Magdalena Dobrowolska-Sagan

Strateg, Coach, Trener Kreatywności
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
wykładowca
Szkoła Strategii Marki SAR (wykładowca)
Dzielę się obserwacjami w temacie Efektywność Komunikatu reklamowego. Na podstawie metaanaliz, wieloletniego doświadczenia w reklamie pobudzam dyskusję o czynnikach wpływających na efektywność reklamy. Ideą zajęć jest także uczenie dobrych praktyk rozmowy o skuteczności reklamy: jak przejść z rozmowy o gustach na poziom merytorycznej dyskusji.
Logo
Współwłaściciel
Prowokacje Strategiczne
STRATEGICZNI OTWIERACZE
Pobudzamy strategiczną wyobraźnię dzięki warsztatom opartym na autorskiej metodzie Prowokacji Strategicznych.
Pomagamy odnajdywać zaraźliwe, samorozprzestrzeniające się idee i tworzyć dialogowalne strategie komunikacji.

FLYING THINK TANK
Uczymy nowoczesnego sposobu myślenia w tworzeniu hybrydowej strategii komunikacji traktującej świat on/off jako całość.
"Atlowców" otwieramy na digital, digitalowcom dostarczamy podwaliny know how budowania marek.

WSPIERANIE ROZWOJU LUDZI I ORGANIZACJI
Wspieramy procesy zmiany: pomagamy agencjom, klientom usprawniać procesy pracy, uruchamiać nowoczesne myślenie o budowaniu komunikacji.
Prowadzimy programy uruchamiania pokładów własnej kreatywności, kreatywne off roady.
Uniwersytet Warszawski
Wykladowca i zastępca kierownika
Studia Podyplomowe Psychologia Reklamy Uniwersytet Warszawski
warsztaty z zakresu: tożsamość marki, strategia komunikacji, pisanie briefu kreatywnego, efektywność reklamy, komunikacja w agencji reklamowej
Ewa Ż.
Ewa Ż. · klient
wystawiono
Byłam ostatnio na szkoleniu prowadzonym przez Pania Magdę na temat tworzenia konceptów komunikacyjnych. jako trenerkę i fachowca szczerze rekomenduje Pania Magdę i jej szkolenie - mega praktyczne, fachowo przygotowane i prowadzone z zaangazowaniem.
Publicis
Strategy and Research Director
Odpowiedzialna za budowanie strategii komunikacji dla marek: Nestle Winiary, Nestle Ice Cream, Renault, Sanofi Aventis: No-Spa, Magne B6, Redd's, HP, Tic Tac, Coca Cola, Biedronka oraz wiele wiele innych, w tym setki przetargów.

Edukacja

Logo
Szkoła Coachów, studia podyplomowe
Akademia TROP
Logo
Szkoła Treningu Grupowego Haliny Nałęcz-Nieniewskiej, studia podyplomowe
Grupa Training&Consulting
Logo
Szkoła Trenerów Biznesu TROP, studia podyplomowe
Akademia TROP
Logo
Psychologia na Wydziale Pedagogiki i Psychologii, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Inne

Inne

Najszczesliwsza mama wspanialego Synka i Córeczki!

Grupy

Dobrowolscy
Dobrowolscy
Dobrowolscy są najfajniejsi!
Jack Trout
Jack Trout
Strategia, pozycjonowanie
kryzys
kryzys
KRYZYS GOSPODARCZY
Marketing and More
Marketing and More
grupa miłośników / czytelników / twórców miesięcznika i serwisu marketingandmore.pl
Silna marka
Silna marka
Silna marka, to gwarancja spodziewanych rezultatów.