Umiejętności
Oracle Applications
obsługa komputera
Kultura osobista
Prawo jazdy kat B
szybkie uczenie się
MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint)
Szybkie przyswajanie nowej wiedzy
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
Obowiązkowość, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
Cierpliwość oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę
Cierpliwość i systematyczność w wykonywaniu z góry określonych zadań
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista Ds. Przesyłek Proceduralnych
07.2011 – obecnie
uzgadnianie i przygotowywanie i wdrażanie umów handlowych włącznie z niestandardowymi umowami proceduralnymi,
negocjowanie i wdrażanie procedur obsługi klientów,
udział w negocjacjach załączników operacyjnych do umów ze strategicznymi Klientami firmy,
tworzenie i aktualizowanie umów handlowych i umów z partnerami wraz z towarzyszącą dokumentacją,
przygotowywanie materiałów i prowadzenie szkoleń,
bieżąca obsługa klienta,
tworzeni umów partnerskich i kompletowanie niezbędnych załączników dla wszystkich przewoźników i kurierów firmy
uzgadnianie i przygotowywanie i wdrażanie umów handlowych włącznie z niestandardowymi umowami proceduralnymi,
negocjowanie i wdrażanie procedur obsługi klientów,
udział w negocjacjach załączników operacyjnych do umów ze strategicznymi Klientami firmy,
tworzenie i aktualizowanie umów handlowych i umów z partnerami wraz z towarzyszącą dokumentacją,
przygotowywanie materiałów i prowadzenie szkoleń,
bieżąca obsługa klienta,
tworzeni umów partnerskich i kompletowanie niezbędnych załączników dla wszystkich przewoźników i kurierów firmy
Starszy Specjalista Ds. Klienta Strategicznego
09.2008 – 07.2011
obsługa klienta strategicznego (proceduralnego) w zakresie realizacji usług kurierskich zgodnie z określonymi procedurami,
czynne uczestnictwo w szkoleniach organizowanych dla pracowników firmy w kraju związanych z obsługą przesyłek proceduralnych,
rozpatrywanie bieżących interwencji i reklamacji.
obsługa klienta strategicznego (proceduralnego) w zakresie realizacji usług kurierskich zgodnie z określonymi procedurami,
czynne uczestnictwo w szkoleniach organizowanych dla pracowników firmy w kraju związanych z obsługą przesyłek proceduralnych,
rozpatrywanie bieżących interwencji i reklamacji.
Specjalista ds. rozliczeń
03.2006 - 12.2007
wystawianie faktur,
wycena przesyłek,
rejestrowanie danych w systemie komputerowym
wystawianie faktur,
wycena przesyłek,
rejestrowanie danych w systemie komputerowym
Specjalista ds. rozliczeń,
wystawianie faktur,
wycena przesyłek,
rejestrowanie danych w systemie komputerowym,
wycena przesyłek,
rejestrowanie danych w systemie komputerowym,
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport