Umiejętności
Zarządzanie Marką
procesy cywilne
Doświadczenie zawodowe
Manager Sprzedaży / Doradca Biznesowy
Realizacja planów sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych klientów i opiekę nad kluczowymi klientami firmy ( grupy kapitałowe, branża budowlana, projektowa, finansowa),
Kompleksowe doradztwo w zakresie oferowanych rozwiązań i usług,
Samodzielne kierowanie procesem handlowym, przeprowadzanie prezentacji, przygotowani ofert i umów handlowych, negocjacje zamykające sprzedaż,
Organizowanie kampanii promocyjnych, szkoleń i konferencji w zakresie oferowanych produktów.
Kompleksowe doradztwo w zakresie oferowanych rozwiązań i usług,
Samodzielne kierowanie procesem handlowym, przeprowadzanie prezentacji, przygotowani ofert i umów handlowych, negocjacje zamykające sprzedaż,
Organizowanie kampanii promocyjnych, szkoleń i konferencji w zakresie oferowanych produktów.
Regionalny Dyrektor Sprzedaży
Opracowanie strategii, budżetu i działań dla działu sprzedaży bezpośredniej,
Pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad kluczowymi klientami firmy,
Przygotowanie prezentacji i ofert handlowych, negocjacje handlowe , przygotowanie umów sprzedaży i koordynacja ich realizacji,
Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konkurencji i wyników własnego produktu,
Raportowanie do Zarządu firmy i zagranicznych producentów oprogramowania (Dania i Kanada), Współpraca z Zarządem firmy w tworzeniu strategii i celów firmy,
Przygotowanie i prowadzenie lokalnych i ogólnopolskich kampanii promocyjnych, konferencji, szkoleń (współpraca z kanałem partnerskim, innymi działami firmy, agencjami, mediami,
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w tzw. mediach społecznościowych, opieka nad stroną internetową firmy.
Pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad kluczowymi klientami firmy,
Przygotowanie prezentacji i ofert handlowych, negocjacje handlowe , przygotowanie umów sprzedaży i koordynacja ich realizacji,
Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konkurencji i wyników własnego produktu,
Raportowanie do Zarządu firmy i zagranicznych producentów oprogramowania (Dania i Kanada), Współpraca z Zarządem firmy w tworzeniu strategii i celów firmy,
Przygotowanie i prowadzenie lokalnych i ogólnopolskich kampanii promocyjnych, konferencji, szkoleń (współpraca z kanałem partnerskim, innymi działami firmy, agencjami, mediami,
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w tzw. mediach społecznościowych, opieka nad stroną internetową firmy.
Kierownik ds. logistyki i spraw handlowych
Nadzorowanie pracy podległego zespołu ok. 40 osób w zakresie sprzedaży i realizacji logistycznej kontraktów. ( 5 osób biuro logistyk/dział handlowy , 22 osoby terenowi serwisanci , 8 kierowców , 5 osób magazyn ),
Tworzenie harmonogramów i planów działań dla zespołów,
W latach 2006 – 2008 koordynacja 98 dużych kontraktów,
Nadzorowanie i koordynowanie realizacji planów sprzedażowych,
Budowa strategii marketingowej i promowanie oferowanych usług ,
Rozbudowanie oferty firmy o nowe przedmioty działalności - wynajem żurawi hydraulicznych 40t - 120t oraz usługi transportowe – Sektor budowlany .
Zakupienie niezbędnego taboru ( 5 żurawi hydraulicznych, 5 ciągników siodłowych wraz z naczepami) . Rekrutowanie nowych pracowników ( 20 osób) Opracowanie strategii sprzedażowej i marketingowej,
Wdrażanie działań marketingowych wspierających sprzedaż podległych produktów,
Pozyskiwanie klientów, kompleksowe opracowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów,
Nadzorowanie serwisu i napraw sprzętu,
Stworzenie sieci firm współpracujących, negocjowanie umów z poddostawcami,
W latach 2006 – 2008 redukcja kosztów w zakresie dostaw i transportów o 30%,
Przygotowanie analizy i raportów dla Zarządu firmy.
Tworzenie harmonogramów i planów działań dla zespołów,
W latach 2006 – 2008 koordynacja 98 dużych kontraktów,
Nadzorowanie i koordynowanie realizacji planów sprzedażowych,
Budowa strategii marketingowej i promowanie oferowanych usług ,
Rozbudowanie oferty firmy o nowe przedmioty działalności - wynajem żurawi hydraulicznych 40t - 120t oraz usługi transportowe – Sektor budowlany .
Zakupienie niezbędnego taboru ( 5 żurawi hydraulicznych, 5 ciągników siodłowych wraz z naczepami) . Rekrutowanie nowych pracowników ( 20 osób) Opracowanie strategii sprzedażowej i marketingowej,
Wdrażanie działań marketingowych wspierających sprzedaż podległych produktów,
Pozyskiwanie klientów, kompleksowe opracowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów,
Nadzorowanie serwisu i napraw sprzętu,
Stworzenie sieci firm współpracujących, negocjowanie umów z poddostawcami,
W latach 2006 – 2008 redukcja kosztów w zakresie dostaw i transportów o 30%,
Przygotowanie analizy i raportów dla Zarządu firmy.
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.