Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
KIEROWNIK SEKCJI TELEFONICZNEJ - CENTRUM RESTRUKTURYZACJI I WINDYKACJI
- Zarządzanie Sekcją Telefoniczną - obsługa telefoniczna Klientów windykacyjnych oraz Klientów objętych monitoringiem
- Organizowanie pracy Sekcji Telefonicznej - telefony wychodzące i przychodzące - dokonywanie podziału zadań i kompetencji pomiędzy podległymi pracownikami, planowanie, organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie całokształtu spraw i zadań dotyczących funkcjonowania podległej Sekcji.
- Udział w reorganizacji jednostki CRW oraz centralizacji procesów windykacyjnych
- Udział w projekcie "Poszukiwana" - przygotowanie kompleksowych i innowacyjnych rozwiązań w zakresie pozyskiwania i aktualizacji danych Klientów dla całego Banku (kanały zdalne: IKO, IPKO; socialmedia oraz kanał ATM).
- Realizacja strategii biznesowej Banku w zakresie powierzonych zadań.
- Organizowanie pracy Sekcji Telefonicznej - telefony wychodzące i przychodzące - dokonywanie podziału zadań i kompetencji pomiędzy podległymi pracownikami, planowanie, organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie całokształtu spraw i zadań dotyczących funkcjonowania podległej Sekcji.
- Udział w reorganizacji jednostki CRW oraz centralizacji procesów windykacyjnych
- Udział w projekcie "Poszukiwana" - przygotowanie kompleksowych i innowacyjnych rozwiązań w zakresie pozyskiwania i aktualizacji danych Klientów dla całego Banku (kanały zdalne: IKO, IPKO; socialmedia oraz kanał ATM).
- Realizacja strategii biznesowej Banku w zakresie powierzonych zadań.
KIEROWNIK SEKCJI - CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA DETALICZNEGO
Zmiana miejsca pracy oraz nazwy stanowiska wynika z przejęcia byłego Nordea Bank Polska przez PKO Bank Polski.
- Zarządzanie Sekcją Contact Center - Sekcja Monitoringu Hipotecznego ("miękka" windykacja).
- Nadzorowanie Projektów przeniesienia procesów monitoringowych oraz telemarketingowych do struktur PKO Banku Polskiego.
- Realizacja strategii biznesowej Banku w zakresie powierzonych zadań.
- Realizacja zadań z zakresu wczesnej windykacji i monitoringu Klientów "kredytowych".
- Dokonywanie podziału zadań i kompetencji pomiędzy podległymi pracownikami, planowanie, organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie całokształtu spraw i zadań dotyczących funkcjonowania podległych zespołów.
- Udział w projektach.
- Zarządzanie Sekcją Contact Center - Sekcja Monitoringu Hipotecznego ("miękka" windykacja).
- Nadzorowanie Projektów przeniesienia procesów monitoringowych oraz telemarketingowych do struktur PKO Banku Polskiego.
- Realizacja strategii biznesowej Banku w zakresie powierzonych zadań.
- Realizacja zadań z zakresu wczesnej windykacji i monitoringu Klientów "kredytowych".
- Dokonywanie podziału zadań i kompetencji pomiędzy podległymi pracownikami, planowanie, organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie całokształtu spraw i zadań dotyczących funkcjonowania podległych zespołów.
- Udział w projektach.
KIEROWNIK ZESPOŁU SPRZEDAŻY I MONITORINGU
- Zarządzanie Zespołem Sprzedaży i Zespołem Monitoringu (Windykacja) oraz nowym Podzespołem Retencyjnym
- Realizacja strategii biznesowej Banku i zadań wynikających z nałożonego planu sprzedaży produktów i usług bankowych.
- Realizacja zadań z zakresu wczesnej windykacji i monitoringu Klientów "kredytowych".
- Dokonywanie podziału zadań i kompetencji pomiędzy podległymi pracownikami, planowanie, organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie całokształtu spraw i zadań dotyczących funkcjonowania podległych zespołów.
- Udział w projektach.
- Realizacja strategii biznesowej Banku i zadań wynikających z nałożonego planu sprzedaży produktów i usług bankowych.
- Realizacja zadań z zakresu wczesnej windykacji i monitoringu Klientów "kredytowych".
- Dokonywanie podziału zadań i kompetencji pomiędzy podległymi pracownikami, planowanie, organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie całokształtu spraw i zadań dotyczących funkcjonowania podległych zespołów.
- Udział w projektach.
KIEROWNIK ZESPOŁU SPRZEDAŻY
- Zarządzanie Zespołem Sprzedaży
- Realizacja strategii biznesowej Banku i zadań wynikających z nałożonego planu sprzedaży produktów i usług bankowych.
- Tworzenie nowego dodatkowego Zespołu Monitoringu Hipotecznego
- Realizacja zadań z zakresu wczesnej windykacji i monitoringu Klientów "kredytowych".
- Dokonywanie podziału zadań i kompetencji pomiędzy podległymi pracownikami, planowanie, organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie całokształtu spraw i zadań dotyczących funkcjonowania podległych zespołów.
- Udział w projektach
- Realizacja strategii biznesowej Banku i zadań wynikających z nałożonego planu sprzedaży produktów i usług bankowych.
- Tworzenie nowego dodatkowego Zespołu Monitoringu Hipotecznego
- Realizacja zadań z zakresu wczesnej windykacji i monitoringu Klientów "kredytowych".
- Dokonywanie podziału zadań i kompetencji pomiędzy podległymi pracownikami, planowanie, organizowanie, koordynowanie i kontrolowanie całokształtu spraw i zadań dotyczących funkcjonowania podległych zespołów.
- Udział w projektach
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Call Center
Zarządzanie Call Center
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Malarstwo, psychologia, medycyna, zarządzanie talentami
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.