Umiejętności
Microsoft Office
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
ISO 9001
kontakt z klientem biznesowym
Obsługa klienta
windykacja
Kontrola jakości
Zarządzanie klientami
praca w zespole
Koordynowanie
Weryfikacja dokumentacji
Nadzór nad pracownikami
Planowanie
Organizowanie
Systemy zarządzania jakością
windykacja należności Klientów
Zarządzanie produktem
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
Optymalizacja kosztów
Optymalizacja procesów
Procedury
Zarządzanie procesami
Zapewnienia Jakości
Współpraca z dostawcami
Kontrole wewnętrzne
Planowanie budżetu, kontrola kosztów
Współpraca
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Kontakt z klientem
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Tworzenie procedur, instrukcji i materiałów informacyjnych,
Planowanie sprzedaży, monitoring i analizowanie wyników
Poszukiwanie informacji
Windykacja polubowna, sądowa, egzekucyjna
Bezpośredni kontakt z klientem
Windykacja telefoniczna
nadzór nad dokumentacją
windykacja prawna
Praca pod presją czasu i odporność na stres
windykacja i monitorowanie należności
Wdrażanie rozwiązań i opracowanie nowych procedur
Budżet
Delegowanie zadań i kontrola
poszukiwanie rozwiązań
Przeprowadzanie szkoleń dla Pracowników
sporządzanie raportów i zestawień
rozliczanie faktur
Tworzenie analiz i raportów
współpraca z ludźmi, umiejętności komunikacyjne
Działania naprawcze korygujące i zapobiegwcze
wsparcie klienta
Kontrola kosztów
nadzór
Wdrażanie i opracowywanie nowych procedur
Audyt Procesu
opracowywanie raportów, prognoz i analiz
Przygotowanie raportów i analiz
Audyt wewnętrzny
opracowywanie procedur
audyty jakości
Współpraca biznesowa
Kontrola procesów
Opracowanie i prowadzenie szkoleń
arkusze kalkulacyjne
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Menedżer Produktu
- obsługa Klientów w zakresie wynikającym z zapisów zawartych umów;
- zarządzanie procesem windykacji -- planowanie, organizowanie, koordynowanie, kontrola przebiegu procesu
- raportowanie czynności windykacyjnych;
- przeprowadzanie szkoleń produktowych;
- optymalizacja procesów windykacyjnych poprzez kontrolę kosztów bezpośrednich wynikających z przeprowadzanych procesów windykacyjnych;
- kontrola i rozliczanie Call Center z uzyskiwanych wyników windykacji;
- fakturowanie uzyskiwanych przychodów dla Klientów;
- analizowanie uzyskanych wyników oraz prognozowanie przyszłych przychodów;
- udział w tworzeniu systemów motywacyjnych pracowników Call Center;
- utrzymanie bieżących kontaktów z Klientami
- zarządzanie procesem windykacji -- planowanie, organizowanie, koordynowanie, kontrola przebiegu procesu
- raportowanie czynności windykacyjnych;
- przeprowadzanie szkoleń produktowych;
- optymalizacja procesów windykacyjnych poprzez kontrolę kosztów bezpośrednich wynikających z przeprowadzanych procesów windykacyjnych;
- kontrola i rozliczanie Call Center z uzyskiwanych wyników windykacji;
- fakturowanie uzyskiwanych przychodów dla Klientów;
- analizowanie uzyskanych wyników oraz prognozowanie przyszłych przychodów;
- udział w tworzeniu systemów motywacyjnych pracowników Call Center;
- utrzymanie bieżących kontaktów z Klientami
Starszy Menedżer Produktu
- obsługa Klientów w zakresie wynikającym z zapisów zawartych umów;
- zarządzanie procesem windykacji - - planowanie, organizowanie, koordynowanie, kontrola przebiegu procesu
- raportowanie czynności windykacyjnych;
- przeprowadzanie szkoleń produktowych;
- optymalizacja procesów windykacyjnych poprzez kontrolę kosztów bezpośrednich wynikających z przeprowadzanych procesów windykacyjnych;
- kontrola i rozliczanie Call Center z uzyskiwanych wyników windykacji;
- fakturowanie uzyskiwanych przychodów dla Klientów;
- analizowanie uzyskanych wyników oraz prognozowanie przyszłych przychodów;
- udział w tworzeniu systemów motywacyjnych pracowników Call Center;
- utrzymanie bieżących kontaktów z Klientami.
