Magdalena Dryja

Specjalista ds. operacyjnych Ruch S.A.
Legionowo, mazowieckie

Umiejętności

GHP GMP HACCP ISO ISO 14001 SAP Negocjacje MS Office Zarządzanie zespołem ISO 9001 Sprzedaż MS Excel Komunikacja Zarządzanie zasobami ludzkimi Kontrola jakości zarządzanie jakością Umiejętności analityczne Zarządzanie operacyjne Tworzenie procedur Zarządzanie procesami Zarządzanie czasem i priorytetami planowanie operacyjne ISO PN-N 18001

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

RUCH S.A.
specjalista ds. operacyjnych
- sprawowanie opieki nad właściwą realizacją umów z zewnętrznymi kontrahentami (opiniowanie, uzgadnianie zapisów z innymi komórkami merytorycznymi w organizacji)
- prowadzenie cyklicznych raportów oraz zestawień na potrzeby działu oraz innych komórek merytorycznych, np. księgowość,
- koordynacja dostaw i zamówień materiałów niskocennych i eksploatacyjnych,
- tworzenie i weryfikowanie dokumentacji w systemie SAP, np.: comiesięczne rezerwy kosztowe, FV, zlecenia płatności dla kontrahentów,
- rozliczanie nakładów inwestycyjnych,
- systemowe zarządzanie środkami trwałymi w zakresie relokacji oraz likwidacji w systemie SAP,
- prowadzenie wszystkich spraw związanych z Inspekcją Sanitarną, tj. składanie pism, wniosków o zatwierdzenie punktów oraz o wpisy do rejestru, uczestnictwo w zewnętrznych kontrolach przed uzyskaniem decyzji zatwierdzającej, wnioski o rozszerzanie działalności gastronomicznej, ustalanie terminów realizacji,
- przygotowanie dokumentacji związanej z bezpieczeństwem żywności (HACCP: GHP, GMP) dla punktów sprzedaży posiadających ofertę gastronomiczną, dostosowywanie księgi do wymogów Inspekcji Sanitarnej,
- uzyskiwanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych (koncesje) dla punktów sprzedaży detalicznych: uczestnictwo w kontrolach urzędowych przed uzyskaniem koncesji, przygotowanie dokumentacji w celu przedłużenia zezwoleń, składanie rocznych oświadczeń dotyczących sprzedaży, naliczanie opłat,
- wsparcie operacyjne oraz koordynacja procesów związanych z właściwym funkcjonowaniem punktów sprzedaży,
- aktywne uczestnictwo w projektach.
Logo
Specjalista ds. finansowo-księgowych
"UNIKAT" Jerzy Dryja
- bieżąca obsługa klientów,
- optymalizacja firmowych procesów
- przeprowadzanie kontroli finansowo - księgowej
- sporządzanie księgowych deklaracji i rejestrów
Powierza Family Company Sp. z o.o.
Menadżer salonu
- wdrażanie, nadzór nad stosowaniem oraz utrzymaniem standardów ISO,
- realizacja Polityki jakości w ramach Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000
- zapewnienie właściwego standardu obsługi klienta
- przeprowadzanie comiesięcznych mini audytów wśród pracowników
- dbanie o właściwe relacje z klientami zwłaszcza "strategicznymi"
- zarządzanie bazą klientów
- bezpośrednie szkolenia pracowników
- zapewnienie na wysokim poziomie usługi posprzedażowej
- zarządzanie reklamacjami zgodnie z przyjętymi procedurami
- zarządzanie procesem wprowadzania nowego pracownika do pracy
- prowadzenie dokumentacji ewidencji sprzedaży (zestawienia, raporty),
- analiza sprzedaży,
- realizacja planów sprzedażowych,
- nadzór nad towarem, stylizowanie wizerunku salonu, współpraca ze stylistami firm zewnętrznych
Logo
Zastępca Menedżera
Zastępca Menedżera
- realizacja Polityki Jakości w ramach Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000
- dbanie o bliski kontakt z klientami "strategicznymi"
- Rozpatrywanie reklamacji zgodnie z procedurami
- sporządzanie raportów sprzedaży oraz szczegółowej analizy sprzedaży
- zarządzanie zespołem,
- uczestniczenie w procesie rekrutacji personelu - drugi etap rekrutacji (we współpracy z Menedżerem bądź w jego zastępstwie)
- bezpośrednie szkolenie pracowników salonu w zakresie efektywnych technik sprzedaży zgodnych ze standardami i procedurami (we współpracy z Menedżerem bądź w jego zastępstwie)
Powierza Family Company Sp. z o.o.
Sprzedawca Stylista
- bezpośrednie uczestnictwo w procesie sprzedaży i stylizacji klienta (obsługa klienta na zasadzie "total look" oraz dbałość o praktyczne stosowanie technik sprzedaży)
- sprawna realizacja specjalnych zamówień składanych przez klienta
- przyjmowanie i załatwianie lub pośredniczenie w rozpatrywaniu reklamacji, zgodnie z procedurą reklamacyjną pracodawcy i włoskiego partnera firmy
- dbanie o jak najlepszy i estetyczny wizerunek salonu sprzedaży
- kontrola nad prawidłowym przygotowaniem towarów do sprzedaży
- współpraca ze stylistami z czasopism kobiecych
- prowadzenie dokumentacji związanej z ewidencją stałych klientów
- aktywne uczestnictwo przy realizacji ekspozycji towaru znajdującego się w salonie zgodnie z wymogami Visual Merchandising
Logo
Konsultant ds. sprzedaży
CBIT Sp. z o.o.
- kontakty telefoniczne z potencjalnymi klientami
- wyszukiwanie w BiP ofert przetargowych w zakresie działalności firmy
- pomoc w przygotowaniu ofert przetargowych
- przygotowywanie i wysyłanie ofert handlowych
- pomoc w prowadzeniu biura

Szkolenia i kursy

certyfikowane szkolenia menadżerskie: "Efektywne budowanie i zarządzanie zespołem" (poziom podstawowy i zaawansowany)

CERTYFIKATY::
Audytor Wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania (ISO 9001, ISO 14001, PN-N 18001) - TUV NORD Polska
Pełnomocnik Systemu Zarządzania Jakości - TUV NORD Polska

Edukacja

Logo
Menadżer Jakości, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
Zarządzanie zasobami ludzkimi, magisterskie
Wyższa Szkoła Działalności Gospodarczej w Warszawie

Specjalizacje

Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Zainteresowania

sport, muzyka, dobra ksiazka

Inne

dobra znajomość pakietu Office, systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows, urządzeń biurowych, programu sprzedażowego Symfonia