Magdalena Fabisiak

Manager Regionalny
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Estee Lauder Poland Sp. z o.o.
Sales Manager
Manager ds sprzedaży marki Estee Lauder i Tom Ford w Polsce i krajach bałtyckich.
Sephora Polska sp. z o.o.
Manager Regionalny
* budowanie sprzedaży w podległych perfumeriach
* Visual Merchandising
* analiza rachunku P&L oraz współczynników KPI
* raportowanie do Dyrektora Sprzedaży zgodnie ze standardami Firmy/ monitorowanie i analiza wyników perfumerii i regionu
* kontrola planowanego czasu pracy (grafiki dzienne, miesięczne, praca w programie Plan Q), ewidencja czasu pracy
* zarządzanie, motywowanie, coatching podległego zespołu, szkolenie
* rekrutacja nowego zespołu
* przeprowadzanie ocen okresowych
* organizacja eventów, akcji promocyjnych, marketingowych, medialnych/ budowanie trafiku
* współpraca z partnerami Firmy
* negocjacje z partnerami Firmy
* współpraca z działem asortymentu, marketingu, zapasów, HR
* comiesięczne spotkania business review
* prowadzenie dodatkowych projektów, wprowadzenie ich do wszystkich perfumerii
* Trener wewnętrzny - prowadzenie szkoleń
Logo
Kierownik Perfumerii Flagship Store
Sephora Polska Sp. z o.o. / miejsce pracy: Warszawa
* sprzedaż i obsługa klienta
* kontrola przyjmowania dostaw, organizacja magazynu zgodnie ze standardami Firmy, praca na normach, dbanie o optymalne zatowarowanie sklepu
* Visual Merchandising
* analiza rachunku P&L oraz współczynników KPI
* raportowanie do Area Managera i Dyrektora Sprzedaży zgodnie ze standardami Firmy
* planowanie pracy (grafiki dzienne, miesięczne, praca w programie Plan Q), ewidencja czasu pracy
* zarządzanie, motywowanie, coatching podległego zespołu, szkolenie
* rekrutacja nowego zespołu
* szkolenie nowych pracowników Firmy, również wyższego szczebla
* przeprowadzanie ocen okresowych
* zamawianie asortymentu
* organizacja eventów, akcji promocyjnych, marketingowych, medialnych
* współpraca z partnerami Firmy
* negocjacje z partnerami Firmy
* współpraca z działem asortymentu, marketingu, zapasów
* przeprowadzanie inwentaryzacji rocznej, rozliczanie jej i wyjaśnianie przyczyn powstałych różnic
* comiesięczne spotkania business review
* prowadzenie dodatkowych projektów, wprowadzenie ich do wszystkich perfumerii
AmRest Holdings SE
Kierownik Restauracji
* sprzedaż i obsługa klienta
* kontrola przyjmowania dostaw, zamawianie asortymentu, organizacja magazynu zgodnie ze standardami Firmy
* analiza rachunku P&L oraz współczynników KPI
* rekrutacja nowego personelu
* szkolenie nowych pracowników ( od stanowiska pracownika Restauracji po kadrę zarządzającą)
* planowanie pracy ( grafik tygodniowy i miesięczny, ewidencja czasu pracy, praca w systemie Micros)
* zarządzanie, motywowanie, coatching podległego zespołu, szkolenia
* przeprowadzanie inwentaryzacji dziennych, tygodniowych, rocznych oraz wyjaśnianie powstałych różnic
* comiesięczne spotkania business review
AmRest Holdings SE
Zastępca Kierownika Restauracji
* sprzedaż i obsługa klienta
* kontrola przyjmowania dostaw, zamawianie asortymentu, organizacja magazynu zgodnie ze standardami Firmy
* analiza rachunku P&L oraz współczynników KPI
* rekrutacja nowego personelu
* szkolenie nowych pracowników
* planowanie pracy ( grafik tygodniowy i miesięczny, ewidencja czasu pracy, praca w systemie Micros)
* zarządzanie, motywowanie, coatching podległego zespołu, szkolenia
* przeprowadzanie inwentaryzacji dziennych, tygodniowych, rocznych oraz wyjaśnianie powstałych różnic
T-Mobile Polska S.A.
Starszy Konsultant ds. Obsługi Klienta
* Obsługa klienta zewnętrznego oraz wewnętrznego;
* Szkolenie nowych pracowników
* Pozyskiwanie klienta
* Utrzymanie dotychczasowych klientów
* Sprzedaż usług
T-Mobile Polska S.A.
Konsultant ds. Obsługi Klienta
* Obsługa klienta zewnętrznego oraz wewnętrznego sieci Era
* Szkolenie nowych pracowników
* Pozyskiwanie klientów
* Utrzymanie dotychczasowych klientów
* Sprzedaż usług
Promod
Stanowisko Relais Produit w firmie Promod, oraz osoba ds. PR
* W ramach stanowiska Relais Produit wesyfikacja rynku pod względem asortymentu/kolekcji na dany sezon.
* W ramach PR kontakt za magazynami kolorowymi oraz TV- wypożyczanie kolekcji ubrań, odpowiedzialność finansowa za daną umowę, prezentacja ubrań dla klienta
* Pozyskiwanie klienta
* Prezentacja firmy na rynku medialnym
* Sprzedaż i obsługa klienta
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Pracownik obsługi klienta i administracj
* Opieka nad punktem xero SWPS
* Tworzenie grafika pracy dla pracowników
* Rozliczenia finansowe punktu xero (dzienne, tygodniowe,miesięczne)
* Kontakt z serwisem/ rozliczenia z serwisem
* Zakup artykułów do działu aministracji/ punktu xero

