Magdalena Gołębiewska

gwardia umiera ale się nie poddaje
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Zarządzanie Marką Analiza biznesowa Rozwój działalności Business Intelligence Strategia biznesowa Analiza konkurencji Karty kredytowe CRM E-commerce Płatności elektroniczne Analiza rynku Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Analiza mediów Płatności mobilne New Business Development Procesowanie płatności kartami Systemy przesyłki Płatności Płatności Rozwój produktu Zarządzanie produktem marketing produktu Project Management Public Relations Start-upy Strategia Trade Marketing Zarządzanie zespołem CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu Wprowadzanie nowych produktów na rynek

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Head of Sales and Marketing
Kreditech
Odpowiedzialność za działania sprzedażowe oraz marketingowe i PRowe marek należących do Kreditech, w Polsce.
- www.kredito24.pl
- www.pandamoney.pl
- www.monedo.pl/now
- www.monedo.pl/pay
Logo
Co-founder, Head of Marketing
HURTUM
www.hurtum.pl - platforma do zakupu produktów FMCG dla podmiotów biznesowych. 12 000 produktów w jednym miejscu, całkowicie online!
Logo
Owner, CEO
VIADUCT
Doradztwo eCommerce w zakresie :
- sprzedaży i marketingu online
- Public Relation
- webdevelopment, graphic design
- prowadzenie projektów ( specyfikacje techniczne, użyteczność, programowanie)
- analizy rynku
- negocjacje
- partnerships
- wprowadzanie podmiotów na rynki zagranicznej ( gł. CEE, RSA)

Klienci, projekty:
a) NEXSIT sp. z o.o. to fundusz inwestycyjny w branży eCommerce (www.nexsit.com) - Co-founder, Business Development Executive
b) VIZIT sp. z o.o. - platforma do bookowania wizyt medycznych online ( www.vizit.pl) - Co-founder, Marketing Director, COO
c) VIZAGE - platforma do bookowania wizyt w branży Hair and Beauty (www.vizage.pl) - Co-founder, Marketing Director, COO
d) SENDIT - broker usług kurierskich (www.sendit.pl) - Head of Marketing
e) AppleDental - strona www gabinetu stomatologicznego - www.appledental.pl - wsparcie graficzne, promocyjne, marketingowe
f) FLOWEAR - www.flowear.org - project based on the research results of the EU project: "Building a prototype of innovative recommendation system compliant with the styles of users: FireStyle"
Number of agreement: POIG.01.04.00-30-196/12-00 - Business Analyst, Head of Marketing
g) FINLANDIASPOT - www.finlandiaspot.pl
g) szereg projektów dla e-sklepów (np. www.fabryq.pl)
@: magdalena@viaduct.pl
T: +48 884 639 748
Currency One SA
Brand Manager
Currency One SA is the biggest company on the online currency exchange market in Poland. It has been established as a result of merging the first currency peer-to-peer platform – Walutomat.pl with the first online currency exchange bureau – Internetowykantor.pl, both of which enable users to exchange currencies quickly and safely.
Over 250,000 users have already trusted Currency One SA and exchange tens of millions of euros, dollars, British pounds and Swiss francs on a monthly basis.
Please accept our invitation to cooperation. @: magdalena.golebiewska(at)currency-one.com
PayU SA (Grupa Allegro)
Business Development Executive
- Wprowadzenie nowych spółek na rynki zagraniczne (w tym rynek afrykański)
- Prowadzenie zespołu Business Intelligence
- Analiza i optymalizacja procesów biznesowych oraz produktów Grupy PayU
- Raportowanie produktowe i biznesowe (oparte o wypracowane KPIs)
- Budowa i utrzymanie globalnego wizerunku Grupy PayU
- Nadzór na stronami www w Grupie PayU
- Analizy potencjałów rynkowych oraz produktowych, analizy konkurencji
- Przeprawadzanie badań jakościowych i ilościowych
- Kreowanie nowych inicjatywych biznesowych
PayU SA (Grupa Allegro)
Brand Manager/Marketing and PR Director
- Formułowanie i wdrażania strategii marketingowej i PR dla brandu PayU
- Kompleksowa obsługa marketingowa i PR podmiotów i produktów należących do PayU
- Współpraca marketingowa i PR w zakresie kreowania wizerunku PayU na rynkach Europy Wschodniej
- Inspirowanie i kreowanie nowych działań na rzecz obsługiwanych produktów
- Kontrola budżetów marketingowych i PR, stopień ich wykorzystania oraz planowanie działań pozabudżetowych
- Nadzorowanie oraz aktualizacja i rozwój stron www produktowych, w zakresie merytorycznym, graficznym, webdeveloperskim
- Współpraca z agencjami marketingowymi, PR, graficznymi
- Bieżące raportowanie realizacji planu marketingowego oraz zgodności prowadzonych działań ze strategią marketingu zintegrowanego
Allegro.pl sp. z o.o
Starszy specjalista ds. marketingu/Kierownik zespołu ds. Zarządzania Projektami
Sekcja : Projekty Specjalne i Promocja Online
- Koordynacja i realizacja kampanii OnLineowych dla podmiotów Grupy Allegro
- Odpowiedzialność za brand produktów finansowych Grupy Allegro (Payu.com.pl, platnosci.pl, PayU.pl, placezallegro.pl, narzędzia finansowe Grupy)
- Koordynacja i realizacja działań charytatywnych (współpraca z fundacjami, kształtowanie wizerunku Grupy Allegro jako marki społecznie odpowiedzialnej)
- Docieranie do alternatywnych form w zakresie promocji OnLine podmiotów Grupy Allegro (działania społecznościowe, mobilne, nowości technologiczne)
- Przetwarzanie i analiza raportów z wykonanych działań oraz analiza raportów tworzonych na potrzeby prowadzonych projektów (współpraca z firmami badawczymi, analiza raportów w kontekście prowadzonych projektów)
- Dbanie o wizerunek produktów Grupy Allegro w zakresie marketingu zintegrowanego Grupy Allegro
- Inicjowanie działań zmierzających do promocji produktów, serwisów Grupy Allegro oraz prowadzenie działań zwiększających funkcjonalność i znajomość marki
- Tworzenie raportów i rekomendacji z prowadzonych działań oraz bieżąca analiza konkurencji
- Współpraca z agencjami w zakresie realizowanych produktów, tworzenie oraz prowadzenie wewnętrznych zespołów projektowych (w szczególności ścisła współpraca z działem Public Relations, prawnym, finansowym, zakupów)
Logo
Kierwonik zespołu marketingu i PR
Centrum Rozwoju Szkól Wyższych TEB Akademia (dawne CZiAM NORTE)
- Współpraca w zakresie formułowania i wdrażania strategii marketingowej
- Kompleksowa obsługa marketingowa Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz Wydziału Ekonomicznego w Szczecinie
- Inspirowanie i kreowanie nowych działań na rzecz obsługiwanych produktów
- Prowadzenie zespołu odpowiedzialnego za działania marketingowe i PR-owe dla Uczelni
- Kontrola nad budżetami zespołu, stopień ich wykorzystania oraz planowanie działań pozabudżetowych
- Marketing i PR wewnętrzny (imprezy wewnątrzfirmowe, spotkania motywacyjne, wyjazdy integracyjne)
- Nadzorowanie oraz aktualizacja stron www produktowych zarówno w zakresie merytorycznym jak również graficznym
- Współpraca przy tworzeniu portali internetowych będących działaniami wspomagającymi sprzedaż
- Współpraca z mediami (tworzenie mediaplanów, wyceny) oraz bieżące raportowanie realizacji planu marketingowego oraz zgodności prowadzonych działań ze strategią marketingu zintegrowanego
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
specjalista ds. marketingu
Centrum Zastosowań i Analiz Marketingowych NORTE
- Tworzenie koncepcji działań sprzedażowych oraz wizerunkowych
- Współpraca z grafikami oraz domami mediowymi
- Copywriting (tekst reklamowe oraz PR-owe powiązane z działaniami marketingowymi)
- Bieżąca analiza wykorzystania budżetów oraz analiza stopnia realizacji celów nałożonych na działania
- Tworzenie materiałów reklamowych (koncepcje projektów outdoorowych oraz indoorowych)

