Doświadczenie zawodowe
Specjalistka ds. PR/ copywriterka/dziennikarka
freelance
Warszawski Międzynarodowy Festiwal Filmowy: media director, McDonald & Rutter Public Relations, Londyn/kontakty z mediami, Accenture/copywriting,
Festiwal Filmowy w Cannes, kontakty z mediami
DDA Public Relations, Londyn/Dział Międzynarodowy, kontakty z mediami
Amnesty International Polska/koncepcja kreatywna kampanii
Magazyny: Cogito, Cafe, ITON, Glamour, Zwierciadło/dziennikarka
Festiwal Filmowy w Cannes, kontakty z mediami
DDA Public Relations, Londyn/Dział Międzynarodowy, kontakty z mediami
Amnesty International Polska/koncepcja kreatywna kampanii
Magazyny: Cogito, Cafe, ITON, Glamour, Zwierciadło/dziennikarka
Zainteresowania
Street art: współautorka kampanii społecznych
Krótkie formy literackie: laureatka konkursu Polityki na opowiadanie współczesne,
publikacja w tomie Pilch i 33 opowiadania współczesne
Krótkie formy literackie: laureatka konkursu Polityki na opowiadanie współczesne,
publikacja w tomie Pilch i 33 opowiadania współczesne
Inne
Autorka raportu "Zarządzanie różnorodnością w Polsce" (Forum Odpowiedzialnego Biznesu 2010) Konsultantka pierwszej w Polsce publikacji z zakresu dobrych praktyk w obszarze równości szans i różnorodności w miejscu pracy: „Przewodnik dobrych praktyk. Firma Równych Szans”. Autorka rozdziału publikacji Szkoły Głównej Handlowej „Gender Index. narzędzie monitorowania równości kobiet i mężczyzn w miejscu pracy" oraz rozdziału podręcznika trenerskiego z zakresu zarządzania różnorodnością.
Grupy
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?