Magdalena Pelczer

Senior Product Manager
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Office zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie zespołem ISO 9001 kontakt z klientem biznesowym Obsługa klienta windykacja Kontrola jakości Zarządzanie klientami praca w zespole Koordynowanie Weryfikacja dokumentacji Nadzór nad pracownikami Planowanie Organizowanie Systemy zarządzania jakością windykacja należności Klientów Zarządzanie produktem Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność; Optymalizacja kosztów Optymalizacja procesów Procedury Zarządzanie procesami Zapewnienia Jakości Współpraca z dostawcami Kontrole wewnętrzne Planowanie budżetu, kontrola kosztów Współpraca Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich Kontakt z klientem Umiejętność budowania relacji z ludźmi Tworzenie procedur, instrukcji i materiałów informacyjnych, Planowanie sprzedaży, monitoring i analizowanie wyników Poszukiwanie informacji Windykacja polubowna, sądowa, egzekucyjna Bezpośredni kontakt z klientem Windykacja telefoniczna nadzór nad dokumentacją windykacja prawna Praca pod presją czasu i odporność na stres windykacja i monitorowanie należności Wdrażanie rozwiązań i opracowanie nowych procedur Budżet Delegowanie zadań i kontrola poszukiwanie rozwiązań Przeprowadzanie szkoleń dla Pracowników sporządzanie raportów i zestawień rozliczanie faktur Tworzenie analiz i raportów współpraca z ludźmi, umiejętności komunikacyjne Działania naprawcze korygujące i zapobiegwcze wsparcie klienta Kontrola kosztów nadzór Wdrażanie i opracowywanie nowych procedur Audyt Procesu opracowywanie raportów, prognoz i analiz Przygotowanie raportów i analiz Audyt wewnętrzny opracowywanie procedur audyty jakości Współpraca biznesowa Kontrola procesów Opracowanie i prowadzenie szkoleń arkusze kalkulacyjne

