Magdalena Górecka

Kierownik Działu Logistyki i Zakupów
Łomianki, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bonus Eurotech Sp. z o.o.
KIEROWNIK DZIAŁU LOGISTYKI I ZAKUPÓW
Zarządzanie Działem Logistyki
Zarządzanie Działem Zakupów
Zarządzanie Działem Obsługi Klienta
Volvo Maszyny Budowlane Polska Sp. z o.o.
Kierownik ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży
- Zarządzanie pracą Działu Administracji Sprzedaży:/ koordynacja i kontrola procesów zachodzących w dziale/
- Aktualizacja i wdrażanie procedur związanych z obsługą posprzedażną
- Planowanie i kontrola kosztów transakcyjnych
- Optymalizacja procesów zachodzących w dziale
- Generowanie raportów sprzedażowych
Logo
Kierownik ds. Obsługi Klienta i Logistyki
FROST Tomasz Jankowski
- Zarządzanie pracą Działu Obsługi Klienta;
- Zarządzanie przetargami:
- Zarządzanie Logistyką;
- Wspieranie i przeprowadzanie akcji marketingowych.
Plast-Market Sp. z o.o.
Kierownik Działu Logistyki i Zakupów
Ogłoszona upadłość firmy
- Zarządzanie pracą Działu Logistyki Zakupów i Magazynu;
- Organizowanie dystrybucji towaru na terenie UE i Europy Wschodniej
- Zarządzanie magazynem wysokiego składowania;
- Planowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji;
- Planowanie zapotrzebowania na surowce, półprodukty i wyroby gotowe;
- Przygotowywanie rocznego planu budżetowego;
- Wspieranie wykonania planów sprzedażowych wynikających z zamówień odbiorców poprzez realizowanie polityki zakupowej;
Logo
Kierownik Działu Logistyki i Zakupów
Nowe Sp. z o.o. (Marka "Pachnąca Szafa" i "Natura Officinalis"
- Zarządzanie pracą Działu Logistyki i Magazynu;
- Zarządzanie pracą Działu Zakupów;
- Przygotowywanie kosztorysów nowych projektów oraz ich bieżąca aktualizacja;
- Tworzenie, nadzór i realizacja planów budżetowych;
- Generowanie raportów zakupowych, logistycznych i sprzedażowych;
- Tworzenie procedur logistycznych, zakupowych, magazynowych i wprowadzanie ich w życie;
Logo
Kierownik Działu Logistyki i Serwisu
Beltone Polska Marke-Med Sp. z o.o. w Warszawie. Firma o profilu medycznym. Likwidacja w 2009 r.
- Zarządzanie pracą Działu Logistyki;
- Nadzór i koordynacja procesów zakupowych;
- Kierowanie i nadzorowanie produkcją u podwykonawcy firmy;
- Zarządzanie pracą Działu Serwisu;
- Tworzenie procedur logistycznych i serwisowych;
- Tworzenie, nadzór i realizacja planów budżetowych;
- Tworzenie planów bonusowych dla podległych działów;
Logo
Kierownik Działu Obsługi Klienta
ABBOTT Laboratories Poland Sp. z o.o. w Warszawie. Firma farmaceutyczna
- Organizowanie i nadzorowanie pracy Działu Obsługi Klienta i Administratora Magazynowego;
- Przeprowadzanie negocjacji handlowych z dostawcami towaru, jak i usług;
- Projektowanie i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu poprawę jakości obsługi klienta:/badanie zadowolenia klienta;
- Opracowywanie i wdrażanie procedur związanych z obsługą posprzedażną;

Szkolenia i kursy

Sprzedaż:
„Techniki sprzedaży doradczej” - Cefalis
„Zaawansowane techniki sprzedaży w oparciu o Insight” – Learning & Development Ltd

Zarządzanie:
„Szkolenie dla młodych menadżerów” - Midwest

Obsługa klienta:
„Techniki proaktywnej obsługi klienta przez telefon” – Telephone Doctor Polska

Zakupy:
„Jak uniknąć ryzyk antymonopolowych w działach zakupów” – Francuska Izba Przemysłowo - Handlowa

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Obsługa klienta
Inne
Zakupy
Farmacja/Medycyna

Zainteresowania

SPORT: żeglarstwo, windsurfing, narciarstwo; MUZYKA

Inne

Jestem osobą operatywną i odpowiedzialną z dużymi zdolnościami analitycznymi. W pracy motywują mnie wyzwania, wyznaczone cele, ludzie i osiągane wyniki. Lubię wprowadzać innowacyjne rozwiązania i pokonywać bariery, które dla innych są nieosiągalne.