Umiejętności
Zarządzanie klientami
Zarządzanie Marką
Analiza biznesowa
Rozwój działalności
Business Intelligence
Strategia biznesowa
Analiza konkurencji
Karty kredytowe
CRM
E-commerce
Płatności elektroniczne
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Analiza mediów
Płatności mobilne
New Business Development
Procesowanie płatności kartami
Systemy przesyłki Płatności
Płatności
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
marketing produktu
Project Management
Public Relations
Start-upy
Strategia
Trade Marketing
Zarządzanie zespołem
CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
Wprowadzanie nowych produktów na rynek
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Owner, CEO
VIADUCT
Doradztwo eCommerce w zakresie :
- sprzedaży i marketingu online
- Public Relation
- webdevelopment, graphic design
- prowadzenie projektów ( specyfikacje techniczne, użyteczność, programowanie)
- analizy rynku
- negocjacje
- partnerships
- wprowadzanie podmiotów na rynki zagranicznej ( gł. CEE, RSA)
Klienci, projekty:
a) NEXSIT sp. z o.o. to fundusz inwestycyjny w branży eCommerce (www.nexsit.com) - Co-founder, Business Development Executive
b) VIZIT sp. z o.o. - platforma do bookowania wizyt medycznych online ( www.vizit.pl) - Co-founder, Marketing Director, COO
c) VIZAGE - platforma do bookowania wizyt w branży Hair and Beauty (www.vizage.pl) - Co-founder, Marketing Director, COO
d) SENDIT - broker usług kurierskich (www.sendit.pl) - Head of Marketing
e) AppleDental - strona www gabinetu stomatologicznego - www.appledental.pl - wsparcie graficzne, promocyjne, marketingowe
f) FLOWEAR - www.flowear.org - project based on the research results of the EU project: "Building a prototype of innovative recommendation system compliant with the styles of users: FireStyle"
Number of agreement: POIG.01.04.00-30-196/12-00 - Business Analyst, Head of Marketing
g) FINLANDIASPOT - www.finlandiaspot.pl
g) szereg projektów dla e-sklepów (np. www.fabryq.pl)
@: magdalena@viaduct.pl
T: +48 884 639 748
- sprzedaży i marketingu online
- Public Relation
- webdevelopment, graphic design
- prowadzenie projektów ( specyfikacje techniczne, użyteczność, programowanie)
- analizy rynku
- negocjacje
- partnerships
- wprowadzanie podmiotów na rynki zagranicznej ( gł. CEE, RSA)
Klienci, projekty:
a) NEXSIT sp. z o.o. to fundusz inwestycyjny w branży eCommerce (www.nexsit.com) - Co-founder, Business Development Executive
b) VIZIT sp. z o.o. - platforma do bookowania wizyt medycznych online ( www.vizit.pl) - Co-founder, Marketing Director, COO
c) VIZAGE - platforma do bookowania wizyt w branży Hair and Beauty (www.vizage.pl) - Co-founder, Marketing Director, COO
d) SENDIT - broker usług kurierskich (www.sendit.pl) - Head of Marketing
e) AppleDental - strona www gabinetu stomatologicznego - www.appledental.pl - wsparcie graficzne, promocyjne, marketingowe
f) FLOWEAR - www.flowear.org - project based on the research results of the EU project: "Building a prototype of innovative recommendation system compliant with the styles of users: FireStyle"
Number of agreement: POIG.01.04.00-30-196/12-00 - Business Analyst, Head of Marketing
g) FINLANDIASPOT - www.finlandiaspot.pl
g) szereg projektów dla e-sklepów (np. www.fabryq.pl)
@: magdalena@viaduct.pl
T: +48 884 639 748
![Currency One SA](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F050%2Ffirm_233650_fa35c4_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Brand Manager
Currency One SA is the biggest company on the online currency exchange market in Poland. It has been established as a result of merging the first currency peer-to-peer platform – Walutomat.pl with the first online currency exchange bureau – Internetowykantor.pl, both of which enable users to exchange currencies quickly and safely.
Over 250,000 users have already trusted Currency One SA and exchange tens of millions of euros, dollars, British pounds and Swiss francs on a monthly basis.
Please accept our invitation to cooperation. @: magdalena.golebiewska(at)currency-one.com
Over 250,000 users have already trusted Currency One SA and exchange tens of millions of euros, dollars, British pounds and Swiss francs on a monthly basis.
Please accept our invitation to cooperation. @: magdalena.golebiewska(at)currency-one.com
![PayU SA (Grupa Allegro)](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F004%2Ffirm_203012_5f4beb_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Business Development Executive
- Wprowadzenie nowych spółek na rynki zagraniczne (w tym rynek afrykański)
- Prowadzenie zespołu Business Intelligence
- Analiza i optymalizacja procesów biznesowych oraz produktów Grupy PayU
- Raportowanie produktowe i biznesowe (oparte o wypracowane KPIs)
- Budowa i utrzymanie globalnego wizerunku Grupy PayU
- Nadzór na stronami www w Grupie PayU
- Analizy potencjałów rynkowych oraz produktowych, analizy konkurencji
- Przeprawadzanie badań jakościowych i ilościowych
- Kreowanie nowych inicjatywych biznesowych
- Prowadzenie zespołu Business Intelligence
- Analiza i optymalizacja procesów biznesowych oraz produktów Grupy PayU
- Raportowanie produktowe i biznesowe (oparte o wypracowane KPIs)
- Budowa i utrzymanie globalnego wizerunku Grupy PayU
- Nadzór na stronami www w Grupie PayU
- Analizy potencjałów rynkowych oraz produktowych, analizy konkurencji
- Przeprawadzanie badań jakościowych i ilościowych
- Kreowanie nowych inicjatywych biznesowych
![PayU SA (Grupa Allegro)](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F004%2Ffirm_203012_5f4beb_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Brand Manager/Marketing and PR Director
- Formułowanie i wdrażania strategii marketingowej i PR dla brandu PayU
- Kompleksowa obsługa marketingowa i PR podmiotów i produktów należących do PayU
- Współpraca marketingowa i PR w zakresie kreowania wizerunku PayU na rynkach Europy Wschodniej
- Inspirowanie i kreowanie nowych działań na rzecz obsługiwanych produktów
- Kontrola budżetów marketingowych i PR, stopień ich wykorzystania oraz planowanie działań pozabudżetowych
- Nadzorowanie oraz aktualizacja i rozwój stron www produktowych, w zakresie merytorycznym, graficznym, webdeveloperskim
- Współpraca z agencjami marketingowymi, PR, graficznymi
- Bieżące raportowanie realizacji planu marketingowego oraz zgodności prowadzonych działań ze strategią marketingu zintegrowanego
- Kompleksowa obsługa marketingowa i PR podmiotów i produktów należących do PayU
- Współpraca marketingowa i PR w zakresie kreowania wizerunku PayU na rynkach Europy Wschodniej
- Inspirowanie i kreowanie nowych działań na rzecz obsługiwanych produktów
- Kontrola budżetów marketingowych i PR, stopień ich wykorzystania oraz planowanie działań pozabudżetowych
- Nadzorowanie oraz aktualizacja i rozwój stron www produktowych, w zakresie merytorycznym, graficznym, webdeveloperskim
- Współpraca z agencjami marketingowymi, PR, graficznymi
- Bieżące raportowanie realizacji planu marketingowego oraz zgodności prowadzonych działań ze strategią marketingu zintegrowanego
![Allegro.pl sp. z o.o](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F034%2Ffirm_60322_e0859d_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Starszy specjalista ds. marketingu/Kierownik zespołu ds. Zarządzania Projektami
Sekcja : Projekty Specjalne i Promocja Online
- Koordynacja i realizacja kampanii OnLineowych dla podmiotów Grupy Allegro
- Odpowiedzialność za brand produktów finansowych Grupy Allegro (Payu.com.pl, platnosci.pl, PayU.pl, placezallegro.pl, narzędzia finansowe Grupy)
- Koordynacja i realizacja działań charytatywnych (współpraca z fundacjami, kształtowanie wizerunku Grupy Allegro jako marki społecznie odpowiedzialnej)
- Docieranie do alternatywnych form w zakresie promocji OnLine podmiotów Grupy Allegro (działania społecznościowe, mobilne, nowości technologiczne)
- Przetwarzanie i analiza raportów z wykonanych działań oraz analiza raportów tworzonych na potrzeby prowadzonych projektów (współpraca z firmami badawczymi, analiza raportów w kontekście prowadzonych projektów)
