Wypowiedzi
-
KRAUTHAMMER ZAPRASZA
Pierwszy stopień zarządzania
Zmierzyć się z codziennością – 4 x 1 dzień
Uczestnicy
Początkujący Managerowie
Liderzy projektu
Asystenci Wyższych MenedżerówProgram został opracowany z myślą o osobach zarządzających małymi zespołami. Skierowany jest w szczególności do świeżo upieczonych menedżerów, którzy nie przechodzili jeszcze szkolenia menedżerskiego lub dla tych, którzy chcieliby odświeżyć swoje umiejętności.
Uczestnicy będą poruszać w sposób bardzo praktyczny i konkretny podstawowe problemy, z którymi mają do czynienia w swojej codziennej pracy.
Program ten pomoże Menedżerom pierwszego szczebla zdać sobie w pełni sprawę, że osiągnięcie sukcesu nie zależy li tylko od znajomości technik ani od przyswojenia odpowiednich zachowań. Sukces zależy również od znajomości czynników zwiększających motywację pracowników w ich codziennej pracy. Uczestnicy tego programu dostrzegą, że każdy wprowadzony z sukcesem, nowy projekt, każde produktywne spotkanie i każdy pomyślnie rozwiązany konflikt opierają się na prostym i konsekwentnym zarządzaniu.
Celem tego szkolenia jest stanie się managerem, który jest wzorem dla innych, stymuluje ludzi i wnosi do organizacji najważniejsze wartości i zasady.
Jednym słowem, program ten dostarcza niezbędnych narzędzi i pokazuje podstawowe zachowania potrzebne do zarządzania zespołem ludzkim w jego codziennej pracy.
Metodologia
Wskazówki, dyskusja i rozmowy – w grupach do 10 uczestników – w celu najlepszego przećwiczenia i zrozumienia różnych sposobów zachowań i stylów komunikacji Korzyści
Codzienne zarządzanie i motywowanie pracowników
Tworzenie pozytywnej atmosfery pracy
Radzenie sobie w sposób efektywny z problemami jednostki oraz problemami grupy
Umiejętność wspomagania w realizacji celów
Podejmowanie decyzji, komunikowanie ich, radzenie sobie z oporem
Radzenie sobie z trudnymi i konfliktowymi sytuacjami
Przygotowywanie i prowadzenie spotkań roboczych
Efektywne prezentowanie i komunikowanie na forum grupy
Zawartość programowa
Dzień 1
Podstawy komunikowania się między ludźmi
Różnice między naszą percepcją a rzeczywistością; kwestionowanie swojego punktu widzenia, jako najważniejszy element „organizacji uczącej się”
Menedżer weryfikujący swoje przekonania: nauka nowych postaw
Zmiana: jak zarządzać emocjonalnymi reakcjami, „krzywa żałoby”
Delegowanie i przekazywanie odpowiedzialności w zależności od indywidualnych możliwości
Zarządzanie przez konkretne i realistyczne cele
Prezentacja projektu, zagadnienia lub pomysłu grupie
Dzień 2
Aktywne słuchanie: podstawowe postawy pomocne do samo ekspresji i wzajemnego zrozumienia
Od spotkania sprawozdawczego do rocznej rozmowy rozwojowej: docenienie mocnych stron i pomoc w dalszym rozwoju
Pochwała: jak okazać szacunek i motywować
Mowa werbalna: doskonalenie różnych zachowań i narzędzi
Słuchanie innych: postawa wyrażająca ciekawość, zainteresowanie i inspirujące zaufanie
Sesja rozwojowa - Jak rozwijać umiejętności swoich pracowników, identyfikowanie mocnych stron i elementów do poprawy
Pochwała: jak okazać szacunek i motywować
Wystąpienia publiczne: doskonalenie różnych zachowań i narzędzi
Dzień 3
Krytycyzm i agresja - zarządzanie sprzecznościami
Zarządzanie stresem, jak lepiej kontrolować spontaniczne reakcje
Najważniejsze zasady prowadzenia spotkań roboczych
Komunikowanie trudnych decyzji, radzenie sobie z reakcjami na nie
Popełniłem błąd - jak się zachować w tej delikatnej sytuacji
Dzień 4
Prezentowanie projektu i sprzedaż pomysłów przełożonym
Planowanie zadań i monitorowanie postępów
Udzielanie upomnienia: od przygotowania do analizy problemu i szanowanego porozumienie
Zarządzanie konfliktem: od dojścia do wzajemnego porozumienia, do mediacji lub arbitrażu
4 dniowy program szkolenia (jednodniowe sesje szkoleniowe
w odstępach 3-5 tygodniowych)
Cena za uczestnictwo 1 osoby: 6 200 PLN
Miejsce: Warszawa, Hotel Novotel, ul. 1 Sierpnia
Cena obejmuje: Przygotowanie do szkolenia,
cztery intensywne dni szkolenia, materiały szkoleniowe,
przerwy kawowe i lunch.
Daty:
1 Dzień - 7 kwiecień 2009
2 Dzień - 5 maj 2009
3 dzień - 2 czerwiec 2009
4 Dzień - 30 czerwiec 2009 -
KRAUTHAMMER ZAPRASZA:
Pierwszy stopień zarządzania
Zmierzyć się z codziennością – 4 x 1 dzień
Uczestnicy:
Początkujący Managerowie
Liderzy projektu
Asystenci Wyższych Menedżerów Program został opracowany z myślą o osobach zarządzających małymi zespołami. Skierowany jest w szczególności do świeżo upieczonych menedżerów, którzy nie przechodzili jeszcze szkolenia menedżerskiego lub dla tych, którzy chcieliby odświeżyć swoje umiejętności.
Uczestnicy będą poruszać w sposób bardzo praktyczny i konkretny podstawowe problemy, z którymi mają do czynienia w swojej codziennej pracy.
Program ten pomoże Menedżerom pierwszego szczebla zdać sobie w pełni sprawę, że osiągnięcie sukcesu nie zależy li tylko od znajomości technik ani od przyswojenia odpowiednich zachowań. Sukces zależy również od znajomości czynników zwiększających motywację pracowników w ich codziennej pracy. Uczestnicy tego programu dostrzegą, że każdy wprowadzony z sukcesem, nowy projekt, każde produktywne spotkanie i każdy pomyślnie rozwiązany konflikt opierają się na prostym i konsekwentnym zarządzaniu.
Celem tego szkolenia jest stanie się managerem, który jest wzorem dla innych, stymuluje ludzi i wnosi do organizacji najważniejsze wartości i zasady.
Jednym słowem, program ten dostarcza niezbędnych narzędzi i pokazuje podstawowe zachowania potrzebne do zarządzania zespołem ludzkim w jego codziennej pracy.
Korzyści
Codzienne zarządzanie i motywowanie pracowników
Tworzenie pozytywnej atmosfery pracy
Radzenie sobie w sposób efektywny z problemami jednostki oraz problemami grupy
Umiejętność wspomagania w realizacji celów
Podejmowanie decyzji, komunikowanie ich, radzenie sobie z oporem
Radzenie sobie z trudnymi i konfliktowymi sytuacjami
Przygotowywanie i prowadzenie spotkań roboczych
Efektywne prezentowanie i komunikowanie na forum grupy
Zawartość programowa
Dzień 1
Podstawy komunikowania się między ludźmi
Różnice między naszą percepcją a rzeczywistością; kwestionowanie swojego punktu widzenia, jako najważniejszy element „organizacji uczącej się”
Menedżer weryfikujący swoje przekonania: nauka nowych postaw
Zmiana: jak zarządzać emocjonalnymi reakcjami, „krzywa żałoby”
Delegowanie i przekazywanie odpowiedzialności w zależności od indywidualnych możliwości
Zarządzanie przez konkretne i realistyczne cele
Prezentacja projektu, zagadnienia lub pomysłu grupie
Dzień 2
Aktywne słuchanie: podstawowe postawy pomocne do samo ekspresji i wzajemnego zrozumienia
Od spotkania sprawozdawczego do rocznej rozmowy rozwojowej: docenienie mocnych stron i pomoc w dalszym rozwoju
Pochwała: jak okazać szacunek i motywować
Mowa werbalna: doskonalenie różnych zachowań i narzędzi
Słuchanie innych: postawa wyrażająca ciekawość, zainteresowanie i inspirujące zaufanie
Sesja rozwojowa - Jak rozwijać umiejętności swoich pracowników, identyfikowanie mocnych stron i elementów do poprawy
Pochwała: jak okazać szacunek i motywować
Wystąpienia publiczne: doskonalenie różnych zachowań i narzędzi
Dzień 3
Krytycyzm i agresja - zarządzanie sprzecznościami
Zarządzanie stresem, jak lepiej kontrolować spontaniczne reakcje
Najważniejsze zasady prowadzenia spotkań roboczych
Komunikowanie trudnych decyzji, radzenie sobie z reakcjami na nie
Popełniłem błąd - jak się zachować w tej delikatnej sytuacji
Dzień 4
Prezentowanie projektu i sprzedaż pomysłów przełożonym
Planowanie zadań i monitorowanie postępów
Udzielanie upomnienia: od przygotowania do analizy problemu i szanowanego porozumienie
Zarządzanie konfliktem: od dojścia do wzajemnego porozumienia, do mediacji lub arbitrażu
4 dniowy program szkolenia (jednodniowe sesje szkoleniowe
w odstępach 3-5 tygodniowych)
Cena za uczestnictwo 1 osoby: 6 200 PLN
Miejsce: Warszawa, Hotel Novotel, ul. 1 Sierpnia
Cena obejmuje: Przygotowanie do szkolenia,
cztery intensywne dni szkolenia, materiały szkoleniowe,
przerwy kawowe i lunch.
Daty:
1 Dzień - 7 kwiecień 2009
2 Dzień - 5 maj 2009
3 dzień - 2 czerwiec 2009
4 Dzień - 30 czerwiec 2009 -
Zapraszam wszystkich chętnych do wzięcia udziału w szkoleniu otwartym z zakresu umiejętności menadżerskich: "Wzór i siła oddziaływania" organizowanym przez firmę Krauthammer.
O nas:
Krauthammer International jest firmą powstałą w 1971 roku w Szwajcarii. Posiadamy biura w 16 krajach Europy, a także biuro w Azji i USA.
Dostarczamy nasze projekty w ponad 50-ciu krajach.
Naszym głównym zajęciem jest pomoc organizacjom w osiągnięciu sukcesu poprzez kształtowanie i pomoc w trwałej zmianie postaw jednostki. Ma to na celu jednoczesne podniesienie efektywności organizacji jak i rozwoju jednostki.
Nasze działania kierujemy głównie do menadżerów ( rozwój ich umiejętności zarządzania ludźmi) i do sił sprzedaży ( rozwój umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych).
Korzyści ze szkolenia – Wzór i siła oddziaływania:
Dawanie przykładu swoim zachowaniem i wpływanie na ludzi, aby łatwiej odnosili sukcesy
Tworzenie najlepszych warunków do osobistego rozwoju
Delegowanie zgodnie z indywidualnymi kompetencjami i aspiracjami
Zarządzanie zorientowane na wyniki
Inicjowanie zmian, przekazywanie decyzji i towarzyszenie w ich implementacji
Wprowadzanie kultury organizacyjnej do codziennego życia
Rozwiązywanie trudnych i konfliktowych sytuacji
Skuteczne wystąpienia publiczne
Program szkolenia:
Dzień 1
Podstawy komunikowania się między ludźmi
Różnice między naszą percepcją a rzeczywistością; kwestionowanie swojego punktu widzenia jako najważniejszy element „organizacji uczącej się”
Zmiana: jak zarządzać emocjonalnymi reakcjami, „krzywa żałoby”
Delegowanie i przekazywanie odpowiedzialności w zależności od indywidualnych możliwości
Zarządzanie przez cele
Wystąpienia publiczne: jak inspirować, przekonywać i zachęcać do działania odbiorców
Dzień 2
Aktywne słuchanie: postawa wyrażająca ciekawość, zainteresowanie i zaufanie
Udzielanie informacji zwrotnej
Pochwała: jak okazać szacunek i motywować
Sesja rozwojowa - Jak rozwijać umiejętności swoich pracowników, identyfikowanie mocnych stron i elementów do poprawy
Radzenie sobie z zastrzeżeniami
Meta - przekaz; identyfikowanie otrzymywanych sygnałów
Dzień 3
Krytycyzm i agresja - zarządzanie sprzecznościami
Zarządzanie stresem, jak lepiej kontrolować spontaniczne reakcje
Najważniejsze zasady prowadzenia spotkań roboczych
Komunikowanie trudnych decyzji, radzenie sobie z reakcjami na nie
Popełniłem błąd - jak się zachować w tej delikatnej sytuacji
Menedżer i jego otoczenie: jak przygotować i przedstawić rekomendacje działań lub projekt i uzyskać akceptację
Dzień 4
Prezentowanie projektu i sprzedaż pomysłów przełożonym
Udzielanie upomnienia: kiedy organizacja powinna pozostać wierna stworzonym kanonom postępowania a pracownik powinien zmienić swoje zachowanie
Udzielenie odmowy: przekazanie trudnej decyzji w taki sposób, aby uzyskać zrozumienie i akceptację
Planowanie zadań i monitorowanie postępów
Dwa poziomy konfliktu: zadanie i relacje interpersonalne
Zarządzanie konfliktem: od dojścia do wzajemnego porozumienia, do mediacji lub arbitrażu
Daty:
20 Listopad 2007
18 Grudzień 2007
22 Styczeń 2008
21 luty 2008
Miejsce:
Hotel Premium, Poznań
Koszt szkolenia:
4800 zł netto za osobę (4 dni)
Cena zawiera: koszt szkolenia, lunchy, przerw kawowych oraz materiałów piśmienniczych i szkoleniowych
Wszystkich chętnych proszę o kontakt:
magdalena_gorna@krauthammer.com
Do zobaczenia