Magdalena Fabisiak-Kujawa

Key Account Manager , DS Smith Polska
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

B2B Coaching Managing Key Accounts New Business Development Sales zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie zespołem Strategia biznesowa Budżety Rozwiązywanie problemów Zarządzanie Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie klientami customer relations Budowanie zepołu Obsługa kluczowych klientów zarzaądzanie sprzedażą

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

DS Smith Polska S.A.
Strategic Account Director
DS Smith Polska S.A.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
DS Smith Polska S.A.
Key Account Manager
Realizowanie założonych planów sprzedaży i przychodów w przydzielonej bazie Klientów
* rozwój i utrzymanie pozyskanej bazy Klientów na przydzielonym terenie
* sprzedaż rozwiązań opakowań dla Klientów
* wdrażanie optymalnych dla klienta i rozwojowych produktów
* przygotowanie, przedstawienie i negocjacje ofert oraz umów o współpracy i umów projektowych z Klientami
* aktualizowanie warunków handlowych dla Klientów adekwatnie do sytuacji rynkowej
* stałe monitorowanie działań konkurencji
* stałe monitorowanie rynku Klientów Kluczowych pozyskanych i obsługiwanych przez konkurencję
* Przygotowanie i rozliczanie się z efektywności finansowej współpracy z Klientem
* gromadzenie informacji na temat infrastruktury, sposobu działania i planów rozwojowych Klienta
* budowę i rozwój mapy kontaktów u Klienta oraz w jego bezpośrednim otoczeniu
* organizację, udział w spotkaniach branżowych i pan-european
* dogłębną znajomość specyfiki działania Klienta
Logo
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Agencja Pracy Obiettivo Lavoro
- Wprowadzanie i zarządzanie projektami
- Budowanie długo- i krótkoterminowych strategii sprzedaży
- Analiza działań konkurencji oraz potrzeb rynku i na tej podstawie rekomendowanie zmian w polityce sprzedaży
- Realizacja i wdrażanie planów sprzedaży w swoim Regionie
- Realizacja i planowanie budżetu w swoim Regionie
- Obsługa klienta w zakresie procesu sprzedażowego oraz posprzedażowego;
- Budowanie stałych relacji z klientami
- Obsługa gwarancji;
- Stosowanie technik negocjacji w zakresie sprzedaży usług
- Zbudowanie i zarządzanie zespołem
Mariusz Lemparty
Mariusz Lemparty · współpracownik
wystawiono
Z Magdą miałem okazję pracować na co dzień przy okazji realizacji wielu projektów ogólnopolskich i regionalnych. To osoba niezwykle sympatyczna i godna zaufania. Ma świetne zdolności sprzedażowe i nie traci entuzjazmu w trudnych sytuacjach. To osoba, która wprowadzała mnie do firmy z racji bardzo dobrych wyników oddziału poznańskiego, którym zarządzała. Profesjonalizm i doskonała organizacja pracy to niewątpliwie atuty tej osoby
Logo
Kierownik Oddziału
Agencja Pracy Obiettivo Lavoro
- zarządzanie zespołem: motywowanie, coaching, mentoring zespołu pracowników;
- koordynowanie polityki kadrowo-płacowej;
- budowanie procesów handlowych i kierowanie ich realizacją;
- Analiza Rynku;
- całościowa obsługa klienta w zakresie usług HR;
Katarzyna Charydczak
Katarzyna Charydczak · współpracownik
wystawiono
Magdalena is very professional Sales Manager. She understands perfectly the customer’s requirements and needs. During our cooperation was Magdalena always interested of the progress in the on-going project and was looking ahead to find new possibilities. The pleasant way of communication and positive attitude created a warm atmosphere in our cooperation. I strong recommend Magdalena for company looking for this kind of professional expertise.
Logo
Branch Manager
Agencja Pracy Obiettivo Lavoro
branch operation (sales, marketing, logistics, finance), including responsibility for the budget department,
creating strategies and development activities in the area of jurisdiction,
development and implementation of strategies B2B
The work of subordinate personnel management as well as the improvement and development of subordinate employees
developing and maintaining relationships with key customers
reporting;
Centrum Edukacji ATUT
Dyrektor Regionu
- Zarządzanie procesami i projektami ;
- Analiza Rynku pod kątem konkurencji ;
- Obsługa klienta w zakresie usług szkoleniowych;
- Budowanie stałych relacji z klientami;
- Obsługa sprzedażowa i posprzedażowa, w tym aktywne pozyskiwanie klientów;
- Obsługa reklamacji i gwarancji;
- Zbudowanie i zarządzanie zespołem około 40 osób pracujących na terenie Polski Północno- Zachodniej;
- Zarządzanie zespołem: motywowanie, coaching, mentoring, oceny pracownicze zespołu pracowników;
- Koordynowanie polityki kadrowo-płacowej;
- Przygotowywanie i rozliczanie budżetu swojego Regionu;
Centrum Edukacji ATUT
Zastępca Dyrektora Regionu
- Prowadzenie polityki kadrowo-płacowej , nadzorowanie dokumentacji około 35 osób , naliczanie pensji, premii oraz delegacji
- Organizowanie eventów dla klientów, w tym tworzenie i planowanie budżetu, zapraszanie klientów na szkolenie , poszukiwanie bazy noclegowej, planowanie wyżywienia i obsługę merytoryczną szkoleń
- Organizowanie szkoleń dla pracowników firmy, w tym badanie potrzeb i satysfakcji pracowników , analiza ich wynagrodzeń oraz systemów premiowych, raportowanie wniosków do Dyrektora Oddziału
- Całościowa obsługa dokumentacji Firmy – nadzorowanie obiegu dokumentacji sprzedażowej, w tym bazy z umowami i klientami, raportowanie do Dyrektora Regionu, w tym nadzór nad przychodami Oddziału

