Magdalena Grochowska
Manager (ekonomista/logistyk)
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
SZEF REGIONU/PROKURENT
Synlab Polska
Umocowanie do wszelkich czynności sądowych jak i poza sądowych związanych z prowadzeniem i działalnością firmy
2008 – 2010 wzrost sprzedaży usług laboratoryjnych o 150%.
Wprowadzenie na rynek pełnego portfolio produktów firmy (testy diagnostyczne) – przygotowanie strategii biznesowej oraz zaplanowanie działań marketingowych, kontakty z Liderami w danej dziedzinie, przygotowanie strony logistycznej i operacyjnej.
Opracowanie i wdrożenie systemu motywacyjnego dla zespołu sprzedaży oraz pracowników laboratorium
Wdrożenia i utrzymanie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001:2008 – Pełnomocnik ds.Systemu Zarządzania Jakością.
Wdrożenie Laboratoryjnego Systemu Informatycznego – reorganizacja pracy laboratorium.
2008 – 2010 wzrost sprzedaży usług laboratoryjnych o 150%.
Wprowadzenie na rynek pełnego portfolio produktów firmy (testy diagnostyczne) – przygotowanie strategii biznesowej oraz zaplanowanie działań marketingowych, kontakty z Liderami w danej dziedzinie, przygotowanie strony logistycznej i operacyjnej.
Opracowanie i wdrożenie systemu motywacyjnego dla zespołu sprzedaży oraz pracowników laboratorium
Wdrożenia i utrzymanie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001:2008 – Pełnomocnik ds.Systemu Zarządzania Jakością.
Wdrożenie Laboratoryjnego Systemu Informatycznego – reorganizacja pracy laboratorium.
MANAGER OPERACYJNY
- Zarządzanie zespołem 28 pracowników i współpracowników
- Odpowiedzialność za bieżącą działalność działu Operacyjnego - obsługa klienta w Warszawie ( call center) oraz w Katowicach, usługi oprawiania soczewek, magazyny: soczewek, instrumentów oraz części zamiennych, wysyłka, kurierzy oraz obsługa reklamacji.
- Przygotowywanie budżetu oraz kontrola kosztów (planowanie/optymalizacja poziomów zapasów magazynowych)
- Współpraca z produkcją - Essilor Optical Laboratory oraz departamentem logistyki w Austrii
- Opracowywanie i aktualizacja procedur działu obsługi Klienta oraz Logistyki – kontrola obiegu dokumentów
- Współpraca z działem finansowym – odpowiedzialność za miesięczny raport poziomu amortyzacji zapasów
- Bezpośrednia wspólpraca z Klientami Kluczowymi (sieci – B2B)
- Odpowiedzialność za bieżącą działalność działu Operacyjnego - obsługa klienta w Warszawie ( call center) oraz w Katowicach, usługi oprawiania soczewek, magazyny: soczewek, instrumentów oraz części zamiennych, wysyłka, kurierzy oraz obsługa reklamacji.
- Przygotowywanie budżetu oraz kontrola kosztów (planowanie/optymalizacja poziomów zapasów magazynowych)
- Współpraca z produkcją - Essilor Optical Laboratory oraz departamentem logistyki w Austrii
- Opracowywanie i aktualizacja procedur działu obsługi Klienta oraz Logistyki – kontrola obiegu dokumentów
- Współpraca z działem finansowym – odpowiedzialność za miesięczny raport poziomu amortyzacji zapasów
- Bezpośrednia wspólpraca z Klientami Kluczowymi (sieci – B2B)
KIEROWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA (LOGISTYKA/OPERACYJNY)
Główne osiągnięcia:
Organizacja działu Obsługi Klienta – przygotowanie, opisanie oraz wdrożenie procesów oraz procedur operacyjnych/logistycznych w firmie.
Wynegocjowanie 30% obniżki ceny na usługi transportu drogowego – wybór i wynegocjowanie warunków współpracy z głównym partnerem logistycznym.
Wdrożenie nowych rozwiązań związanych ze wspólpracą z klientami:
System monitorowania przesyłek Truck & Trace
Przygotowanie i wprowadzenie procedur współpracy w oparciu o umowy stałe
Przygotowanie i wdrożenie procedury badania poziomu zadowolenia klientów ze świadczonych usług.
