Doświadczenie zawodowe
wykładowca
Szkoła Strategii Marki SAR (wykładowca)
Dzielę się obserwacjami w temacie Efektywność Komunikatu reklamowego. Na podstawie metaanaliz, wieloletniego doświadczenia w reklamie pobudzam dyskusję o czynnikach wpływających na efektywność reklamy. Ideą zajęć jest także uczenie dobrych praktyk rozmowy o skuteczności reklamy: jak przejść z rozmowy o gustach na poziom merytorycznej dyskusji.
Współwłaściciel
Prowokacje Strategiczne
STRATEGICZNI OTWIERACZE
Pobudzamy strategiczną wyobraźnię dzięki warsztatom opartym na autorskiej metodzie Prowokacji Strategicznych.
Pomagamy odnajdywać zaraźliwe, samorozprzestrzeniające się idee i tworzyć dialogowalne strategie komunikacji.
FLYING THINK TANK
Uczymy nowoczesnego sposobu myślenia w tworzeniu hybrydowej strategii komunikacji traktującej świat on/off jako całość.
"Atlowców" otwieramy na digital, digitalowcom dostarczamy podwaliny know how budowania marek.
WSPIERANIE ROZWOJU LUDZI I ORGANIZACJI
Wspieramy procesy zmiany: pomagamy agencjom, klientom usprawniać procesy pracy, uruchamiać nowoczesne myślenie o budowaniu komunikacji.
Prowadzimy programy uruchamiania pokładów własnej kreatywności, kreatywne off roady.
Pobudzamy strategiczną wyobraźnię dzięki warsztatom opartym na autorskiej metodzie Prowokacji Strategicznych.
Pomagamy odnajdywać zaraźliwe, samorozprzestrzeniające się idee i tworzyć dialogowalne strategie komunikacji.
FLYING THINK TANK
Uczymy nowoczesnego sposobu myślenia w tworzeniu hybrydowej strategii komunikacji traktującej świat on/off jako całość.
"Atlowców" otwieramy na digital, digitalowcom dostarczamy podwaliny know how budowania marek.
WSPIERANIE ROZWOJU LUDZI I ORGANIZACJI
Wspieramy procesy zmiany: pomagamy agencjom, klientom usprawniać procesy pracy, uruchamiać nowoczesne myślenie o budowaniu komunikacji.
Prowadzimy programy uruchamiania pokładów własnej kreatywności, kreatywne off roady.
Wykladowca i zastępca kierownika
Studia Podyplomowe Psychologia Reklamy Uniwersytet Warszawski
warsztaty z zakresu: tożsamość marki, strategia komunikacji, pisanie briefu kreatywnego, efektywność reklamy, komunikacja w agencji reklamowej
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Inne
Inne
Najszczesliwsza mama wspanialego Synka i Córeczki!
Grupy
Marketing and More
grupa miłośników / czytelników / twórców miesięcznika i serwisu marketingandmore.pl