Umiejętności
M_o_R
MOP
Prince2 Foundation
Word, Excel, PowerPoint
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Biura Zarządu i Kontroli
PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii sp. z o.o.
Obowiązki:
- współtworzenie i doskonalenie systemu zarządzania i raportowania, w tym przygotowanie miesięcznych raportów zarządczych,
- inicjowanie, projektowanie i monitorowanie realizacji działań proefektywnościowych i reorganizacyjnych,
- współudział w kształtowaniu strategii Spółki,
- projektowanie decyzji Zarządu, Rady Nadzorczej i Zgromadzenia Wspólników spółki (uchwały, protokoły, wnioski, dokumentacja korporacyjna, sprawozdawczość roczna),
- organizacja i obsługa posiedzeń Rady Nadzorczej,
- tworzenie i opiniowanie regulaminów, procedur, standardów i zarządzeń,
- zapewnienie odpowiedniego systemu obiegu dokumentów,
- opracowywanie i doskonalenie systemu audytu i kontroli,
- współpraca z Zarządem, Radą Nadzorczą i właścicielem spółki (MNiSW).
Liczba pracowników podległych bezpośrednio: 6 osób.
Raportowanie do: Prezesa Zarządu i Dyrektora Zarządzającego.
- współtworzenie i doskonalenie systemu zarządzania i raportowania, w tym przygotowanie miesięcznych raportów zarządczych,
- inicjowanie, projektowanie i monitorowanie realizacji działań proefektywnościowych i reorganizacyjnych,
- współudział w kształtowaniu strategii Spółki,
- projektowanie decyzji Zarządu, Rady Nadzorczej i Zgromadzenia Wspólników spółki (uchwały, protokoły, wnioski, dokumentacja korporacyjna, sprawozdawczość roczna),
- organizacja i obsługa posiedzeń Rady Nadzorczej,
- tworzenie i opiniowanie regulaminów, procedur, standardów i zarządzeń,
- zapewnienie odpowiedniego systemu obiegu dokumentów,
- opracowywanie i doskonalenie systemu audytu i kontroli,
- współpraca z Zarządem, Radą Nadzorczą i właścicielem spółki (MNiSW).
Liczba pracowników podległych bezpośrednio: 6 osób.
Raportowanie do: Prezesa Zarządu i Dyrektora Zarządzającego.
Dyrektor Departamentu Nadzoru Korporacyjnego Spółek Krajowych
Obowiązki:
- inspirowanie i tworzenie rozwiązań z zakresu nadzoru korporacyjnego,
- realizacja uprawnień korporacyjnych z tytułu zaangażowania kapitałowego KGHM,
- nadzór nad spółkami Grupy KGHM, w tym opiniowanie budżetów i planów wieloletnich oraz monitorowanie ich wykonania,
- analizy ekonomiczno-finansowe, projektów inwestycyjnych, analizy benchmarkingowe i biznesowe,
- tworzenie i doskonalenie systemu raportowania działalności podmiotów Grupy KGHM, w tym przygotowywanie informacji zarządczych o podmiotach zależnych,
- opracowywanie i doskonalenie systemu monitorowania oraz oceny działalności podmiotów Grupy KGHM, w tym w oparciu o cele zarządcze,
- inicjowanie, projektowanie i monitorowanie realizacji działań proefektywnościowych i reorganizacyjnych,
- projektowanie decyzji Zarządu i Rady Nadzorczej KGHM oraz organów korporacyjnych spółek Grupy KGHM (uchwały, protokoły, wnioski, dokumentacja korporacyjna, sprawozdawczość roczna),
- tworzenie, opiniowanie oraz nadzorowanie przestrzegania standardów zarządzania spółkami Grupy KGHM,
- tworzenie i opiniowanie regulaminów, procedur, standardów i zarządzeń,
- pełnienie funkcji w organach nadzoru spółek Grupy KGHM (Przewodnicząca Rady Nadzorczej "Miedziowego Centrum Zdrowia" S.A., członek Rady Nadzorczej KGHM ZANAM S.A.),
- współpraca z Zarządem, Radą Nadzorczą i współwłaścicielem KGHM (SP) oraz Zarządami, Radami Nadzorczymi i innymi współwłaścicielami podmiotów Grupy KGHM.
Liczba pracowników podległych bezpośrednio: 9 osób.
Raportowanie do: Prezesa Zarządu.
