Umiejętności
B2B
Coaching
Managing Key Accounts
New Business Development
Sales
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
Budżety
Rozwiązywanie problemów
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie klientami
customer relations
Budowanie zepołu
Obsługa kluczowych klientów
zarzaądzanie sprzedażą
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
Realizowanie założonych planów sprzedaży i przychodów w przydzielonej bazie Klientów
* rozwój i utrzymanie pozyskanej bazy Klientów na przydzielonym terenie
* sprzedaż rozwiązań opakowań dla Klientów
* wdrażanie optymalnych dla klienta i rozwojowych produktów
* przygotowanie, przedstawienie i negocjacje ofert oraz umów o współpracy i umów projektowych z Klientami
* aktualizowanie warunków handlowych dla Klientów adekwatnie do sytuacji rynkowej
* stałe monitorowanie działań konkurencji
* stałe monitorowanie rynku Klientów Kluczowych pozyskanych i obsługiwanych przez konkurencję
* Przygotowanie i rozliczanie się z efektywności finansowej współpracy z Klientem
* gromadzenie informacji na temat infrastruktury, sposobu działania i planów rozwojowych Klienta
* budowę i rozwój mapy kontaktów u Klienta oraz w jego bezpośrednim otoczeniu
* organizację, udział w spotkaniach branżowych i pan-european
* dogłębną znajomość specyfiki działania Klienta
* rozwój i utrzymanie pozyskanej bazy Klientów na przydzielonym terenie
* sprzedaż rozwiązań opakowań dla Klientów
* wdrażanie optymalnych dla klienta i rozwojowych produktów
* przygotowanie, przedstawienie i negocjacje ofert oraz umów o współpracy i umów projektowych z Klientami
* aktualizowanie warunków handlowych dla Klientów adekwatnie do sytuacji rynkowej
* stałe monitorowanie działań konkurencji
* stałe monitorowanie rynku Klientów Kluczowych pozyskanych i obsługiwanych przez konkurencję
* Przygotowanie i rozliczanie się z efektywności finansowej współpracy z Klientem
* gromadzenie informacji na temat infrastruktury, sposobu działania i planów rozwojowych Klienta
* budowę i rozwój mapy kontaktów u Klienta oraz w jego bezpośrednim otoczeniu
* organizację, udział w spotkaniach branżowych i pan-european
* dogłębną znajomość specyfiki działania Klienta
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Agencja Pracy Obiettivo Lavoro
- Wprowadzanie i zarządzanie projektami
- Budowanie długo- i krótkoterminowych strategii sprzedaży
- Analiza działań konkurencji oraz potrzeb rynku i na tej podstawie rekomendowanie zmian w polityce sprzedaży
- Realizacja i wdrażanie planów sprzedaży w swoim Regionie
- Realizacja i planowanie budżetu w swoim Regionie
- Obsługa klienta w zakresie procesu sprzedażowego oraz posprzedażowego;
- Budowanie stałych relacji z klientami
- Obsługa gwarancji;
- Stosowanie technik negocjacji w zakresie sprzedaży usług
- Zbudowanie i zarządzanie zespołem
- Budowanie długo- i krótkoterminowych strategii sprzedaży
- Analiza działań konkurencji oraz potrzeb rynku i na tej podstawie rekomendowanie zmian w polityce sprzedaży
- Realizacja i wdrażanie planów sprzedaży w swoim Regionie
- Realizacja i planowanie budżetu w swoim Regionie
- Obsługa klienta w zakresie procesu sprzedażowego oraz posprzedażowego;
- Budowanie stałych relacji z klientami
- Obsługa gwarancji;
- Stosowanie technik negocjacji w zakresie sprzedaży usług
- Zbudowanie i zarządzanie zespołem
wystawiono
Z Magdą miałem okazję pracować na co dzień przy okazji realizacji wielu projektów ogólnopolskich i regionalnych. To osoba niezwykle sympatyczna i godna zaufania. Ma świetne zdolności sprzedażowe i nie traci entuzjazmu w trudnych sytuacjach. To osoba, która wprowadzała mnie do firmy z racji bardzo dobrych wyników oddziału poznańskiego, którym zarządzała. Profesjonalizm i doskonała organizacja pracy to niewątpliwie atuty tej osoby
Kierownik Oddziału
Agencja Pracy Obiettivo Lavoro
- zarządzanie zespołem: motywowanie, coaching, mentoring zespołu pracowników;
- koordynowanie polityki kadrowo-płacowej;
- budowanie procesów handlowych i kierowanie ich realizacją;
- Analiza Rynku;
- całościowa obsługa klienta w zakresie usług HR;
- koordynowanie polityki kadrowo-płacowej;
- budowanie procesów handlowych i kierowanie ich realizacją;
- Analiza Rynku;
- całościowa obsługa klienta w zakresie usług HR;
wystawiono
Magdalena is very professional Sales Manager. She understands perfectly the customer’s requirements and needs. During our cooperation was Magdalena always interested of the progress in the on-going project and was looking ahead to find new possibilities. The pleasant way of communication and positive attitude created a warm atmosphere in our cooperation. I strong recommend Magdalena for company looking for this kind of professional expertise.
Branch Manager
Agencja Pracy Obiettivo Lavoro
branch operation (sales, marketing, logistics, finance), including responsibility for the budget department,
creating strategies and development activities in the area of jurisdiction,
development and implementation of strategies B2B
The work of subordinate personnel management as well as the improvement and development of subordinate employees
developing and maintaining relationships with key customers
reporting;
creating strategies and development activities in the area of jurisdiction,
development and implementation of strategies B2B
The work of subordinate personnel management as well as the improvement and development of subordinate employees
developing and maintaining relationships with key customers
reporting;
Dyrektor Regionu
- Zarządzanie procesami i projektami ;
- Analiza Rynku pod kątem konkurencji ;
- Obsługa klienta w zakresie usług szkoleniowych;
- Budowanie stałych relacji z klientami;
- Obsługa sprzedażowa i posprzedażowa, w tym aktywne pozyskiwanie klientów;
- Obsługa reklamacji i gwarancji;
- Zbudowanie i zarządzanie zespołem około 40 osób pracujących na terenie Polski Północno- Zachodniej;
- Zarządzanie zespołem: motywowanie, coaching, mentoring, oceny pracownicze zespołu pracowników;
- Koordynowanie polityki kadrowo-płacowej;
- Przygotowywanie i rozliczanie budżetu swojego Regionu;
- Analiza Rynku pod kątem konkurencji ;
- Obsługa klienta w zakresie usług szkoleniowych;
- Budowanie stałych relacji z klientami;
- Obsługa sprzedażowa i posprzedażowa, w tym aktywne pozyskiwanie klientów;
- Obsługa reklamacji i gwarancji;
- Zbudowanie i zarządzanie zespołem około 40 osób pracujących na terenie Polski Północno- Zachodniej;
- Zarządzanie zespołem: motywowanie, coaching, mentoring, oceny pracownicze zespołu pracowników;
- Koordynowanie polityki kadrowo-płacowej;
- Przygotowywanie i rozliczanie budżetu swojego Regionu;
Zastępca Dyrektora Regionu
- Prowadzenie polityki kadrowo-płacowej , nadzorowanie dokumentacji około 35 osób , naliczanie pensji, premii oraz delegacji
- Organizowanie eventów dla klientów, w tym tworzenie i planowanie budżetu, zapraszanie klientów na szkolenie , poszukiwanie bazy noclegowej, planowanie wyżywienia i obsługę merytoryczną szkoleń
- Organizowanie szkoleń dla pracowników firmy, w tym badanie potrzeb i satysfakcji pracowników , analiza ich wynagrodzeń oraz systemów premiowych, raportowanie wniosków do Dyrektora Oddziału
- Całościowa obsługa dokumentacji Firmy – nadzorowanie obiegu dokumentacji sprzedażowej, w tym bazy z umowami i klientami, raportowanie do Dyrektora Regionu, w tym nadzór nad przychodami Oddziału
- Organizowanie eventów dla klientów, w tym tworzenie i planowanie budżetu, zapraszanie klientów na szkolenie , poszukiwanie bazy noclegowej, planowanie wyżywienia i obsługę merytoryczną szkoleń
- Organizowanie szkoleń dla pracowników firmy, w tym badanie potrzeb i satysfakcji pracowników , analiza ich wynagrodzeń oraz systemów premiowych, raportowanie wniosków do Dyrektora Oddziału
- Całościowa obsługa dokumentacji Firmy – nadzorowanie obiegu dokumentacji sprzedażowej, w tym bazy z umowami i klientami, raportowanie do Dyrektora Regionu, w tym nadzór nad przychodami Oddziału
Szkolenia i kursy
Angielski - Certyfikat TOEIC ;
Angielski - Kurs Buisness English B1;
Sprzedaż - Certyfikat Akademii PARP " Zarządzanie Sprzedażą i relacjami z klientem ";
Sprzedaż - Certyfikat Akademii PARP " Negocjacje Handlowe";
Zarządzanie - Certyfikat Akademii PARP "Jak rozwijać firmę ? systemy zarządzania dla MMŚP"
prawo jazdy kat. B czynne;
Angielski - Kurs Buisness English B1;
Sprzedaż - Certyfikat Akademii PARP " Zarządzanie Sprzedażą i relacjami z klientem ";
Sprzedaż - Certyfikat Akademii PARP " Negocjacje Handlowe";
Zarządzanie - Certyfikat Akademii PARP "Jak rozwijać firmę ? systemy zarządzania dla MMŚP"
prawo jazdy kat. B czynne;
Edukacja
Specjalizacje
Produkcja
Inne
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Organizacje
Organizacja Burego Misia - pomoc dzieciom niepełnosprawnym
GENDER STUDIES - organizacja na studiach - naukowa
GENDER STUDIES - organizacja na studiach - naukowa
Grupy
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o)
We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Bieg przez płotki
Sprzedając w sektorze B2B spotykasz osoby, które tylko udają, że mogą coś od Ciebie kupić. Blokują one skutecznie Twój kontakt z osobą, która może podjąć taką decyzję – z Kluczowym Decydentem. Dzięki
Dobra Komunikacja <=> Dobra Rekrutacja
Grupa ma na celu wymianie doświadczeń jak dotrzeć do najlepszych kandydatów.
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
FRIENDSHIP in BUSINESS
Jeżeli Firma którą prowadzisz, w której pracujesz, potrzebuje usługi lub szuka kontaktów podziel się tym, a napewno znajdziesz szybką i fachową pomoc w tym gronie.
HR 2.0
Grupa dla wszystkich zainteresowanych zastosowaniami technologii Web 2.0, innowacji technologicznych oraz narzędzi IT w branży HR.
Grupa dla tych, którzy nie boją się myśleć :)