Umiejętności
1
Kurs Specjalista ds. kadr i płac - 2017 r.
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. kadr i płac
Archiwum Państwowe w Kaliszu
- prowadzenie spraw osobowych pracowników,
- opracowywanie projektów dokumentów wewnątrzzakładowych,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej wolontariatu, staży, praktyk oraz umów cywilno-prawnych,
- zastępstwo w obsłudze sekretariatu,
- digitalizacja materiałów archiwalnych
- opracowywanie projektów dokumentów wewnątrzzakładowych,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej wolontariatu, staży, praktyk oraz umów cywilno-prawnych,
- zastępstwo w obsłudze sekretariatu,
- digitalizacja materiałów archiwalnych
Doradca Klienta
- Realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku.
- Doradztwo w wyborze nowego produktu oraz w sprawach związanych z bieżącą obsługą.
- Poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z klientami (cross-selling i up-selling).
- Prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych
- Doradztwo w wyborze nowego produktu oraz w sprawach związanych z bieżącą obsługą.
- Poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z klientami (cross-selling i up-selling).
- Prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych
Office Manager
•Administracyjna strona funkcjonowania oddziału,
•Przygotowywanie raportów i zestawień,
•Kontrola oddziału pod kątem standardu obsługi Klienta,
•Organizacja, koordynowanie i kontrola pracy Zespołu Asystentów,
•Reprezentowanie interesów pracowników oddziału,
•Bieżąca współpraca z Dyrektorem Oddziału i Centralą Banku.
•Przygotowywanie raportów i zestawień,
•Kontrola oddziału pod kątem standardu obsługi Klienta,
•Organizacja, koordynowanie i kontrola pracy Zespołu Asystentów,
•Reprezentowanie interesów pracowników oddziału,
•Bieżąca współpraca z Dyrektorem Oddziału i Centralą Banku.
Doradca bankowy
•pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długotrwałych relacji,
•rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi klientami,
•wspieranie klientów w wyborze najlepszych dla nich produktów,
•przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków kredytowych oraz przygotowywanie transakcji,
•obsługa kasowa,
•aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych,
•kreowanie pozytywnego wizerunku Banku.
•rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi klientami,
•wspieranie klientów w wyborze najlepszych dla nich produktów,
•przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków kredytowych oraz przygotowywanie transakcji,
•obsługa kasowa,
•aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych,
•kreowanie pozytywnego wizerunku Banku.
stanowisko ds. obsługi klienta, asystent ds.sprzedaży Private Banking, analityk kredytowy
obsługa dysponencko-skarbcowa, analiza finansowa klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych przedsiębiorstw a także Private Banking, w tym otwieranie i zamykanie rachunków, wydawanie zaświadczeń, opinii, realizacja zajęć komorniczych, kontrola dewizowa, księgowanie zleceń krajowych i zagranicznych, przygotowywanie wypłat specyfikowanych, obsługa elektronicznych kanałów dystrybucji
Szkolenia i kursy
2000 r. Zabezpieczanie i sposoby fałszerstw dokumentów i podpisów
2000 r. Rozpoznawanie polskich i obcych znaków pieniężnych
200 r. System Jakości w BRE Banku S.A.
2001 r. Ochrona Banku przed atakami terroru kryminalnego
2002 r. Zapobieganie procederowi prania brudnych pieniędzy
2006 r. Rozpoznawanie polskich i obcych znaków pieniężnych
2007 r. Profesjonalna obsługa klienta
X.2008r. –VI 2009r. Marketing w grafice komputerowej
2009r. Analiza finansowa przedsiębiorstw
2011r. Rozpoznawanie polskich i obcych znaków pieniężnych.
X.2010r.-V.2011r. Samodzielny księgowy
2000 r. Rozpoznawanie polskich i obcych znaków pieniężnych
200 r. System Jakości w BRE Banku S.A.
2001 r. Ochrona Banku przed atakami terroru kryminalnego
2002 r. Zapobieganie procederowi prania brudnych pieniędzy
2006 r. Rozpoznawanie polskich i obcych znaków pieniężnych
2007 r. Profesjonalna obsługa klienta
X.2008r. –VI 2009r. Marketing w grafice komputerowej
2009r. Analiza finansowa przedsiębiorstw
2011r. Rozpoznawanie polskich i obcych znaków pieniężnych.
X.2010r.-V.2011r. Samodzielny księgowy
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
podróże, góry, literatura, kino, kulinaria
Inne
obsługa komputera - MS Office (Excell, Access, Word, Outlook)
czynne prawo jazdy kat. B od 1993r.
czynne prawo jazdy kat. B od 1993r.
Grupy
Aby poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób, które chcą poznać kogoś ciekawego ...
Grupa dla osób towarzyskich ...
Grupa dla ludzi na poziomie ...
Grupa dla osób przebojowych ...
Grupa dla osób, które wiedzą co to dobra zaba
Grupa Trzymająca Szczęście
Stowarzyszenie Serc Gorących i Twarzy Bananowych :)
Dla wierzących w wartość szczęścia i je pielęgnujących!
Poznajmy się
Grupa skierowana do wszystkich osób, bez względu na wiek, które lubią zawierać przez internet nowe i sympatyczne znajomości, porozmawiać na różne tematy oraz spotkać się od czasu