Doświadczenie zawodowe
Właścicielka firmy
PROJEKT 2B
Własna działalność gospodarcza związania z organizacją badań jakościowych w całym kraju: FGI, IDI, testy użyteczności, badania online.
Projekty jakościowe dla branży telekomunikacyjnej, IT, energetycznej, finansowej, ubezpieczeniowej.
• nadzorowanie całego procesu realizacji projektów jakościowych
• nadzorowanie pracy koordynatorów regionalnych, rekruterów, kontrolerów, moderatorów, transkrybentów
• pisanie kwestionariuszy rekrutacyjny i kontrolnych, pisanie instrukcji dla rekruterów
• wynajem sal fokusowych
• nadzorowanie wypłat wynagrodzeń dla respondentów
• sporządzanie wycen i rozliczanie projektów
• nadzór nad sporządzaniem transkrypcji
• zarządzenie sprzętem do przeprowadzania badań
• archiwizacja dokumentacji z badań
• moderowanie wywiadów
• zlecanie tłumaczeń
• nadzorowanie sporządzanie raportów z badań
Projekty jakościowe dla branży telekomunikacyjnej, IT, energetycznej, finansowej, ubezpieczeniowej.
• nadzorowanie całego procesu realizacji projektów jakościowych
• nadzorowanie pracy koordynatorów regionalnych, rekruterów, kontrolerów, moderatorów, transkrybentów
• pisanie kwestionariuszy rekrutacyjny i kontrolnych, pisanie instrukcji dla rekruterów
• wynajem sal fokusowych
• nadzorowanie wypłat wynagrodzeń dla respondentów
• sporządzanie wycen i rozliczanie projektów
• nadzór nad sporządzaniem transkrypcji
• zarządzenie sprzętem do przeprowadzania badań
• archiwizacja dokumentacji z badań
• moderowanie wywiadów
• zlecanie tłumaczeń
• nadzorowanie sporządzanie raportów z badań
Kierownik ds. realizacji projektów
Koordynacja projektów na terenie kraju w tym:
• projekty jakościowe FGI, IDI, etnograficzne z obserwacją i/lub dzienniczkami, wywiady in-home
• projekty FMCG, m.in. testy central location, testy nowy produktów spożywczych
• projekty tajemniczego klienta – badanie poziomu obsługi w salonach /sklepach/ oddziałach banku/ restauracjach/ hotelach itp.
• projekty społeczne
• badania klimatu organizacji
• projekty jakościowe FGI, IDI, etnograficzne z obserwacją i/lub dzienniczkami, wywiady in-home
• projekty FMCG, m.in. testy central location, testy nowy produktów spożywczych
• projekty tajemniczego klienta – badanie poziomu obsługi w salonach /sklepach/ oddziałach banku/ restauracjach/ hotelach itp.
• projekty społeczne
• badania klimatu organizacji
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.