- Dbanie o wizerunek produktów Grupy Allegro w zakresie marketingu zintegrowanego Grupy Allegro
- Inicjowanie działań zmierzających do promocji produktów, serwisów Grupy Allegro oraz prowadzenie działań zwiększających funkcjonalność i znajomość marki
- Tworzenie raportów i rekomendacji z prowadzonych działań oraz bieżąca analiza konkurencji
- Współpraca z agencjami w zakresie realizowanych produktów, tworzenie oraz prowadzenie wewnętrznych zespołów projektowych (w szczególności ścisła współpraca z działem Public Relations, prawnym, finansowym, zakupów)
- Koordynacja i realizacja kampanii OnLineowych dla podmiotów Grupy Allegro
- Odpowiedzialność za brand produktów finansowych Grupy Allegro (Payu.com.pl, platnosci.pl, PayU.pl, placezallegro.pl, narzędzia finansowe Grupy)
- Koordynacja i realizacja działań charytatywnych (współpraca z fundacjami, kształtowanie wizerunku Grupy Allegro jako marki społecznie odpowiedzialnej)
- Docieranie do alternatywnych form w zakresie promocji OnLine podmiotów Grupy Allegro (działania społecznościowe, mobilne, nowości technologiczne)
- Przetwarzanie i analiza raportów z wykonanych działań oraz analiza raportów tworzonych na potrzeby prowadzonych projektów (współpraca z firmami badawczymi, analiza raportów w kontekście prowadzonych projektów)
- Dbanie o wizerunek produktów Grupy Allegro w zakresie marketingu zintegrowanego Grupy Allegro
- Inicjowanie działań zmierzających do promocji produktów, serwisów Grupy Allegro oraz prowadzenie działań zwiększających funkcjonalność i znajomość marki
- Tworzenie raportów i rekomendacji z prowadzonych działań oraz bieżąca analiza konkurencji
- Współpraca z agencjami w zakresie realizowanych produktów, tworzenie oraz prowadzenie wewnętrznych zespołów projektowych (w szczególności ścisła współpraca z działem Public Relations, prawnym, finansowym, zakupów)
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Kierwonik zespołu marketingu i PR
Centrum Rozwoju Szkól Wyższych TEB Akademia (dawne CZiAM NORTE)
- Współpraca w zakresie formułowania i wdrażania strategii marketingowej
- Kompleksowa obsługa marketingowa Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz Wydziału Ekonomicznego w Szczecinie
- Inspirowanie i kreowanie nowych działań na rzecz obsługiwanych produktów
- Prowadzenie zespołu odpowiedzialnego za działania marketingowe i PR-owe dla Uczelni
- Kontrola nad budżetami zespołu, stopień ich wykorzystania oraz planowanie działań pozabudżetowych
- Marketing i PR wewnętrzny (imprezy wewnątrzfirmowe, spotkania motywacyjne, wyjazdy integracyjne)
- Nadzorowanie oraz aktualizacja stron www produktowych zarówno w zakresie merytorycznym jak również graficznym
- Współpraca przy tworzeniu portali internetowych będących działaniami wspomagającymi sprzedaż
- Współpraca z mediami (tworzenie mediaplanów, wyceny) oraz bieżące raportowanie realizacji planu marketingowego oraz zgodności prowadzonych działań ze strategią marketingu zintegrowanego
- Kompleksowa obsługa marketingowa Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz Wydziału Ekonomicznego w Szczecinie
- Inspirowanie i kreowanie nowych działań na rzecz obsługiwanych produktów
- Prowadzenie zespołu odpowiedzialnego za działania marketingowe i PR-owe dla Uczelni
- Kontrola nad budżetami zespołu, stopień ich wykorzystania oraz planowanie działań pozabudżetowych
- Marketing i PR wewnętrzny (imprezy wewnątrzfirmowe, spotkania motywacyjne, wyjazdy integracyjne)
- Nadzorowanie oraz aktualizacja stron www produktowych zarówno w zakresie merytorycznym jak również graficznym
- Współpraca przy tworzeniu portali internetowych będących działaniami wspomagającymi sprzedaż
