Umiejętności
Call Center
Microsoft Office
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Windykacja telefoniczna
windykacja i monitorowanie należności
otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia, szybkie przyswajanie wiedzy
Inicjatywa, samodzielność, doskonałe umiejętności interpersonalne i organizacyjne
Języki obce - język angielski – znajomość w stopniu komunikatywnym
Priorytetyzacja pracy
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Nauczyciel Bibliotekarz
Zespół Placówek Oświatowych w Woli Filipowskiej
- Prowadzenie dziennej, miesięcznej, okresowej i rocznej statystyki wypożyczeń, dziennika pracy biblioteki, księgi inwentarzowe, rejestry ubytków, karty akcesyjne czasopism, ewidencję wypożyczeń
- Prowadzenie działalności informacyjnej
- Opracowania zbiorów /klasyfikowania, katalogowania, opracowanie techniczne/
- Gromadzenia zbiorów – zgodnie z profilem programowym i potrzebami szkoły
- Ewidencja zbiorów
- Udostępnienia zbiorów w wypożyczalni i czytelni
- Indywidualne doradztwo w doborze lektury
- Informowania nauczycieli i wychowawców na podstawie obserwacji pedagogicznej i prowadzonej statystyki o poziomie czytelnictwa w poszczególnych klasach
- Prowadzenie działalności informacyjnej
- Opracowania zbiorów /klasyfikowania, katalogowania, opracowanie techniczne/
- Gromadzenia zbiorów – zgodnie z profilem programowym i potrzebami szkoły
- Ewidencja zbiorów
- Udostępnienia zbiorów w wypożyczalni i czytelni
- Indywidualne doradztwo w doborze lektury
- Informowania nauczycieli i wychowawców na podstawie obserwacji pedagogicznej i prowadzonej statystyki o poziomie czytelnictwa w poszczególnych klasach
konsultant ds. windykacji
- kontaktowanie się z dłużnikami i uzgadnianie terminów uiszczenia płatności
- ustalanie przyczyn powstania zaległości i negocjowanie warunków spłaty zobowiązań
- monitorowanie postępów w spłacie długu
- Wyjaśnianie płatności
- Korespondencja z dłużnikiem
- Udzielanie informacji klientom
- Utrzymanie klienta
- Budowanie relacji z klientem
- ustalanie przyczyn powstania zaległości i negocjowanie warunków spłaty zobowiązań
- monitorowanie postępów w spłacie długu
- Wyjaśnianie płatności
- Korespondencja z dłużnikiem
- Udzielanie informacji klientom
- Utrzymanie klienta
- Budowanie relacji z klientem
Nauczyciel Bibliotekarz
Szkoła Podstawowa im. II Armii Wojska Polskiego w Zabierzowie
- Gromadzenie zbiorów - zgodnie z profilem i programowym i potrzebami szkoły
- Katalogowanie zbiorów oraz ich techniczne i biblioteczne opracowanie,
- Prowadzenie dokumentacji bibliotecznej (dziennik pracy biblioteki, dzienna statystyka
odwiedzin i wypożyczeń, akcesja czasopism, księgi inwentarzowe, finansowo –
księgowa ewidencja wpływów),
- Systematyczne udostępnianie zbiorów uczniom, nauczycielom i innym pracownikom
szkoły w wypożyczalni, udzielanie wszelkiego rodzaju informacji oraz poradnictwo w wyborze odpowiedniej literatury,
- Kształcenie uczniów jako użytkowników informacji w formie pracy z czytelnikiem indywidualnym oraz zajęć grupowych (tzw. lekcji bibliotecznych),
- Prowadzenie różnych form inspiracji czytelnictwa i rozwijanie kultury czytelniczej uczniów (gazetki, wystawki, konkursy itp.)
- Informowania nauczycieli i wychowawców na podstawie obserwacji pedagogicznej i prowadzonej statystyki o poziomie czytelnictwa w poszczególnych klasach
- Katalogowanie zbiorów oraz ich techniczne i biblioteczne opracowanie,
- Prowadzenie dokumentacji bibliotecznej (dziennik pracy biblioteki, dzienna statystyka
odwiedzin i wypożyczeń, akcesja czasopism, księgi inwentarzowe, finansowo –
księgowa ewidencja wpływów),
- Systematyczne udostępnianie zbiorów uczniom, nauczycielom i innym pracownikom
szkoły w wypożyczalni, udzielanie wszelkiego rodzaju informacji oraz poradnictwo w wyborze odpowiedniej literatury,
- Kształcenie uczniów jako użytkowników informacji w formie pracy z czytelnikiem indywidualnym oraz zajęć grupowych (tzw. lekcji bibliotecznych),
- Prowadzenie różnych form inspiracji czytelnictwa i rozwijanie kultury czytelniczej uczniów (gazetki, wystawki, konkursy itp.)
- Informowania nauczycieli i wychowawców na podstawie obserwacji pedagogicznej i prowadzonej statystyki o poziomie czytelnictwa w poszczególnych klasach
Szkolenia i kursy
Doskonalenie technik odzyskiwania należności
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Call Center
Konsultanci