Umiejętności
Microsoft Office
rekrutacja
Obsługa kasy fiskalnej
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Administracja Bazami Danych
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Techniki sprzedaży i negocjacji
Pakiet MS Offiece
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Zastępca Managera Operacyjnego
catering Gastro Factory 888 Sp z o.o.
Biegła obsługa komputera - Tworzenie prezentacji PowerPoint, które przyczyniły się do rozwoju firmy
Zarządzanie kadrami - Dokumentowanie i archiwizowanie informacji na temat świadczeń pracowników, ich wynagrodzeń oraz corocznych ocen wydajności.
Tworzenie baz danych i arkuszy kalkulacyjnych w celu ulepszenia zarządzania magazynem oraz dokładności raportowania.
Aktywne uczestnictwo w kontrolowaniu kosztów, opracowywaniu przepisów sanitarnych, przygotowywaniu menu, szkoleniach, rekrutacji, a także obsłudze kateringowej.
Sprawne zarządzanie personelem i dbanie o odpowiednią liczbę pracowników podczas zmian.
Utrzymywanie regularnego kontaktu z gośćmi w celu pozyskania opinii na temat jakości produktów i obsługi.
Zarządzanie wszystkim aspektami procesu cyklu zatrudnienia pracowników, w tym rozpoczynaniem i kończeniem zatrudnienia.
Zarządzanie kadrami - Dokumentowanie i archiwizowanie informacji na temat świadczeń pracowników, ich wynagrodzeń oraz corocznych ocen wydajności.
Tworzenie baz danych i arkuszy kalkulacyjnych w celu ulepszenia zarządzania magazynem oraz dokładności raportowania.
Aktywne uczestnictwo w kontrolowaniu kosztów, opracowywaniu przepisów sanitarnych, przygotowywaniu menu, szkoleniach, rekrutacji, a także obsłudze kateringowej.
Sprawne zarządzanie personelem i dbanie o odpowiednią liczbę pracowników podczas zmian.
Utrzymywanie regularnego kontaktu z gośćmi w celu pozyskania opinii na temat jakości produktów i obsługi.
Zarządzanie wszystkim aspektami procesu cyklu zatrudnienia pracowników, w tym rozpoczynaniem i kończeniem zatrudnienia.
Manager ds. Sprzedaży
Znajdowanie nowych potencjalnych klientów dzięki analizie zawartości katalogów branżowych i zdobywaniu rekomendacji od aktualnych klientów firmy.
Utrzymywanie przyjaznych i profesjonalnych kontaktów z klientami.
Tworzenie umów sprzedaży dla klientów na miejscu i na zewnątrz.
Wyszukiwanie potencjalnych klientów na wyznaczonym obszarze i prowadzenie bezpośrednich rozmów z ich kierownictwem.
Negocjowanie cen, warunków sprzedaży i świadczenia usług.
Opracowywanie harmonogramów cen oraz rabatów na towary.
Utrzymywanie przyjaznych i profesjonalnych kontaktów z klientami.
Tworzenie umów sprzedaży dla klientów na miejscu i na zewnątrz.
Wyszukiwanie potencjalnych klientów na wyznaczonym obszarze i prowadzenie bezpośrednich rozmów z ich kierownictwem.
Negocjowanie cen, warunków sprzedaży i świadczenia usług.
Opracowywanie harmonogramów cen oraz rabatów na towary.
Manager ds. rekrutacji i rozwoju
Współpraca z lokalnymi organizacjami i uczelniami w celu zaangażowania mieszkańców i zainteresowania ich ofertami pracy.
Sprawdzenie i przygotowanie nowych zasad zatrudnienia.• Przekazywanie informacji o obowiązkach, wynagrodzeniu
świadczeniach i warunkach pracy wszystkim potencjalnym kandydatom. Opracowywanie kreatywnych strategii rekrutacji spełniających przewidywane potrzeby kadrowe.
Dostarczanie narzędzi, zasobów i informacji kierownikom firmy w celu podniesienia poziomu ich umiejętności.
Opracowywanie raportów na temat liczby pracowników, miesięcznych raportów kadrowych i kwartalnych raportów szkoleniowych
Zarządzanie wszystkim aspektami procesu cyklu zatrudnienia pracowników, w tym rozpoczynaniem i kończeniem zatrudnienia.
Zarządzanie wszystkimi etapami rekrutacji, w tym definiowaniem potrzeb z zakresu zarządzania zatrudnianiem i ogłaszaniem dostępnych stanowisk.
Publikowanie ofert pracy za pośrednictwem zatwierdzonych kanałów rekrutacji.
Sprawdzenie i przygotowanie nowych zasad zatrudnienia.• Przekazywanie informacji o obowiązkach, wynagrodzeniu
świadczeniach i warunkach pracy wszystkim potencjalnym kandydatom. Opracowywanie kreatywnych strategii rekrutacji spełniających przewidywane potrzeby kadrowe.
Dostarczanie narzędzi, zasobów i informacji kierownikom firmy w celu podniesienia poziomu ich umiejętności.
Opracowywanie raportów na temat liczby pracowników, miesięcznych raportów kadrowych i kwartalnych raportów szkoleniowych
Zarządzanie wszystkim aspektami procesu cyklu zatrudnienia pracowników, w tym rozpoczynaniem i kończeniem zatrudnienia.
Zarządzanie wszystkimi etapami rekrutacji, w tym definiowaniem potrzeb z zakresu zarządzania zatrudnianiem i ogłaszaniem dostępnych stanowisk.
Publikowanie ofert pracy za pośrednictwem zatwierdzonych kanałów rekrutacji.
Szkolenia i kursy
Praktyka prawa pracy w odniesieniu do optymalizacji kosztów, delegowania pracowników i zatrudniania cudzoziemców
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Zarządzanie Call Center
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.