Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Administracji i Wsparcia Sprzedaży
- Zarządzanie pracą Działu Administracji Sprzedaży:/ koordynacja i kontrola procesów zachodzących w dziale/
- Aktualizacja i wdrażanie procedur związanych z obsługą posprzedażną
- Planowanie i kontrola kosztów transakcyjnych
- Optymalizacja procesów zachodzących w dziale
- Generowanie raportów sprzedażowych
- Aktualizacja i wdrażanie procedur związanych z obsługą posprzedażną
- Planowanie i kontrola kosztów transakcyjnych
- Optymalizacja procesów zachodzących w dziale
- Generowanie raportów sprzedażowych
Kierownik Działu Logistyki i Zakupów
Ogłoszona upadłość firmy
- Zarządzanie pracą Działu Logistyki Zakupów i Magazynu;
- Organizowanie dystrybucji towaru na terenie UE i Europy Wschodniej
- Zarządzanie magazynem wysokiego składowania;
- Planowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji;
- Planowanie zapotrzebowania na surowce, półprodukty i wyroby gotowe;
- Przygotowywanie rocznego planu budżetowego;
- Wspieranie wykonania planów sprzedażowych wynikających z zamówień odbiorców poprzez realizowanie polityki zakupowej;
- Zarządzanie pracą Działu Logistyki Zakupów i Magazynu;
- Organizowanie dystrybucji towaru na terenie UE i Europy Wschodniej
- Zarządzanie magazynem wysokiego składowania;
- Planowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji;
- Planowanie zapotrzebowania na surowce, półprodukty i wyroby gotowe;
- Przygotowywanie rocznego planu budżetowego;
- Wspieranie wykonania planów sprzedażowych wynikających z zamówień odbiorców poprzez realizowanie polityki zakupowej;
Kierownik Działu Logistyki i Zakupów
Nowe Sp. z o.o. (Marka "Pachnąca Szafa" i "Natura Officinalis"
- Zarządzanie pracą Działu Logistyki i Magazynu;
- Zarządzanie pracą Działu Zakupów;
- Przygotowywanie kosztorysów nowych projektów oraz ich bieżąca aktualizacja;
- Tworzenie, nadzór i realizacja planów budżetowych;
- Generowanie raportów zakupowych, logistycznych i sprzedażowych;
- Tworzenie procedur logistycznych, zakupowych, magazynowych i wprowadzanie ich w życie;
- Zarządzanie pracą Działu Zakupów;
- Przygotowywanie kosztorysów nowych projektów oraz ich bieżąca aktualizacja;
- Tworzenie, nadzór i realizacja planów budżetowych;
- Generowanie raportów zakupowych, logistycznych i sprzedażowych;
- Tworzenie procedur logistycznych, zakupowych, magazynowych i wprowadzanie ich w życie;
Kierownik Działu Logistyki i Serwisu
Beltone Polska Marke-Med Sp. z o.o. w Warszawie. Firma o profilu medycznym. Likwidacja w 2009 r.
- Zarządzanie pracą Działu Logistyki;
- Nadzór i koordynacja procesów zakupowych;
- Kierowanie i nadzorowanie produkcją u podwykonawcy firmy;
- Zarządzanie pracą Działu Serwisu;
- Tworzenie procedur logistycznych i serwisowych;
- Tworzenie, nadzór i realizacja planów budżetowych;
- Tworzenie planów bonusowych dla podległych działów;
- Nadzór i koordynacja procesów zakupowych;
- Kierowanie i nadzorowanie produkcją u podwykonawcy firmy;
- Zarządzanie pracą Działu Serwisu;
- Tworzenie procedur logistycznych i serwisowych;
- Tworzenie, nadzór i realizacja planów budżetowych;
- Tworzenie planów bonusowych dla podległych działów;
Kierownik Działu Obsługi Klienta
ABBOTT Laboratories Poland Sp. z o.o. w Warszawie. Firma farmaceutyczna
- Organizowanie i nadzorowanie pracy Działu Obsługi Klienta i Administratora Magazynowego;
- Przeprowadzanie negocjacji handlowych z dostawcami towaru, jak i usług;
- Projektowanie i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu poprawę jakości obsługi klienta:/badanie zadowolenia klienta;
- Opracowywanie i wdrażanie procedur związanych z obsługą posprzedażną;
- Przeprowadzanie negocjacji handlowych z dostawcami towaru, jak i usług;
- Projektowanie i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu poprawę jakości obsługi klienta:/badanie zadowolenia klienta;
- Opracowywanie i wdrażanie procedur związanych z obsługą posprzedażną;
Szkolenia i kursy
Sprzedaż:
„Techniki sprzedaży doradczej” - Cefalis
„Zaawansowane techniki sprzedaży w oparciu o Insight” – Learning & Development Ltd
Zarządzanie:
„Szkolenie dla młodych menadżerów” - Midwest
Obsługa klienta:
„Techniki proaktywnej obsługi klienta przez telefon” – Telephone Doctor Polska
Zakupy:
„Jak uniknąć ryzyk antymonopolowych w działach zakupów” – Francuska Izba Przemysłowo - Handlowa
„Techniki sprzedaży doradczej” - Cefalis
„Zaawansowane techniki sprzedaży w oparciu o Insight” – Learning & Development Ltd
Zarządzanie:
„Szkolenie dla młodych menadżerów” - Midwest
Obsługa klienta:
„Techniki proaktywnej obsługi klienta przez telefon” – Telephone Doctor Polska
Zakupy:
„Jak uniknąć ryzyk antymonopolowych w działach zakupów” – Francuska Izba Przemysłowo - Handlowa
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Obsługa klienta
Inne
Zakupy
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
SPORT: żeglarstwo, windsurfing, narciarstwo; MUZYKA
Inne
Jestem osobą operatywną i odpowiedzialną z dużymi zdolnościami analitycznymi. W pracy motywują mnie wyzwania, wyznaczone cele, ludzie i osiągane wyniki. Lubię wprowadzać innowacyjne rozwiązania i pokonywać bariery, które dla innych są nieosiągalne.