Magdalena Górska

Sales & Marketing Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analiza rynku Analiza konkurencji Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Język włoski: podstawowy Analiza wyników sprzedażowych Język angielski w biznesie Umiejętność budowania relacji z ludźmi

Języki

angielski
dobry
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Sales & Marketing Manager
Giceepo Sp zo.o. - Armatura Kuchenna i Sanitarna
• Realizacja celów sprzedażowych
• Budowanie silnych, długotrwałych relacji z klientami i partnerami biznesowym
• Opracowywanie strategii i planów marketingowych firmy oraz nadzór nad realizacją
• Praca w systemie OEM – współtworzenie znanych marek klientów Europy Zachodniej
• Pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych
• Ścisła współpraca z Zarządem
• Analizowanie potrzeb rynku i konkurencji w wybranych branżach, stały monitoring rynku wyposażenia wnętrz
• Udział w branżowych targach (ISH, LIVING KITCHEN, CERSAIE etc..)
• Sporządzanie raportów
• Analiza danych produktowych, wyciąganie wniosków i inicjowanie zmian
• Weryfikacja dokumentacji technicznej (KDWU, PN:EN, PZH etc..) pod kątem potrzeb klienta
• Ścisła współpraca z działem graficznym pod kątem projektowania: etykiet, opakowań, instrukcji użytkowych produktów
• Nadzór nad współpracą z dostawcami- partnerami handlowymi (Włochy, Chiny)
• Zapewnianie dostępności towarów handlowych oraz rotacji magazynowej (stały monitoring stanów magazynowych pod kątem potrzeb klientów – szybkie reagowanie)
• Nadzór nad koordynacją działu logistyki (transporty międzykontynentalne)
Logo
Manager ds Sprzedaży
PIU DESIGN SP.ZOO. S.K.A -Ekskluzywna Linia Drzwi
• Zarządzanie zespołem Regionalnych Kierowników Sprzedaży, efektywne delegowanie zadań i stały monitoring poziomu ich realizacji (raporty sprzedaży , realizacja targetów sprzedażowych etc..)
• Kontrola budżetu kosztowego
• Nadzór operacyjny nad realizacją celów sprzedażowych i marketingowych we wszystkich współpracujących salonach wyposażenia wnętrz (30 salonów). Sporządzanie umów o współpracy z architektami, salonami i deweloperami
• Utrzymywanie dobrych relacji z klientami kluczowymi : biura architektoniczne, salony wyposażenia wnętrz, salony podłogowe, salony z drzwiami , showroomy
• Rozwój zespołu handlowego: rozwój kompetencji zespołu sprzedażowego, wspólne wyznaczanie standardów i ocena efektywności pracy teamu
• Monitorowanie zmian na rynku, inicjowanie usprawnień oraz optymalizacja procesów biznesowych
• Udział w targach branżowych - targi we Włoszech CERSAIE, MADEXPO etc..
• Koordynacja i organizacja stoiska firmy podczas targów w Polsce ( MURATOR EXPO, ARENA DESIGN, ŁÓDŹ DESIGN FESTIVAL etc..)
• Stały kontakt z prasą branżową – artykuły reklamowe etc… (Architektura i Biznes, MURATOR, DOM i Wnętrze, Archivolta)
• Koordynacja EVENTÓW dla ARCHITEKTÓW
• Koordynacja i nadzór nad wysyłką zamówień do dostawców (Fabryka we Włoszech i w Polsce)
• Organizacja całej logistyki firmy (transporty w Polsce i za granicą)
• Zarządzanie zespołem montażystów (ustalanie cotygodniowego grafika prac grup montażowych na terenie całej Polski, kontrola prac)
Logo
DYREKTOR BIURA HANDLOWEGO
SUPPORT przedstawicielstwo firm ATLAS i DOLINA NIDY w sieciach handlowych
• Zarządzanie zespołem Dyrektorów Regionalnych oraz Handlowców w rynku DIY (CASTORAMA, LEROY MERLIN, OBI, NOMI, PRAKTIKER, BRICOMAN, BRICO DEPOT)
• Budowanie długotrwałych relacji z klientami
• Zapewnienie przepływu informacji między klientami, a innymi działami biorącymi udział w procesie sprzedaży (dział handlowy, dział marketingu, dział prawny etc)
• Realizację zamierzonych celów handlowych i zadań marketingowych
• Przygotowywanie ofert promocyjnych dla central sieci (gazetki sieciowe, katalogi sieciowe
• Współtworzenie umów handlowych z sieciami (rabaty otwarciowe, bonusy etc)
• Dbanie o wizerunek i ekspozycje produktów marek: ATLAS, DOLINA NIDY