- inspirowanie i tworzenie rozwiązań z zakresu nadzoru korporacyjnego,
- realizacja uprawnień korporacyjnych z tytułu zaangażowania kapitałowego KGHM,
- nadzór nad spółkami Grupy KGHM, w tym opiniowanie budżetów i planów wieloletnich oraz monitorowanie ich wykonania,
- analizy ekonomiczno-finansowe, projektów inwestycyjnych, analizy benchmarkingowe i biznesowe,
- tworzenie i doskonalenie systemu raportowania działalności podmiotów Grupy KGHM, w tym przygotowywanie informacji zarządczych o podmiotach zależnych,
- opracowywanie i doskonalenie systemu monitorowania oraz oceny działalności podmiotów Grupy KGHM, w tym w oparciu o cele zarządcze,
- inicjowanie, projektowanie i monitorowanie realizacji działań proefektywnościowych i reorganizacyjnych,
- projektowanie decyzji Zarządu i Rady Nadzorczej KGHM oraz organów korporacyjnych spółek Grupy KGHM (uchwały, protokoły, wnioski, dokumentacja korporacyjna, sprawozdawczość roczna),
- tworzenie, opiniowanie oraz nadzorowanie przestrzegania standardów zarządzania spółkami Grupy KGHM,
- tworzenie i opiniowanie regulaminów, procedur, standardów i zarządzeń,
- pełnienie funkcji w organach nadzoru spółek Grupy KGHM (Przewodnicząca Rady Nadzorczej "Miedziowego Centrum Zdrowia" S.A., członek Rady Nadzorczej KGHM ZANAM S.A.),
- współpraca z Zarządem, Radą Nadzorczą i współwłaścicielem KGHM (SP) oraz Zarządami, Radami Nadzorczymi i innymi współwłaścicielami podmiotów Grupy KGHM.
Liczba pracowników podległych bezpośrednio: 9 osób.
Raportowanie do: Prezesa Zarządu.
Kierownik Działu Organizacji i Nadzoru
Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka– Centrum Medycyny Ratunkowej we Wrocławiu
Obowiązki:
- inicjowanie, projektowanie i monitorowanie realizacji działań proefektywnościowych i reorganizacyjnych,
- współudział w kształtowaniu strategii szpitala i programu naprawczego,
- projektowanie decyzji Dyrekcji i Rady Społecznej szpitala (uchwały, protokoły, wnioski, sprawozdawczość roczna),
- organizacja i obsługa posiedzeń Rady Społecznej,
- tworzenie i opiniowanie regulaminów, procedur, standardów i zarządzeń,
- zapewnienie odpowiedniej komunikacji wewnętrznej oraz systemu obiegu dokumentów,
- współudział w kształtowaniu polityki ubezpieczeniowej szpitala, w tym współpraca z brokerem ubezpieczeniowym,
- prowadzenie działalności marketingowej,
- koordynacja i nadzór pracy Sekcji Rozliczeń i Statystyki Medycznej, Kancelarii i Sekretariatu, Składnicy Akt oraz Koordynatora ds. Obsługi Pacjenta,
- współpraca z Dyrekcją, Radą Społeczną i podmiotem tworzącym szpital (DUW).
Liczba pracowników podległych bezpośrednio: 9 osób.
Liczba pracowników podległych pośrednio: 40 osób.
Raportowanie do: Zastępcy Dyrektora ds. Ekonomiczno-Eksploatacyjnych.
- inicjowanie, projektowanie i monitorowanie realizacji działań proefektywnościowych i reorganizacyjnych,
- współudział w kształtowaniu strategii szpitala i programu naprawczego,
- projektowanie decyzji Dyrekcji i Rady Społecznej szpitala (uchwały, protokoły, wnioski, sprawozdawczość roczna),
- organizacja i obsługa posiedzeń Rady Społecznej,
- tworzenie i opiniowanie regulaminów, procedur, standardów i zarządzeń,
- zapewnienie odpowiedniej komunikacji wewnętrznej oraz systemu obiegu dokumentów,
- współudział w kształtowaniu polityki ubezpieczeniowej szpitala, w tym współpraca z brokerem ubezpieczeniowym,
- prowadzenie działalności marketingowej,
- koordynacja i nadzór pracy Sekcji Rozliczeń i Statystyki Medycznej, Kancelarii i Sekretariatu, Składnicy Akt oraz Koordynatora ds. Obsługi Pacjenta,
- współpraca z Dyrekcją, Radą Społeczną i podmiotem tworzącym szpital (DUW).
Liczba pracowników podległych bezpośrednio: 9 osób.
Liczba pracowników podległych pośrednio: 40 osób.
Raportowanie do: Zastępcy Dyrektora ds. Ekonomiczno-Eksploatacyjnych.
