Magdalena Gryszko

ekspertka ds. gender mainstreamingu, specjalistka ds. komunikacji

Doświadczenie zawodowe

Logo
Media Officer
European Institute of Innovation and Technology
#innovEIT - Communications coordinator, www.innoveit.eu
Coordination of the EIT 2015 Communication Campaign
Designation of the EIT new Knowledge and Innovation Communities (2014) EIT Health and EIT Raw Materials - media relations
Logo
Seconded National Expert
European Institute for Gender Equality
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
główna specjalistka ds. polityki równych szans
UNDP
Koordynatorka ds. Komunikacji
Legend Group
Art Director
freelance
Specjalistka ds. PR/ copywriterka/dziennikarka
freelance
Warszawski Międzynarodowy Festiwal Filmowy: media director, McDonald & Rutter Public Relations, Londyn/kontakty z mediami, Accenture/copywriting,
Festiwal Filmowy w Cannes, kontakty z mediami
DDA Public Relations, Londyn/Dział Międzynarodowy, kontakty z mediami
Amnesty International Polska/koncepcja kreatywna kampanii
Magazyny: Cogito, Cafe, ITON, Glamour, Zwierciadło/dziennikarka

Edukacja

Logo
Socjologia i Filologia polska, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Zainteresowania

Street art: współautorka kampanii społecznych

Krótkie formy literackie: laureatka konkursu Polityki na opowiadanie współczesne,
publikacja w tomie Pilch i 33 opowiadania współczesne

Inne

Autorka raportu "Zarządzanie różnorodnością w Polsce" (Forum Odpowiedzialnego Biznesu 2010) Konsultantka pierwszej w Polsce publikacji z zakresu dobrych praktyk w obszarze równości szans i różnorodności w miejscu pracy: „Przewodnik dobrych praktyk. Firma Równych Szans”. Autorka rozdziału publikacji Szkoły Głównej Handlowej „Gender Index. narzędzie monitorowania równości kobiet i mężczyzn w miejscu pracy" oraz rozdziału podręcznika trenerskiego z zakresu zarządzania różnorodnością.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
Fundusze Europejskie
Fundusze Europejskie
Fundusze - finansowanie z UE
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Viral marketing
Viral marketing
Wszystko o marketingu wirusowym. Może właśnie tu rozpocznie się Twoja kampania.