• Współpraca z kupcami sieci przy tworzeniu WZORCOWYCH EKSPOZYCJI PRODUKTÓW
• Współtworzenie designu opakowań dla nowych produktów dedykowanych (Prestige, Premium, Extra)
• Współtworzenie strategii marketingowej oraz sprzedażowej wprowadzania nowych produktów do sieci (na poziomie central sieci)
• Organizowanie szkoleń produktowych dla pracowników sieci (kierownicy działów oraz sprzedawcy)
• Koordynacja pracy merchandiserów w marketach w całej Polsce
• Stały monitoring rynku oraz analiza działań konkurencji
• Współpraca z PZP (Polskim Zrzeszeniem Płytkarzy)
MAPEI Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds Sprzedaży-Dział Klientów Kluczowych
• Bezpośredni kontakt z klientami, ustalanie strategii sprzedażowej i sposobu pozycjonowania produktów
• Organizacja transportu głównym klientom (negocjacje cen u firm transportowych)
• Sprowadzanie towarów nieprodukowanych w Polsce z magazynów centralnych (Włochy, Niemcy, Austria) do magazynu głównego w Polsce (Gliwice)
• Pomoc w wystawianiu firmy na targach budowlanych (BUDMA, AQUASAN)
• Kompletowanie i aktualizacja dokumentacji produktów firmy (karty techniczne, atesty PZH, aprobaty techniczne) oraz wysyłanie jej na życzenie klienta
• Pomoc przy organizacji szkoleń technicznych i handlowych dla klientów (oraz pracowników firmy MAPEI)
• Współpraca z PZP (Polskim Zrzeszeniem Płytkarzy) , np. pomoc przy organizacji I Kongresu Glazurników w Gliwicach (700 wykonawców)
MAPEI Polska Sp. z o.o.
Sekretarka Działu Handlowego – Asystentka Działu Exportu
• Obsługa zamówień eksportowych (wpisywanie zamówień do systemu koordynacja transportu, kontakt z agencjami celnymi)
• Bezpośredni kontakt z klientami exportowymi (gł. Europy Wschodniej: Słowacja, Litwa, Ukraina, Rosja )
• Kontakt z zagranicznymi oddziałami firmy Mapei (ściąganie towarów bezpośrednio pod klientów eksportowych)
• Negocjacje cen w firmach transportowych
Logo
Asystent Działu Sprzedaży -Umowa zlecenie
GEAC- Dostawca Systemów Informatycznych
• Pozyskiwanie potencjalnych klientów dla firmy w zakresie próbnego systemu „PLANTOUR” – systemu do optymalizacji transportu
Logo
Sekretarka - Asystentka Działu Handlowego
RETAIL CONSULTING & SYSTEMS – Dostawca systemów informatycznych
• Organizacja spotkań – prezentacji dla klientów
• Pomoc w pozyskiwaniu nowych klientów
• Opieka nad sekretariatem (stała współpraca z firmami kurierskimi, dostawcami, koordynowanie przebiegu korespondencji)
• Organizowanie spotkań z klientami (hotele, restauracje, bilety lotnicze i kolejowe etc.)
• Ścisła współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym (wystawianie umów dla pracowników
• Naliczanie urlopów, prowadzenie książek ewidencji dla pojazdów służbowych etc

Szkolenia i kursy

• „Angielski wizytówką ludzi biznesu” – (projekt współfinansowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
• „Efektywna współpraca w regionie” – FPL Polska
• „Zastosowanie produktów i systemów chemii budowlanej grupy Atlas”
• „Systemy produktów Mapei”

Edukacja

Logo
PSYCHOLOGIA BIZNESU, magisterskie
wsfiz
Logo
Psychologia Społeczna, średnie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Klasa Fortepianu, średnie
Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Budownictwo
Mieszkaniowe/Przemysłowe
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Aranżacja wnętrz, śledzenie nowinek ze świata architektury , psychologia, organizacja targów , śledzenie zmian w branży wyposażenia wnętrz.

Organizacje

Polskie Zrzeszenie Płytkarzy

Inne

 Doświadczenie na stanowisku kierowniczym, zarządzanie sprzedażą;
 Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych;
 Doświadczenie w przygotowaniu oraz wdrażaniu strategii handlowej;
 Wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne i komunikacyjne;
 Przedsiębiorczość i dynamizm w działaniu;
 Doświadczenie w branży: chemii budowlanej, wyposażenia wnętrz: drzwi, armatura kuchenna i łazienkowa

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.