Rok 2006 dodatkowa odpowiedzialnośc za zarządzanie działem Diabetologicznym – przygotowanie i prezentacja planu strategicznego rozwoju działu na 5 lat.
Podstawowe obowiązki:
- Zarządzanie zespołem – 3 pracowników raportujących bezpośrednio
- Przygotowywanie budżetu działu oraz kontrola kosztów
- Współpraca z działem Finansów w kwestiach związanych z raportowaniem oraz kontrola statusu finansowego klientów (członek zespołu kontroli kredytowej)
- Nadzór nad realizacją kontraktów sprzedaży oraz zakupów
- Wsparcie zespołu Sprzedaży przy przygotowywaniu Cenników oraz udział w przygotowywaniu dokumentacji do postępowań przetargowych
Organizacja działu Obsługi Klienta – przygotowanie, opisanie oraz wdrożenie procesów oraz procedur operacyjnych/logistycznych w firmie.
Wynegocjowanie 30% obniżki ceny na usługi transportu drogowego – wybór i wynegocjowanie warunków współpracy z głównym partnerem logistycznym.
Wdrożenie nowych rozwiązań związanych ze wspólpracą z klientami:
System monitorowania przesyłek Truck & Trace
Przygotowanie i wprowadzenie procedur współpracy w oparciu o umowy stałe
Przygotowanie i wdrożenie procedury badania poziomu zadowolenia klientów ze świadczonych usług.
Rok 2006 dodatkowa odpowiedzialnośc za zarządzanie działem Diabetologicznym – przygotowanie i prezentacja planu strategicznego rozwoju działu na 5 lat.
Podstawowe obowiązki:
- Zarządzanie zespołem – 3 pracowników raportujących bezpośrednio
- Przygotowywanie budżetu działu oraz kontrola kosztów
- Współpraca z działem Finansów w kwestiach związanych z raportowaniem oraz kontrola statusu finansowego klientów (członek zespołu kontroli kredytowej)
- Nadzór nad realizacją kontraktów sprzedaży oraz zakupów
- Wsparcie zespołu Sprzedaży przy przygotowywaniu Cenników oraz udział w przygotowywaniu dokumentacji do postępowań przetargowych
SPECJALISTA DS.KONTRAKTÓW I LOGISTYKI
Główne osiągnięcia:
Organizacja działu Logistyki - przygotowanie, opisanie oraz wdrożenie procesów oraz procedur operacyjnych/logistycznych w firmie.
Październik 1998 – 31 Marzec 1999: Członek zespołu wdrażającego w Intergraph Polska system Dynamics.
Podstawowe obowiązki:
- Przygotowywanie analizy finansowej kontraktów
- Odpowiedzialność za realizację kontraktów - koordynacja działań działów sprzedaży, finansów, prawnego oraz technicznego przy przygotowywaniu kontraktów
- Koordynacja dostaw z USA oraz Holandii, odprawy celne
- Koordynacka wspólpracy opomiędzy Dystrybutorami, a Użytkownikami Końcowymi
- Wspólpraca z Dyrektorem Generalnym przy przygotowywaniu planów i raportów sprzedaży.
Organizacja działu Logistyki - przygotowanie, opisanie oraz wdrożenie procesów oraz procedur operacyjnych/logistycznych w firmie.
Październik 1998 – 31 Marzec 1999: Członek zespołu wdrażającego w Intergraph Polska system Dynamics.
Podstawowe obowiązki:
- Przygotowywanie analizy finansowej kontraktów
- Odpowiedzialność za realizację kontraktów - koordynacja działań działów sprzedaży, finansów, prawnego oraz technicznego przy przygotowywaniu kontraktów
- Koordynacja dostaw z USA oraz Holandii, odprawy celne
- Koordynacka wspólpracy opomiędzy Dystrybutorami, a Użytkownikami Końcowymi
- Wspólpraca z Dyrektorem Generalnym przy przygotowywaniu planów i raportów sprzedaży.
Szkolenia i kursy
Wine Spirit & Education Trust – Level 2 Certificate
Wine Spirit & Education Trust – Level 3 Advanced – w trakcie
Wine Spirit & Education Trust – Level 3 Advanced – w trakcie
Edukacja
Zainteresowania
enologia, kultura francuska, bieganie
Grupy
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży