Umiejętności
Administracja biura
Rekrutacja pracowników
Rachunkowość
Angielski komunikatywny.
MS Office (Words, Excel, Outlook, PowerPoint)
Doświadczenie zawodowe
Asystentka biura/Asystentka ds. Rekrutacji
Zakres obowiązków w zakresie rekrutacji:
- redagowanie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych,
- przeszukiwanie dostępnych baz danych Kandydatów oraz selekcja nadsyłanych aplikacji,
- telefoniczna weryfikacja informacji zawartych w CV,
- umawianie spotkań z Kandydatami i Klientami,
- udział w spotkaniach rekrutacyjnych,
- przygotowywanie raportów na temat Kandydatów,
- poszukiwanie Kandydatów metodą Direct Search,
- aktualizacja bazy danych Kandydatów,
- telefoniczny i mailowy kontakt z Kandydatami, Klientami, Urzędami Pracy i Biurami Karier.
Zakres obowiązków w zakresie administracji biura:
- przygotowywanie umów, ofert, pism i innych dokumentów,
- ścisła współpraca z biurem rachunkowym,
- rozliczanie kasy i delegacji służbowych,
- sporządzanie raportów kasowych, not korygujących,
- wystawianie faktur VAT i rachunków do umów zlecenie i o dzieło,
- prowadzenie teczek osobowych,
- przygotowywanie dokumentów na potrzeby kontrolne (UKS, US, ZUS, GARR, PARP),
- sporządzanie wniosków pośrednich o płatność w ramach otrzymanego dofinansowania UE oraz dbałość o prawidłowość dokumentów finansowych, umów, archiwizacja dokumentacji oraz przygotowywanie danych finansowych i zestawień,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- telefoniczny, mailowy i pisemny kontakt z firmami zewnętrznymi i instytucjami (Urząd Miasta, KRS, US ZUS itp.),
- kontakt z dostawcami towarów i usług,
- dbałość o poprawność dokumentacji firmy
- przygotowywanie materiałów na potrzeby organizowanych szkoleń,
- udział w organizacji konferencji Freelance Camp, w tym: pozyskiwanie prelegentów, patronatu medialnego, organizowanie sal, cateringu, przygotowanie materiałów konferencyjnych, przygotowanie i kontrola budżetu, działania marketingowe, wysyłka mailingów, publikacja materiałów reklamowych, rejestracja uczestników.
- redagowanie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych,
- przeszukiwanie dostępnych baz danych Kandydatów oraz selekcja nadsyłanych aplikacji,
- telefoniczna weryfikacja informacji zawartych w CV,
- umawianie spotkań z Kandydatami i Klientami,
- udział w spotkaniach rekrutacyjnych,
- przygotowywanie raportów na temat Kandydatów,
- poszukiwanie Kandydatów metodą Direct Search,
- aktualizacja bazy danych Kandydatów,
- telefoniczny i mailowy kontakt z Kandydatami, Klientami, Urzędami Pracy i Biurami Karier.
Zakres obowiązków w zakresie administracji biura:
- przygotowywanie umów, ofert, pism i innych dokumentów,
- ścisła współpraca z biurem rachunkowym,
- rozliczanie kasy i delegacji służbowych,
- sporządzanie raportów kasowych, not korygujących,
- wystawianie faktur VAT i rachunków do umów zlecenie i o dzieło,
- prowadzenie teczek osobowych,
- przygotowywanie dokumentów na potrzeby kontrolne (UKS, US, ZUS, GARR, PARP),
- sporządzanie wniosków pośrednich o płatność w ramach otrzymanego dofinansowania UE oraz dbałość o prawidłowość dokumentów finansowych, umów, archiwizacja dokumentacji oraz przygotowywanie danych finansowych i zestawień,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- telefoniczny, mailowy i pisemny kontakt z firmami zewnętrznymi i instytucjami (Urząd Miasta, KRS, US ZUS itp.),
- kontakt z dostawcami towarów i usług,
- dbałość o poprawność dokumentacji firmy
- przygotowywanie materiałów na potrzeby organizowanych szkoleń,
- udział w organizacji konferencji Freelance Camp, w tym: pozyskiwanie prelegentów, patronatu medialnego, organizowanie sal, cateringu, przygotowanie materiałów konferencyjnych, przygotowanie i kontrola budżetu, działania marketingowe, wysyłka mailingów, publikacja materiałów reklamowych, rejestracja uczestników.
Pracownik biurowy
PUP Gliwice
Zakres obowiązków:
- prowadzenie i archiwizacja dokumentacji,
- sporządzanie decyzji administracyjnych,
- prowadzenie korespondencji,
- udzielanie informacji z zakresu obowiązującej ustawy,
- sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych,
- wprowadzanie danych do programów komputerowych,
- współpraca z innymi działami Urzędu
- prowadzenie i archiwizacja dokumentacji,
- sporządzanie decyzji administracyjnych,
- prowadzenie korespondencji,
- udzielanie informacji z zakresu obowiązującej ustawy,
- sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych,
- wprowadzanie danych do programów komputerowych,
- współpraca z innymi działami Urzędu
Szkolenia i kursy
Kurs języka angielskiego z elementami Business English na poziomie B1, Szkoła Języka Angielskiego „OXFORD”
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Grupy
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Biznes polsko niemiecki
Grupa poświęcona wyłącznie biznesowi polsko-niemieckiemu. Kontakty, firmy, współpraca, przedstawicielstwo, porady.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.