Szef Biura Zarządzania Korporacyjnego
Obowiązki:
- inspirowanie i tworzenie rozwiązań z zakresu zarządzania korporacyjnego,
- nadzór ekonomiczno-finansowy nad spółkami Grupy TAURON, w tym opiniowanie budżetów i planów wieloletnich oraz monitorowanie ich wykonania,
- analizy ekonomiczo-finansowe, projektów inwestycyjnych, analizy benchmarkingowe i biznesowe,
- tworzenie i doskonalenie systemu raportowania działalności podmiotów Grupy TAURON, w tym przygotowywanie informacji zarządczych o podmiotach zależnych,
- opracowywanie i doskonalenie systemu monitorowania oraz oceny działalności spółek Grupy TAURON, w tym w oparciu o system KPI,
- opracowywanie i monitorowanie efektów finansowych i biznesowych inicjatyw proefektywnościowych i reorganizacyjnych,
- tworzenie i monitorowanie wykonania budżetów projektów reorganizacyjnych,
- projektowanie decyzji Zarządu i Rady Nadzorczej TAURON, organów korporacyjnych spółek Grupy TAURON oraz Komitetu Zarządzania Grupą TAURON (uchwały, protokoły, wnioski, dokumentacja korporacyjna, sprawozdawczość roczna),
- tworzenie, opiniowanie oraz nadzorowanie przestrzegania standardów zarządzania spółkami Grupy TAURON, w tym standardów controllingu korporacyjnego w Grupie TAURON,
- współtworzenie Modelu Biznesowego Grupy TAURON,
- organizacja i obsługa posiedzeń Komitetu Zarządzania Grupą TAURON (Sekretarz Komitetu),
- tworzenie i opiniowanie regulaminów, procedur, standardów i zarządzeń,
- pełnienie funkcji w organach nadzoru spółek Grupy TAURON (Sekretarz Rady Nadzorczej TAURON Ekoserwis sp. z o.o. oraz PKE Broker sp. z o.o.),
- członek zespołów projektowych (projekty reorganizacyjne i M&A),
- współpraca z Zarządem TAURON oraz Zarządami i Radami Nadzorczymi podmiotów Grupy TAURON.
Absolwentka Programu Zarządzania Talentami w TAURON Polska Energia S.A. (2013).
Liczba pracowników podległych bezpośrednio: 5 osób.
Raportowanie do: Dyrektora Departamentu Zarządzania Korporacyjnego i Optymalizacji Grupy.
- inspirowanie i tworzenie rozwiązań z zakresu zarządzania korporacyjnego,
- nadzór ekonomiczno-finansowy nad spółkami Grupy TAURON, w tym opiniowanie budżetów i planów wieloletnich oraz monitorowanie ich wykonania,
- analizy ekonomiczo-finansowe, projektów inwestycyjnych, analizy benchmarkingowe i biznesowe,
- tworzenie i doskonalenie systemu raportowania działalności podmiotów Grupy TAURON, w tym przygotowywanie informacji zarządczych o podmiotach zależnych,
- opracowywanie i doskonalenie systemu monitorowania oraz oceny działalności spółek Grupy TAURON, w tym w oparciu o system KPI,
- opracowywanie i monitorowanie efektów finansowych i biznesowych inicjatyw proefektywnościowych i reorganizacyjnych,
- tworzenie i monitorowanie wykonania budżetów projektów reorganizacyjnych,
- projektowanie decyzji Zarządu i Rady Nadzorczej TAURON, organów korporacyjnych spółek Grupy TAURON oraz Komitetu Zarządzania Grupą TAURON (uchwały, protokoły, wnioski, dokumentacja korporacyjna, sprawozdawczość roczna),
- tworzenie, opiniowanie oraz nadzorowanie przestrzegania standardów zarządzania spółkami Grupy TAURON, w tym standardów controllingu korporacyjnego w Grupie TAURON,
- współtworzenie Modelu Biznesowego Grupy TAURON,
- organizacja i obsługa posiedzeń Komitetu Zarządzania Grupą TAURON (Sekretarz Komitetu),
- tworzenie i opiniowanie regulaminów, procedur, standardów i zarządzeń,
- pełnienie funkcji w organach nadzoru spółek Grupy TAURON (Sekretarz Rady Nadzorczej TAURON Ekoserwis sp. z o.o. oraz PKE Broker sp. z o.o.),
- członek zespołów projektowych (projekty reorganizacyjne i M&A),
- współpraca z Zarządem TAURON oraz Zarządami i Radami Nadzorczymi podmiotów Grupy TAURON.
Absolwentka Programu Zarządzania Talentami w TAURON Polska Energia S.A. (2013).
Liczba pracowników podległych bezpośrednio: 5 osób.
Raportowanie do: Dyrektora Departamentu Zarządzania Korporacyjnego i Optymalizacji Grupy.
Doktorantka w Katedrze Rachunku Kosztów i Rachunkowości Zarządczej
Obowiązki:
- działalność naukowa (10 artykułów z zakresu controllingu),
- działalność dydaktyczna (rachunkowość zarządcza, zaawansowana rachunkowość zarządcza, rachunek kosztów).
Stypendystka projektu DR BEST – program stypendialny dla najlepszych doktorantów na Akademii Ekonomicznej (2006 -2007).
