Magdalena Hnatiuk

Merchant & Project Marketing Manager/ Groupon
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Marketing Media Microsoft Office Project Management Sponsorship Sales prawo jazdy Negocjacje Sprzedaż Strategia biznesowa Zarządzanie Strategie mediowe Zarządzanie Sprzedażą Zakup mediów Koordynacja projektu Planowanie mediów Marketing bezpośredni budżetowanie koordynacja projektów Marketing B2C marketing produktu Analiza mediów Planowanie eventów Obsługa Wordpress Koordynacja konferencji Arianna (Nielsen Audience Measurement) koordynacja eventów współpraca z international requestowanie budżetów z international planowanie wydatków marketingowych Marketing B2B planowanie wydarzeń marketingowych

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Groupon
Merchant & Project Marketing Manager
Zarządzanie budżetami marketingowymi (B2B oraz B2C), planowanie i kontrola

wydatków, pozyskiwanie budżetów z międzynarodowej centrali Groupon,

raportowanie do przełożonych w Polsce i w centrali, budowanie i rozwijanie strategii

marketingowej, zarządzanie marką oraz projektami marketingowymi (B2B oraz B2C),

zarządzanie zespołem marketingu.
Groupon
Senior Marketing Specialist
Budowanie strategii marketingowej B2B, pozyskiwanie i planowanie budżetów B2B,

prowadzenie działao B2B, koordynacja projektów marketingowych (B2B oraz B2C),

oraz współpraca z partnerami medialnymi i podwykonawcami, organizacja

konferencji, targów, eventów, raportowanie do przełożonych w Polsce i działao B2B

do centrali.
atmedia sp. z o.o.
Commercial Project Coordinator
atmedia sp. z o.o.
Sales Executive
atmedia sp. z o.o.
Senior TV Sales Planner

Szkolenia i kursy

Szkolenia wewnętrzne Groupon inc.
Fundamenty Sprzedaży Profesjonalnej: Wojciech Herra
Szkolenia sprzedażowe: Sandler oraz szkolenia House of Skills
Altkom MS Office
Szkolenia wewnętrzne: Atmedia talents academy
Fun Hunters Szkolenie Plannerów
Szkolenie mediowe o Internecie (MEC)
Jak skutecznie dotrzeć do dzieci – Kongres Dziecięcy
Komunikacja marketingowa w czasach recesji, konferencja Mediacom
Akademia Fotografii: warsztaty fotograficzne oraz obróbka cyfrowa zdjęć
Xewin Consulting Akademia Internetu
Mindshare Academy - „Strategiczne planowanie mediów”

Edukacja

Logo
Kompetencje Psychologiczne i Negocjacyjne w Firmie, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
zarzadzanie i finanse, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie
Logo
menedzerski, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

fotografia, zwierzęta, podróże

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Fotografia uliczna
Fotografia uliczna
grupa zrzeszająca pasjonatów i praktyków szczególnego gatunku fotografii jaką jest fotografia uliczna...
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie