Magdalena Górna

Konsultant, Krauthammer

Wypowiedzi

  • Magdalena Górna
    Wpis na grupie Zarządzanie w temacie Ogłoszenia
    23.03.2009, 11:14

    KRAUTHAMMER ZAPRASZA

    Pierwszy stopień zarządzania
    Zmierzyć się z codziennością – 4 x 1 dzień

    Uczestnicy
    Początkujący Managerowie
    Liderzy projektu
    Asystenci Wyższych MenedżerówProgram został opracowany z myślą o osobach zarządzających małymi zespołami. Skierowany jest w szczególności do świeżo upieczonych menedżerów, którzy nie przechodzili jeszcze szkolenia menedżerskiego lub dla tych, którzy chcieliby odświeżyć swoje umiejętności.

    Uczestnicy będą poruszać w sposób bardzo praktyczny i konkretny podstawowe problemy, z którymi mają do czynienia w swojej codziennej pracy.

    Program ten pomoże Menedżerom pierwszego szczebla zdać sobie w pełni sprawę, że osiągnięcie sukcesu nie zależy li tylko od znajomości technik ani od przyswojenia odpowiednich zachowań. Sukces zależy również od znajomości czynników zwiększających motywację pracowników w ich codziennej pracy. Uczestnicy tego programu dostrzegą, że każdy wprowadzony z sukcesem, nowy projekt, każde produktywne spotkanie i każdy pomyślnie rozwiązany konflikt opierają się na prostym i konsekwentnym zarządzaniu.
    Celem tego szkolenia jest stanie się managerem, który jest wzorem dla innych, stymuluje ludzi i wnosi do organizacji najważniejsze wartości i zasady.

    Jednym słowem, program ten dostarcza niezbędnych narzędzi i pokazuje podstawowe zachowania potrzebne do zarządzania zespołem ludzkim w jego codziennej pracy.
    Metodologia
    Wskazówki, dyskusja i rozmowy – w grupach do 10 uczestników – w celu najlepszego przećwiczenia i zrozumienia różnych sposobów zachowań i stylów komunikacji Korzyści
     Codzienne zarządzanie i motywowanie pracowników
     Tworzenie pozytywnej atmosfery pracy
     Radzenie sobie w sposób efektywny z problemami jednostki oraz problemami grupy
     Umiejętność wspomagania w realizacji celów
     Podejmowanie decyzji, komunikowanie ich, radzenie sobie z oporem
     Radzenie sobie z trudnymi i konfliktowymi sytuacjami
     Przygotowywanie i prowadzenie spotkań roboczych
     Efektywne prezentowanie i komunikowanie na forum grupy


    Zawartość programowa

    Dzień 1
     Podstawy komunikowania się między ludźmi
     Różnice między naszą percepcją a rzeczywistością; kwestionowanie swojego punktu widzenia, jako najważniejszy element „organizacji uczącej się”
     Menedżer weryfikujący swoje przekonania: nauka nowych postaw
     Zmiana: jak zarządzać emocjonalnymi reakcjami, „krzywa żałoby”
     Delegowanie i przekazywanie odpowiedzialności w zależności od indywidualnych możliwości
     Zarządzanie przez konkretne i realistyczne cele
     Prezentacja projektu, zagadnienia lub pomysłu grupie

    Dzień 2
     Aktywne słuchanie: podstawowe postawy pomocne do samo ekspresji i wzajemnego zrozumienia
     Od spotkania sprawozdawczego do rocznej rozmowy rozwojowej: docenienie mocnych stron i pomoc w dalszym rozwoju
     Pochwała: jak okazać szacunek i motywować
     Mowa werbalna: doskonalenie różnych zachowań i narzędzi
     Słuchanie innych: postawa wyrażająca ciekawość, zainteresowanie i inspirujące zaufanie
     Sesja rozwojowa - Jak rozwijać umiejętności swoich pracowników, identyfikowanie mocnych stron i elementów do poprawy
     Pochwała: jak okazać szacunek i motywować
     Wystąpienia publiczne: doskonalenie różnych zachowań i narzędzi

    Dzień 3
     Krytycyzm i agresja - zarządzanie sprzecznościami
     Zarządzanie stresem, jak lepiej kontrolować spontaniczne reakcje
     Najważniejsze zasady prowadzenia spotkań roboczych
     Komunikowanie trudnych decyzji, radzenie sobie z reakcjami na nie
     Popełniłem błąd - jak się zachować w tej delikatnej sytuacji

    Dzień 4
     Prezentowanie projektu i sprzedaż pomysłów przełożonym
     Planowanie zadań i monitorowanie postępów
     Udzielanie upomnienia: od przygotowania do analizy problemu i szanowanego porozumienie
     Zarządzanie konfliktem: od dojścia do wzajemnego porozumienia, do mediacji lub arbitrażu

     4 dniowy program szkolenia (jednodniowe sesje szkoleniowe
    w odstępach 3-5 tygodniowych)
     Cena za uczestnictwo 1 osoby: 6 200 PLN
     Miejsce: Warszawa, Hotel Novotel, ul. 1 Sierpnia
     Cena obejmuje: Przygotowanie do szkolenia,
    cztery intensywne dni szkolenia, materiały szkoleniowe,
    przerwy kawowe i lunch.

    Daty:
    1 Dzień - 7 kwiecień 2009
    2 Dzień - 5 maj 2009
    3 dzień - 2 czerwiec 2009
    4 Dzień - 30 czerwiec 2009

  • Magdalena Górna
    Wpis na grupie Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie" w temacie TABLICA OGŁOSZEŃ
    23.03.2009, 11:09

    KRAUTHAMMER ZAPRASZA:

    Pierwszy stopień zarządzania
    Zmierzyć się z codziennością – 4 x 1 dzień

    Uczestnicy:
    Początkujący Managerowie
    Liderzy projektu
    Asystenci Wyższych Menedżerów Program został opracowany z myślą o osobach zarządzających małymi zespołami. Skierowany jest w szczególności do świeżo upieczonych menedżerów, którzy nie przechodzili jeszcze szkolenia menedżerskiego lub dla tych, którzy chcieliby odświeżyć swoje umiejętności.

    Uczestnicy będą poruszać w sposób bardzo praktyczny i konkretny podstawowe problemy, z którymi mają do czynienia w swojej codziennej pracy.

    Program ten pomoże Menedżerom pierwszego szczebla zdać sobie w pełni sprawę, że osiągnięcie sukcesu nie zależy li tylko od znajomości technik ani od przyswojenia odpowiednich zachowań. Sukces zależy również od znajomości czynników zwiększających motywację pracowników w ich codziennej pracy. Uczestnicy tego programu dostrzegą, że każdy wprowadzony z sukcesem, nowy projekt, każde produktywne spotkanie i każdy pomyślnie rozwiązany konflikt opierają się na prostym i konsekwentnym zarządzaniu.
    Celem tego szkolenia jest stanie się managerem, który jest wzorem dla innych, stymuluje ludzi i wnosi do organizacji najważniejsze wartości i zasady.

    Jednym słowem, program ten dostarcza niezbędnych narzędzi i pokazuje podstawowe zachowania potrzebne do zarządzania zespołem ludzkim w jego codziennej pracy.
    Korzyści
     Codzienne zarządzanie i motywowanie pracowników
     Tworzenie pozytywnej atmosfery pracy
     Radzenie sobie w sposób efektywny z problemami jednostki oraz problemami grupy
     Umiejętność wspomagania w realizacji celów
     Podejmowanie decyzji, komunikowanie ich, radzenie sobie z oporem
     Radzenie sobie z trudnymi i konfliktowymi sytuacjami
     Przygotowywanie i prowadzenie spotkań roboczych
     Efektywne prezentowanie i komunikowanie na forum grupy


    Zawartość programowa

    Dzień 1
     Podstawy komunikowania się między ludźmi
     Różnice między naszą percepcją a rzeczywistością; kwestionowanie swojego punktu widzenia, jako najważniejszy element „organizacji uczącej się”
     Menedżer weryfikujący swoje przekonania: nauka nowych postaw
     Zmiana: jak zarządzać emocjonalnymi reakcjami, „krzywa żałoby”
     Delegowanie i przekazywanie odpowiedzialności w zależności od indywidualnych możliwości
     Zarządzanie przez konkretne i realistyczne cele
     Prezentacja projektu, zagadnienia lub pomysłu grupie

    Dzień 2
     Aktywne słuchanie: podstawowe postawy pomocne do samo ekspresji i wzajemnego zrozumienia
     Od spotkania sprawozdawczego do rocznej rozmowy rozwojowej: docenienie mocnych stron i pomoc w dalszym rozwoju
     Pochwała: jak okazać szacunek i motywować
     Mowa werbalna: doskonalenie różnych zachowań i narzędzi
     Słuchanie innych: postawa wyrażająca ciekawość, zainteresowanie i inspirujące zaufanie
     Sesja rozwojowa - Jak rozwijać umiejętności swoich pracowników, identyfikowanie mocnych stron i elementów do poprawy
     Pochwała: jak okazać szacunek i motywować
     Wystąpienia publiczne: doskonalenie różnych zachowań i narzędzi
    Dzień 3
     Krytycyzm i agresja - zarządzanie sprzecznościami
     Zarządzanie stresem, jak lepiej kontrolować spontaniczne reakcje
     Najważniejsze zasady prowadzenia spotkań roboczych
     Komunikowanie trudnych decyzji, radzenie sobie z reakcjami na nie
     Popełniłem błąd - jak się zachować w tej delikatnej sytuacji

    Dzień 4
     Prezentowanie projektu i sprzedaż pomysłów przełożonym
     Planowanie zadań i monitorowanie postępów
     Udzielanie upomnienia: od przygotowania do analizy problemu i szanowanego porozumienie
     Zarządzanie konfliktem: od dojścia do wzajemnego porozumienia, do mediacji lub arbitrażu

     4 dniowy program szkolenia (jednodniowe sesje szkoleniowe
    w odstępach 3-5 tygodniowych)
     Cena za uczestnictwo 1 osoby: 6 200 PLN
     Miejsce: Warszawa, Hotel Novotel, ul. 1 Sierpnia
     Cena obejmuje: Przygotowanie do szkolenia,
    cztery intensywne dni szkolenia, materiały szkoleniowe,
    przerwy kawowe i lunch.

    Daty:
    1 Dzień - 7 kwiecień 2009
    2 Dzień - 5 maj 2009
    3 dzień - 2 czerwiec 2009
    4 Dzień - 30 czerwiec 2009

  • Magdalena Górna
    Wpis na grupie Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami w temacie Ogłoszenia - wątek zbiorczy
    6.11.2007, 11:49

    Zapraszam wszystkich chętnych do wzięcia udziału w szkoleniu otwartym z zakresu umiejętności menadżerskich: "Wzór i siła oddziaływania" organizowanym przez firmę Krauthammer.

    O nas:
    Krauthammer International jest firmą powstałą w 1971 roku w Szwajcarii. Posiadamy biura w 16 krajach Europy, a także biuro w Azji i USA.
    Dostarczamy nasze projekty w ponad 50-ciu krajach.
    Naszym głównym zajęciem jest pomoc organizacjom w osiągnięciu sukcesu poprzez kształtowanie i pomoc w trwałej zmianie postaw jednostki. Ma to na celu jednoczesne podniesienie efektywności organizacji jak i rozwoju jednostki.
    Nasze działania kierujemy głównie do menadżerów ( rozwój ich umiejętności zarządzania ludźmi) i do sił sprzedaży ( rozwój umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych).

    Korzyści ze szkolenia – Wzór i siła oddziaływania:
    Dawanie przykładu swoim zachowaniem i wpływanie na ludzi, aby łatwiej odnosili sukcesy
    Tworzenie najlepszych warunków do osobistego rozwoju
    Delegowanie zgodnie z indywidualnymi kompetencjami i aspiracjami
    Zarządzanie zorientowane na wyniki
    Inicjowanie zmian, przekazywanie decyzji i towarzyszenie w ich implementacji
    Wprowadzanie kultury organizacyjnej do codziennego życia
    Rozwiązywanie trudnych i konfliktowych sytuacji
    Skuteczne wystąpienia publiczne

    Program szkolenia:
    Dzień 1
    Podstawy komunikowania się między ludźmi
    Różnice między naszą percepcją a rzeczywistością; kwestionowanie swojego punktu widzenia jako najważniejszy element „organizacji uczącej się”
    Zmiana: jak zarządzać emocjonalnymi reakcjami, „krzywa żałoby”
    Delegowanie i przekazywanie odpowiedzialności w zależności od indywidualnych możliwości
    Zarządzanie przez cele
    Wystąpienia publiczne: jak inspirować, przekonywać i zachęcać do działania odbiorców
    Dzień 2
    Aktywne słuchanie: postawa wyrażająca ciekawość, zainteresowanie i zaufanie
    Udzielanie informacji zwrotnej
    Pochwała: jak okazać szacunek i motywować
    Sesja rozwojowa - Jak rozwijać umiejętności swoich pracowników, identyfikowanie mocnych stron i elementów do poprawy
    Radzenie sobie z zastrzeżeniami
    Meta - przekaz; identyfikowanie otrzymywanych sygnałów
    Dzień 3
    Krytycyzm i agresja - zarządzanie sprzecznościami
    Zarządzanie stresem, jak lepiej kontrolować spontaniczne reakcje
    Najważniejsze zasady prowadzenia spotkań roboczych
    Komunikowanie trudnych decyzji, radzenie sobie z reakcjami na nie
    Popełniłem błąd - jak się zachować w tej delikatnej sytuacji
    Menedżer i jego otoczenie: jak przygotować i przedstawić rekomendacje działań lub projekt i uzyskać akceptację
    Dzień 4
    Prezentowanie projektu i sprzedaż pomysłów przełożonym
    Udzielanie upomnienia: kiedy organizacja powinna pozostać wierna stworzonym kanonom postępowania a pracownik powinien zmienić swoje zachowanie
    Udzielenie odmowy: przekazanie trudnej decyzji w taki sposób, aby uzyskać zrozumienie i akceptację
    Planowanie zadań i monitorowanie postępów
    Dwa poziomy konfliktu: zadanie i relacje interpersonalne
    Zarządzanie konfliktem: od dojścia do wzajemnego porozumienia, do mediacji lub arbitrażu

    Daty:
    20 Listopad 2007
    18 Grudzień 2007
    22 Styczeń 2008
    21 luty 2008
    Miejsce:
    Hotel Premium, Poznań

    Koszt szkolenia:
    4800 zł netto za osobę (4 dni)
    Cena zawiera: koszt szkolenia, lunchy, przerw kawowych oraz materiałów piśmienniczych i szkoleniowych

    Wszystkich chętnych proszę o kontakt:
    magdalena_gorna@krauthammer.com

    Do zobaczenia

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do