- zarządzanie procesem windykacji - - planowanie, organizowanie, koordynowanie, kontrola przebiegu procesu
- raportowanie czynności windykacyjnych;
- przeprowadzanie szkoleń produktowych;
- optymalizacja procesów windykacyjnych poprzez kontrolę kosztów bezpośrednich wynikających z przeprowadzanych procesów windykacyjnych;
- kontrola i rozliczanie Call Center z uzyskiwanych wyników windykacji;
- fakturowanie uzyskiwanych przychodów dla Klientów;
- analizowanie uzyskanych wyników oraz prognozowanie przyszłych przychodów;
- udział w tworzeniu systemów motywacyjnych pracowników Call Center;
- utrzymanie bieżących kontaktów z Klientami.
Menedżer Projektu, Specjalista ds.Wsparcia Windykacji
Casus Finance S.A.
- współpraca z Klientem Zewnętrznym;
- raportowanie do Klienta Zewnętrznego osiąganych wyników
- nadzór, kontrola oraz organizacja pracy podległego zespołu windykacji telefonicznej i terenowej;
- realizacja aktywności i efektywności założonych planów na pracowników;
- analiza i raportowanie wyników zespołów;
- poszukiwanie nowych rozwiązań mających na celu optymalizację i zwiększenie skuteczności działań windykacyjnych;
- przygotowywanie treści korespondencji;
- współudział w rozwoju systemu windykacyjnego; - analiza wyników na poszczególnych projektach; - sporządzanie raportów służących monitorowaniu procesów windykacyjnych;
- poszukiwanie nowych rozwiązań mających na celu optymalizację i zwiększenie skuteczności działań windykacyjnych;
- przygotowywanie treści korespondencji;
- współudział w rozwoju systemu windykacyjnego;
- prowadzenie kontroli funkcjonalnej.
- raportowanie do Klienta Zewnętrznego osiąganych wyników
- nadzór, kontrola oraz organizacja pracy podległego zespołu windykacji telefonicznej i terenowej;
- realizacja aktywności i efektywności założonych planów na pracowników;
- analiza i raportowanie wyników zespołów;
- poszukiwanie nowych rozwiązań mających na celu optymalizację i zwiększenie skuteczności działań windykacyjnych;
- przygotowywanie treści korespondencji;
- współudział w rozwoju systemu windykacyjnego; - analiza wyników na poszczególnych projektach; - sporządzanie raportów służących monitorowaniu procesów windykacyjnych;
- poszukiwanie nowych rozwiązań mających na celu optymalizację i zwiększenie skuteczności działań windykacyjnych;
- przygotowywanie treści korespondencji;
- współudział w rozwoju systemu windykacyjnego;
- prowadzenie kontroli funkcjonalnej.
Specjalista ds. Kontroli i Analiz, Pełnomocnik ds. Zarządzania Jakością, Auditor wewnętrzny
- przygotowywanie cyklicznych i bieżących raportów operacyjnych
- opracowywanie bieżących zestawień i analiz na potrzeby Kancelarii
- przygotowywanie i weryfikowanie rozliczeń wewnętrznych i zewnętrznych
- bieżąca kontrola i analiza realizacji projektów Kancelarii
- identyfikacja i monitorowanie obszarów wymagających poprawy
- opracowywanie i aktualizowanie procedur, instrukcji oraz regulaminów na potrzeby Kancelarii
- współpraca przy opiniowaniu rozwiązań w zakresie kontroli wewnętrznej
- sporządzanie raportów z przeprowadzonych prac i formułowanie rekomendacji
- monitorowanie wdrażania rekomendacji oraz przeprowadzanie kontroli sprawdzających poziom realizacji zaleceń pokontrolnych
- tworzenie arkuszy analitycznych i sporządzanie terminowych raportów z dokonanych analiz
- przygotowanie do uzyskania/utrzymania odpowiednich świadectw jakości, wydawanych przez uprawnione zewnętrzne organy certyfikujące; - nadzór nad realizacją przyjętej polityki jakości;
- rozwijanie, wdrażanie i monitorowanie procedur zapewniających założony poziom jakości;
- odpowiedzialność za zachowanie obowiązującego poziomu jakości i niezawodności usług;
- kontrola realizacji procedur utrzymania jakości - nadzór nad jakością procesów;
- ocena jakości usług - opracowywanie programu kontroli jakości;
- odpowiedzialność za przeprowadzanie audytów wewnętrznych;
- prowadzenie dokumentacji związanej z kontrolą jakości;
- sporządzanie raportów;
- analiza błędów, planowanie działań korygujących i zapobiegawczych;
- ścisła współpraca z Zarządem oraz Kierownikami.