Szkolenia i kursy

09 – 13.10.2005 Szkolenie z zakresu współpracy w grupie międzynarodowej,Bocholt, Niemcy
04 - 08.04.2005 Szkolenie z zakresu zarządzania strategicznego, Poznań
kurs Access dla średnio- zaawansowanych

Edukacja

Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Aplikacje Internetowe i Mobilne, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Poznańska

Specjalizacje

Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

marketing, PR, kino, strzelectwo sportowe, kajakarstwo, motoryzacja, psychologia,

Inne

05 – 06.03.2006 Uczestnictwo i zajęcie pierwszego miejsca w symulacyjnej grze rynkowej TOPSIM EURO, Ylivieska, Finlandia
02.01.2006 – 02.05.2006 Uczestnictwo w programie wymiany studenckiej Socrates-Erazmus w Finlandii w Central Ostrobothnia Polytechnic, Ylivieska

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Balanced Scorecard BSC
Balanced Scorecard BSC
Zrównoważona Karta Wyników/Strategiczna Karta Wyników (ang. Balanced Scorecard). Jak zamienić strategię na działania. The Balanced Scorecard is the concept of Robert S. Kaplan and David P. Norton.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Global Project Management
Global Project Management
Are you working on global projects or programmes, and looking for ways to improve the efficiency of your team? This area presents a framework of good practices that can improve the effectiveness o
Klub NLP Poznań
Klub NLP Poznań
Zapraszamy do Klubu NLP Poznań! Uczestnicząc w organizowanych przez nas szkoleniach będziesz się rozwijać dużo szybciej niż dotychczas w towarzystwie wielu wyjątkowych osób, których pasją jest rozwój
Marketing i PR w IT
Marketing i PR w IT
Marketing i PR w branży IT i New Media
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Marketingowcy i PRowcy idą z GoldenLine na...
Marketingowcy i PRowcy idą z GoldenLine na...
Co jakiś czas GoldenLine będzie miało dla swoich użytkowników zainteresowanych szeroko pojętym marketingiem i PR-em wejściówki na wydarzenia branżowe (szkolenia, seminaria, konferencje, itd.).
moda
moda
Moda - ciekawostki, trendy.
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 (Projects in Controlled Environments) metodyka zarządzania projektami opublikowana przez brytyjską agendę rządową Office for Government Commerce (OGC). PRINCE2 P2 jest obowiązkowym standardem
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Rozwój osobisty eddu.pl Poznań
Rozwój osobisty eddu.pl Poznań
Cześć! Sprawdź stronę www.eddu.pl