Szkolenia i kursy

* Szkolenie z Lidership'u dla kadry zarządzającej
* Szkolenie GMiT- szkolenie przygotowujace do prowadzenia restauracji
* Szkolenie sprzedażowe zorganizowane przez PTC
* Szkolenia techniczne w PTC
* Trening interpersonalny - zorganizowane szkolenie przez firmę TROP (uczestnictwo w ramach zainteresowań)

* Szkolenie z asertywności- w ramach zajęć w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej

* Doradztwo zawodowe- kurs dla młodzieży przeprowadzony przeze mnie (w ramach zajęć w SWPS)

* Szkolenie z komunikacji werbalnej i niewerbalnej w ramach zajęć w SWPS

Edukacja

Logo
Psychologia Społeczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Inne

Zainteresowania

* film, muzyka, literatura
* ludzie i ich zachowania (psychologia zachowań ludzkich)
* szkolenia

Inne

Umiejętności:
* obsługa komputera PC (Word, Power Point, obsługa systemu Windows 98Me/XP/2000, SPSS for Windows oraz programy wykorzystywane w PTC, podstawy systemu Tiger w MAC'ach)
* łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
* umiejętność pracy w zespole
* sumienność i odpowiedzialność
* prawo jazdy kat. B

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
BIZNESMEN  Każdy może nim być
BIZNESMEN Każdy może nim być
Niezaleznie, po ktorej stronie przyslowiowej lady stoimy, kazdy z nas jest Klientem
Czas wolny niebanalnie
Czas wolny niebanalnie
Grupa dla ludzi lubiących aktywnie, niebanalnie spędzać czas wolny.
ff24.eu
ff24.eu
ff24.biz – Financial Freedom – to grupa entuzjastów, pasjonatów, ludzi działających razem dla osiągnięcia wspólnego celu - wolności finansowej. Motto " pracuj mądrze, a nie ciężko".
humor - dowcip
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Marketing sieciowy - MLM
Marketing sieciowy - MLM
Grupa łącząca osoby, które interesują się MLM.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Zarządzanie Talentami
Zarządzanie Talentami
Wymiana wiedzy, poglądów i doświadczeń na temat Zarządzania Talentami.