- opracowywanie bieżących zestawień i analiz na potrzeby Kancelarii
- przygotowywanie i weryfikowanie rozliczeń wewnętrznych i zewnętrznych
- bieżąca kontrola i analiza realizacji projektów Kancelarii
- identyfikacja i monitorowanie obszarów wymagających poprawy
- opracowywanie i aktualizowanie procedur, instrukcji oraz regulaminów na potrzeby Kancelarii
- współpraca przy opiniowaniu rozwiązań w zakresie kontroli wewnętrznej
- sporządzanie raportów z przeprowadzonych prac i formułowanie rekomendacji
- monitorowanie wdrażania rekomendacji oraz przeprowadzanie kontroli sprawdzających poziom realizacji zaleceń pokontrolnych
- tworzenie arkuszy analitycznych i sporządzanie terminowych raportów z dokonanych analiz
- przygotowanie do uzyskania/utrzymania odpowiednich świadectw jakości, wydawanych przez uprawnione zewnętrzne organy certyfikujące; - nadzór nad realizacją przyjętej polityki jakości;
- rozwijanie, wdrażanie i monitorowanie procedur zapewniających założony poziom jakości;
- odpowiedzialność za zachowanie obowiązującego poziomu jakości i niezawodności usług;
- kontrola realizacji procedur utrzymania jakości - nadzór nad jakością procesów;
- ocena jakości usług - opracowywanie programu kontroli jakości;
- odpowiedzialność za przeprowadzanie audytów wewnętrznych;
- prowadzenie dokumentacji związanej z kontrolą jakości;
- sporządzanie raportów;
- analiza błędów, planowanie działań korygujących i zapobiegawczych;
- ścisła współpraca z Zarządem oraz Kierownikami.
Szkolenia i kursy
- Certyfikat Auditora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z norma ISO 9001:2000;
- Certyfikat Auditora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z norma ISO 9001:2008;
- Certyfikat ze szkolenia „Prowadzenie skutecznych audytów”;
- Certyfikat ze szkolenia „Zarządzanie zespołem”;
- Certyfikat ze szkolenia „Współpraca w zespole”;
- Certyfikat ze szkolenia „Zarządzanie stresem”.
- Certyfikat Auditora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z norma ISO 9001:2008;
- Certyfikat ze szkolenia „Prowadzenie skutecznych audytów”;
- Certyfikat ze szkolenia „Zarządzanie zespołem”;
- Certyfikat ze szkolenia „Współpraca w zespole”;
- Certyfikat ze szkolenia „Zarządzanie stresem”.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Prawo
Windykacja
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
Snowboard, fotografia, psychologia, komunikacja interpersonalna
Grupy
Auditorzy Systemów Zarządzania
Grupa osób związanych z auditowaniem Systemów Zarządzania takich jak ISO 9001, ISO 14001, PN-N/OHSAS 18001, ISO 27001, ISO/TS 16949, ISO 22000 (IFS, BRC), ISO 13485, ISO/IEC 17025, IRIS itp.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
Komunikacja intra- i interpersonalna
Jak rozmawiać i dotrzeć do siebie i innych - NLP, negocjacje, mediacje, perswazja itp.
Statystyka i jej okolice ;-)
statystyka,analizy,analiza,hipotezy,weryfikacja,
estymacja,diagnoza,wykresy,studia,ekonometria,
metodologia,metody ilościowe,psychometria
WINDYKACJA
- Windykacja w praktyce
- Zarządzanie należnościami
- Kontrola kredytowa
- Negocjacje, techniki perswazyjne
- Zabezpieczanie należności
- Egzekucja na drodze prawnej
- Obrót wierzyteln