Rozprawa doktorska pt. Controlling sprzedaży w spółce dystrybucyjnej energii elektrycznej.
- działalność naukowa (10 artykułów z zakresu controllingu),
- działalność dydaktyczna (rachunkowość zarządcza, zaawansowana rachunkowość zarządcza, rachunek kosztów).
Stypendystka projektu DR BEST – program stypendialny dla najlepszych doktorantów na Akademii Ekonomicznej (2006 -2007).
Rozprawa doktorska pt. Controlling sprzedaży w spółce dystrybucyjnej energii elektrycznej.
Szkolenia i kursy
Szkolenia z zakresu rachunkowości i finansów:
- KPI Zarządzanie wskaźnikami z praktyce (2015),
- MSSF – warsztaty (2013),
- MSSF dla Kadry Zarządzającej (2008),
- Ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa (2008),
- Zarządzanie inwestycjami w energetyce (2007),
Szkolenia z zakresu zarządzania projektami:
- Zarządzanie portfelem MoP Foundation z egzaminem (2013),
- Metodyka M_o_R poziom Foundation (2012),
- Zmiany w metodyce PRINCE2 od wydania 2005 do wydania 2009 (2010),
- Zarządzanie projektami wg metodyki PRINCE2 (2009),
Szkolenia z zakresu prawa spółek:
- Corporate Governance Manager (2015),
- Programy motywacyjne dla kadry zarządzającej (2015),
- Funkcjonowanie spółek w polskim systemie gospodarczym – aktualizacja wiedzy (2013),
- Łączenie, podział i przekształcanie spółek - aspekty prawne, podatkowe i finansowe (2009).
Szkolenia z zakresu audytu wewnętrznego:
- Letnia Akademia CIA (2014).
Szkolenia z zakresu współpracy z ludźmi i zarządzania zespołem:
- Trener wewnętrzny (2014),
- Efektywna współpraca i komunikacja w zespole (2013),
- Prowadzenie spotkań i trudnych rozmów z pracownikami (2012),
- Efektywny nadzór właścicielski (2009).
Szkolenia z zakresu narzędzi pakietu MS Office:
- MS Excel - Automatyzacja raportowania i analizy danych z użyciem VBA (2009),
- MS Excel - Przegląd narzędzi zaawansowanych (2008).
- KPI Zarządzanie wskaźnikami z praktyce (2015),
- MSSF – warsztaty (2013),
- MSSF dla Kadry Zarządzającej (2008),
- Ocena kondycji finansowej przedsiębiorstwa (2008),
- Zarządzanie inwestycjami w energetyce (2007),
Szkolenia z zakresu zarządzania projektami:
- Zarządzanie portfelem MoP Foundation z egzaminem (2013),
- Metodyka M_o_R poziom Foundation (2012),
- Zmiany w metodyce PRINCE2 od wydania 2005 do wydania 2009 (2010),
- Zarządzanie projektami wg metodyki PRINCE2 (2009),
Szkolenia z zakresu prawa spółek:
- Corporate Governance Manager (2015),
- Programy motywacyjne dla kadry zarządzającej (2015),
- Funkcjonowanie spółek w polskim systemie gospodarczym – aktualizacja wiedzy (2013),
- Łączenie, podział i przekształcanie spółek - aspekty prawne, podatkowe i finansowe (2009).
Szkolenia z zakresu audytu wewnętrznego:
- Letnia Akademia CIA (2014).
Szkolenia z zakresu współpracy z ludźmi i zarządzania zespołem:
- Trener wewnętrzny (2014),
- Efektywna współpraca i komunikacja w zespole (2013),
- Prowadzenie spotkań i trudnych rozmów z pracownikami (2012),
- Efektywny nadzór właścicielski (2009).
Szkolenia z zakresu narzędzi pakietu MS Office:
- MS Excel - Automatyzacja raportowania i analizy danych z użyciem VBA (2009),
- MS Excel - Przegląd narzędzi zaawansowanych (2008).
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Prawo
Inne
Zainteresowania
Preppering, literatura postapokaliptyczna, kryminalistyka
Inne
Certyfikaty: PRINCE2 Foundation (2009), M_o_R Foundation (2012), MoP Foundation (2013)
Grupy
Antropologia sądowa
Zapraszam specjalistów oraz studentów do podzielenia się informacjami oraz literaturą na temat antropologi, osteologi oraz kryminalistyki i medycyny sądowej.
CIA
Dla osób mających lub chcących uzyskać dyplom CIA. Wymiana materiałów szkoleniowych wiedzy i doświaczeń.
corporate governance
osoby zainteresowane corporate governance (spółki publiczne, ład korporacyjny, spółka akcyjna, obowiązki informacyjne, relacje między organami...)
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony