Magdalena Idzikowska

regionalny kierownik sprzedaży
Słupsk, pomorskie

Umiejętności

zarządzanie zmianą Zarządzanie zespołem Sprzedaż Sprzedaż bezpośrednia Zarządzanie Sprzedażą umiejętność szybkiego uczenia się blogowanie prowadzenie szkoleń wewnętrznych wystąpienia publiczne Finanse Organizowanie eventów znajomość HACCP Prezenter radiowy Dążenie do celów z pasją i ich pożądana realizacja rozmowy rekrutacyjne Doświadczenie w branży FMCG Manager Gastronomii DORADZTWO FINANSOWE

Języki

włoski
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Pośrednictwo Finansowe KREDYTY CHWILÓWKI Sp. z o.o.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
- rozwój i zarządzanie sprzedażą na podległym terenie, odpowiedzialność za realizowanie planów
sprzedażowych, wdrażanie procedur
- wspieranie zespołu poprzed aktywną sprzedaż – praca na produktach Alior Banku, TF Banku,
Nest Banku, Banku Pocztowego, Getin Banku oraz na produktach firmowych
- zarządzanie siedmioma placówkami na terenie województwa pomorskiego i
zachodniopomorskiego (łącznie około 30 współpracowników)
- rekrutacja i szkolenie doradców klienta, kierowników placówek oraz pracowników działu reklamy
- planowanie lokalnego marketingu, ścisła współpraca z podległym działem reklamy
- raportowanie działań do przełożonych
Logo
Kierownik
BC Club Sp. z o.o. Klub Kosmos & Kręgielnia MK Bowling
- prowadzenie rekrutacji i szkoleń dla pracowników obsługi lokalu (recepcjoniści, barmani,
kelnerzy, kierownicy zmiany)
- planowanie i nadzór nad pracą zespołu
- wspieranie zespołu poprzez aktywną sprzedaż i kontakt z Klientem
- tworzenie kampanii marketingowej dla oddziału
- pozyskiwanie i dbałość o relacje z Klientem Biznesowym
- optymalizacja kosztów
- prowadzenie biura – rozliczanie pracowników, tworzenie zestawień, przeprowadzanie i rozliczanie
inwentaryzacji, współpraca z kadrami i księgowością
- raportowanie do Zarządu
- organizacja eventów muzycznych
PROVIDENT POLSKA S.A.
Kierownik ds. Rozwoju
- rozwój i zarządzanie sprzedażą na podległym terenie
- rekrutacja i szkolenie przedstawicieli
- efektywne zarządzanie grupą 12 przedstawicieli
- bezpośredni kontakt z Klientem
- raportowanie działań do przełożonych
Logo
Manager Sieci Sklepów
Kiedrowscy S.A.
-zatrudnianie, szkolenie oraz motywowania i rozwój podległych pracowników,
-budowanie świadomości marki Przyjaciel Piekarz wśród lokalnej społeczności,
-kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w lokalnych mediach,
-budowanie pozytywnych relacji z lokalnymi mediami,
organizacja i koordynacja kampanii społecznościowej firmy (tworzenie profili sieci Przyjaciel Piekarz na portalach społecznościowych, organizacja i sponsoring wydarzeń kulturalnych i spotkań informacyjnych)
-monitorowanie rynku i działań konkurencji
-tworzenie kampanii reklamowej (opracowanie planu, nawiązywanie długotrwałych relacji z firmami oferującymi produkty reklamowe, wdrożenie i koordynacja kampanii)
-wyszukiwanie nowych punktów handlowych

Szkolenia i kursy

- ukończone szkolenie managerskie obejmujące zagadnienia:
• Pracownik w okresie zmian. Elementy zarządzania zmianą
• Coaching jako narzędzie rozwoju pracownika
• Kreatywne rozwiązywanie problemów
• Rola lidera w organizacji
• Komputer i Internet narzędziem pracy, zarządzania i promocji
- ukończone szkolenie Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP
- ukończone szkolenie liderskie ALFIANCO

Edukacja

Logo
Socjologia, licencjackie
Akademia Pomorska w Słupsku

Zainteresowania

rozwój osobisty
wolontariat
enologia
kulinarnia – prowadzenie spisu przepisów w postaci bloga idzikowskagotuje.blogspot.com

Inne

od marca 2016 r. – współprowadząca audycję „Idzikowska i Merecki gotują?“ na antenie Radia
Słupsk

Grupy

ABC Wzrostu Sprzedaży
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż. Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
FMCG Sprzedaż tradycyjna
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
II LO im. A. Mickiewicza w Słupsku
II LO im. A. Mickiewicza w Słupsku
kto chciałby pogadać o starej (dla niektórych być może nie tak bardzo:-) ale kochanej budzie - zapraszam
Pomorski Rynek Szkoleń
Pomorski Rynek Szkoleń
Zapraszam serdecznie wszystkich Trenerów oraz Firmy Szkoleniowe do dyskusji i wymiany doświadczeń. Specyfika szkoleń: dowolna Zakres działania: Północna Polska
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
SHOPPER MARKETING
SHOPPER MARKETING
Dla wszystkich zainteresowanych i związanych z SHOPPER MARKETINGIEM
Słupsk
Słupsk
Słupszczanie, oficjalnie i nieoficjalnie
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.