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

KRUK S.A.
Starszy Menedżer Produktu
- obsługa Klientów w zakresie wynikającym z zapisów zawartych umów;
- zarządzanie procesem windykacji -- planowanie, organizowanie, koordynowanie, kontrola przebiegu procesu
- raportowanie czynności windykacyjnych;
- przeprowadzanie szkoleń produktowych;
- optymalizacja procesów windykacyjnych poprzez kontrolę kosztów bezpośrednich wynikających z przeprowadzanych procesów windykacyjnych;
- kontrola i rozliczanie Call Center z uzyskiwanych wyników windykacji;
- fakturowanie uzyskiwanych przychodów dla Klientów;
- analizowanie uzyskanych wyników oraz prognozowanie przyszłych przychodów;
- udział w tworzeniu systemów motywacyjnych pracowników Call Center;
- utrzymanie bieżących kontaktów z Klientami
Kancelaria Prawna RAVEN
Starszy Menedżer Produktu
- obsługa Klientów w zakresie wynikającym z zapisów zawartych umów;
- zarządzanie procesem windykacji - - planowanie, organizowanie, koordynowanie, kontrola przebiegu procesu
- raportowanie czynności windykacyjnych;
- przeprowadzanie szkoleń produktowych;
- optymalizacja procesów windykacyjnych poprzez kontrolę kosztów bezpośrednich wynikających z przeprowadzanych procesów windykacyjnych;
- kontrola i rozliczanie Call Center z uzyskiwanych wyników windykacji;
- fakturowanie uzyskiwanych przychodów dla Klientów;
- analizowanie uzyskanych wyników oraz prognozowanie przyszłych przychodów;
- udział w tworzeniu systemów motywacyjnych pracowników Call Center;
- utrzymanie bieżących kontaktów z Klientami.
Logo
Menedżer Projektu, Specjalista ds.Wsparcia Windykacji
Casus Finance S.A.
- współpraca z Klientem Zewnętrznym;
- raportowanie do Klienta Zewnętrznego osiąganych wyników
- nadzór, kontrola oraz organizacja pracy podległego zespołu windykacji telefonicznej i terenowej;
- realizacja aktywności i efektywności założonych planów na pracowników;
- analiza i raportowanie wyników zespołów;
- poszukiwanie nowych rozwiązań mających na celu optymalizację i zwiększenie skuteczności działań windykacyjnych;
- przygotowywanie treści korespondencji;
- współudział w rozwoju systemu windykacyjnego; - analiza wyników na poszczególnych projektach; - sporządzanie raportów służących monitorowaniu procesów windykacyjnych;
- poszukiwanie nowych rozwiązań mających na celu optymalizację i zwiększenie skuteczności działań windykacyjnych;
- przygotowywanie treści korespondencji;
- współudział w rozwoju systemu windykacyjnego;
- prowadzenie kontroli funkcjonalnej.
Kancelaria Prawna I. Korczyńska i wspólnicy
Specjalista ds. Kontroli i Analiz, Pełnomocnik ds. Zarządzania Jakością, Auditor wewnętrzny
- przygotowywanie cyklicznych i bieżących raportów operacyjnych
- opracowywanie bieżących zestawień i analiz na potrzeby Kancelarii
- przygotowywanie i weryfikowanie rozliczeń wewnętrznych i zewnętrznych
- bieżąca kontrola i analiza realizacji projektów Kancelarii
- identyfikacja i monitorowanie obszarów wymagających poprawy
- opracowywanie i aktualizowanie procedur, instrukcji oraz regulaminów na potrzeby Kancelarii
- współpraca przy opiniowaniu rozwiązań w zakresie kontroli wewnętrznej
- sporządzanie raportów z przeprowadzonych prac i formułowanie rekomendacji
- monitorowanie wdrażania rekomendacji oraz przeprowadzanie kontroli sprawdzających poziom realizacji zaleceń pokontrolnych
- tworzenie arkuszy analitycznych i sporządzanie terminowych raportów z dokonanych analiz
- przygotowanie do uzyskania/utrzymania odpowiednich świadectw jakości, wydawanych przez uprawnione zewnętrzne organy certyfikujące; - nadzór nad realizacją przyjętej polityki jakości;
- rozwijanie, wdrażanie i monitorowanie procedur zapewniających założony poziom jakości;
- odpowiedzialność za zachowanie obowiązującego poziomu jakości i niezawodności usług;
- kontrola realizacji procedur utrzymania jakości - nadzór nad jakością procesów;
- ocena jakości usług - opracowywanie programu kontroli jakości;
- odpowiedzialność za przeprowadzanie audytów wewnętrznych;
- prowadzenie dokumentacji związanej z kontrolą jakości;
- sporządzanie raportów;
- analiza błędów, planowanie działań korygujących i zapobiegawczych;
- ścisła współpraca z Zarządem oraz Kierownikami.

Szkolenia i kursy

- Certyfikat Auditora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z norma ISO 9001:2000;
- Certyfikat Auditora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z norma ISO 9001:2008;
- Certyfikat ze szkolenia „Prowadzenie skutecznych audytów”;
- Certyfikat ze szkolenia „Zarządzanie zespołem”;
- Certyfikat ze szkolenia „Współpraca w zespole”;
- Certyfikat ze szkolenia „Zarządzanie stresem”.

Edukacja

Logo
Zarządzanie/Menedżer Projektu, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
Logo
Europeistyka, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Prawo
Windykacja
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Zainteresowania

Snowboard, fotografia, psychologia, komunikacja interpersonalna

Grupy

Auditorzy Systemów Zarządzania
Auditorzy Systemów Zarządzania
Grupa osób związanych z auditowaniem Systemów Zarządzania takich jak ISO 9001, ISO 14001, PN-N/OHSAS 18001, ISO 27001, ISO/TS 16949, ISO 22000 (IFS, BRC), ISO 13485, ISO/IEC 17025, IRIS itp.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów. FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
Komunikacja intra- i interpersonalna
Komunikacja intra- i interpersonalna
Jak rozmawiać i dotrzeć do siebie i innych - NLP, negocjacje, mediacje, perswazja itp.
 Statystyka i jej okolice ;-)
Statystyka i jej okolice ;-)
statystyka,analizy,analiza,hipotezy,weryfikacja, estymacja,diagnoza,wykresy,studia,ekonometria, metodologia,metody ilościowe,psychometria
WINDYKACJA
WINDYKACJA
- Windykacja w praktyce - Zarządzanie należnościami - Kontrola kredytowa - Negocjacje, techniki perswazyjne - Zabezpieczanie należności - Egzekucja na drodze prawnej - Obrót wierzyteln