- Współpraca z mediami (tworzenie mediaplanów, wyceny) oraz bieżące raportowanie realizacji planu marketingowego oraz zgodności prowadzonych działań ze strategią marketingu zintegrowanego
![Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
specjalista ds. marketingu
Centrum Zastosowań i Analiz Marketingowych NORTE
- Tworzenie koncepcji działań sprzedażowych oraz wizerunkowych
- Współpraca z grafikami oraz domami mediowymi
- Copywriting (tekst reklamowe oraz PR-owe powiązane z działaniami marketingowymi)
- Bieżąca analiza wykorzystania budżetów oraz analiza stopnia realizacji celów nałożonych na działania
- Tworzenie materiałów reklamowych (koncepcje projektów outdoorowych oraz indoorowych)
- Współpraca z grafikami oraz domami mediowymi
- Copywriting (tekst reklamowe oraz PR-owe powiązane z działaniami marketingowymi)
- Bieżąca analiza wykorzystania budżetów oraz analiza stopnia realizacji celów nałożonych na działania
- Tworzenie materiałów reklamowych (koncepcje projektów outdoorowych oraz indoorowych)
Szkolenia i kursy
09 – 13.10.2005 Szkolenie z zakresu współpracy w grupie międzynarodowej,Bocholt, Niemcy
04 - 08.04.2005 Szkolenie z zakresu zarządzania strategicznego, Poznań
kurs Access dla średnio- zaawansowanych
04 - 08.04.2005 Szkolenie z zakresu zarządzania strategicznego, Poznań
kurs Access dla średnio- zaawansowanych
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
marketing, PR, kino, strzelectwo sportowe, kajakarstwo, motoryzacja, psychologia,
Inne
05 – 06.03.2006 Uczestnictwo i zajęcie pierwszego miejsca w symulacyjnej grze rynkowej TOPSIM EURO, Ylivieska, Finlandia
02.01.2006 – 02.05.2006 Uczestnictwo w programie wymiany studenckiej Socrates-Erazmus w Finlandii w Central Ostrobothnia Polytechnic, Ylivieska
02.01.2006 – 02.05.2006 Uczestnictwo w programie wymiany studenckiej Socrates-Erazmus w Finlandii w Central Ostrobothnia Polytechnic, Ylivieska
Grupy
![Balanced Scorecard BSC](http://static.goldenline.pl/group_logo/010/group_37818_6d823e_tiny.jpg)
Balanced Scorecard BSC
Zrównoważona Karta Wyników/Strategiczna Karta Wyników (ang. Balanced Scorecard). Jak zamienić strategię na działania.
The Balanced Scorecard is the concept of Robert S. Kaplan and David P. Norton.
![Biznesowe Bazy danych - B2B](http://static.goldenline.pl/group_logo/000/group_13024_31e38e_tiny.jpg)
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
![Business Marketing](http://static.goldenline.pl/group_logo/006/group_76502_4f6ce3_tiny.jpg)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
![Global Project Management](http://static.goldenline.pl/group_logo/012/group_26908_79ee05_tiny.jpg)
Global Project Management
Are you working on global projects or programmes, and looking for ways to improve the efficiency of your team?
This area presents a framework of good practices that can improve the effectiveness o
![Klub NLP Poznań](http://static.goldenline.pl/group_logo/000/group_47536_6f0592_tiny.jpg)
Klub NLP Poznań
Zapraszamy do Klubu NLP Poznań! Uczestnicząc w organizowanych przez nas szkoleniach będziesz się rozwijać dużo szybciej niż dotychczas w towarzystwie wielu wyjątkowych osób, których pasją jest rozwój
![Marketingowcy i PRowcy idą z GoldenLine na...](http://static.goldenline.pl/group_logo/010/group_48538_2d1946_tiny.jpg)
Marketingowcy i PRowcy idą z GoldenLine na...
Co jakiś czas GoldenLine będzie miało dla swoich użytkowników zainteresowanych szeroko pojętym marketingiem i PR-em wejściówki na wydarzenia branżowe (szkolenia, seminaria, konferencje, itd.).
![PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami](http://static.goldenline.pl/group_logo/014/group_26958_ac8dcb_tiny.jpg)
PRINCE2 Skuteczne Zarządzanie Projektami
PRINCE2 (Projects in Controlled Environments) metodyka zarządzania projektami opublikowana przez brytyjską agendę rządową Office for Government Commerce (OGC). PRINCE2 P2 jest obowiązkowym standardem