Magdalena Domaszczyńska
magdalena.domaszczynska@gmail.com, 728 257 476.
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
C++
CSS
ETL
HTML
Java
JavaScript
PostgreSQL
SQL
Analiza biznesowa
R
C (język programowania)
Microsoft Excel (w stopniu zaawansowanym)
Aplikacje webowe
Shiny
Relacyjne bazy danych
Full-stack developer
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Analityk Biznesowy (Business Intelligence Developer)
Tworzenie, rozwój i utrzymywanie narzędzi klasy Business Intelligence, tj. optymalizujących pracę wewnętrznych działów firmy i zwiększających jej konkurencyjność na rynku.
Przykładowe zadania:
- utrzymywanie i rozwój systemu raportów, tj. narzędzi wykonujących pewne operacje cyklicznie, bez potrzeby działania użytkownika
- projekt i implementacja narzędzi zapewniających pracownikom łatwy, współbieżny dostęp do danych zaszytych w bazie i udostępniających im potrzebne funkcje, np. możliwość modyfikacji danych czy ich wizualizacji w przejrzysty, ułatwiający ich zrozumienie sposób
- wdrożenie procesu ETL
Praca w środowisku międzynarodowym, wymagająca komunikatywnej znajomości angielskiego.
Przykładowe zadania:
- utrzymywanie i rozwój systemu raportów, tj. narzędzi wykonujących pewne operacje cyklicznie, bez potrzeby działania użytkownika
- projekt i implementacja narzędzi zapewniających pracownikom łatwy, współbieżny dostęp do danych zaszytych w bazie i udostępniających im potrzebne funkcje, np. możliwość modyfikacji danych czy ich wizualizacji w przejrzysty, ułatwiający ich zrozumienie sposób
- wdrożenie procesu ETL
Praca w środowisku międzynarodowym, wymagająca komunikatywnej znajomości angielskiego.
Konsultant telefoniczny w Dziale Utrzymania Klienta
Cyfrowy Polsat S.A.
- przedłużanie umów stałym klientom
- sprzedaż nowych pakietów i usług
- Antychurn (utrzymanie klientów deklarujących chęć rozwiązania umowy)
- obsługa połączeń przychodzących (przyjmowanie reklamacji, rozwiązywanie problemów technicznych, udzielanie informacji, zapisywanie zamówień)
- prawidłowe zapisywanie w systemie pozyskanych danych
- przeprowadzanie sond wśród klientów
- sprzedaż nowych pakietów i usług
- Antychurn (utrzymanie klientów deklarujących chęć rozwiązania umowy)
- obsługa połączeń przychodzących (przyjmowanie reklamacji, rozwiązywanie problemów technicznych, udzielanie informacji, zapisywanie zamówień)
- prawidłowe zapisywanie w systemie pozyskanych danych
- przeprowadzanie sond wśród klientów
Specjalizacje
Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Bankowość
Analiza/Ryzyko
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
Organizacje
Akademia przyszłości - wolontariat jako tutor.