Szkolenia i kursy

Angielski - Certyfikat TOEIC ;
Angielski - Kurs Buisness English B1;
Sprzedaż - Certyfikat Akademii PARP " Zarządzanie Sprzedażą i relacjami z klientem ";
Sprzedaż - Certyfikat Akademii PARP " Negocjacje Handlowe";
Zarządzanie - Certyfikat Akademii PARP "Jak rozwijać firmę ? systemy zarządzania dla MMŚP"
prawo jazdy kat. B czynne;

Edukacja

Logo
Zarządzanie Wartością Klienta, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu

Specjalizacje

Produkcja
Inne
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Organizacje

Organizacja Burego Misia - pomoc dzieciom niepełnosprawnym
GENDER STUDIES - organizacja na studiach - naukowa

Grupy

19 wszystkich wypowiedzi
13 plusów
Active English
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o) We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Analiza sprzedaży
Analiza sprzedaży
Forum dla ludzi związanych z analizą sprzedaży
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Bieg przez płotki
Bieg przez płotki
Sprzedając w sektorze B2B spotykasz osoby, które tylko udają, że mogą coś od Ciebie kupić. Blokują one skutecznie Twój kontakt z osobą, która może podjąć taką decyzję – z Kluczowym Decydentem. Dzięki
Czarnogóra
Czarnogóra
Wszystko o Czarnogórze
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Dobra Komunikacja <=> Dobra Rekrutacja
Dobra Komunikacja <=> Dobra Rekrutacja
Grupa ma na celu wymianie doświadczeń jak dotrzeć do najlepszych kandydatów.
Employer Branding
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
FRIENDSHIP in BUSINESS
FRIENDSHIP in BUSINESS
Jeżeli Firma którą prowadzisz, w której pracujesz, potrzebuje usługi lub szuka kontaktów podziel się tym, a napewno znajdziesz szybką i fachową pomoc w tym gronie.
HR 2.0
HR 2.0
Grupa dla wszystkich zainteresowanych zastosowaniami technologii Web 2.0, innowacji technologicznych oraz narzędzi IT w branży HR. Grupa dla tych, którzy nie boją się myśleć :)
Human Capital Management
Human Capital Management
Human Capital Management - HR Experts Group