Magdalena Cichocka-Fronc

New Product Development Manager, Grupa Żywiec
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Grupa Żywiec S.A.
Senior Innovation Manager
Development of innovation strategy and pipeline of product & packaging propositions
Identifying trends and opportunities in category & company portfolio
Project Management of innovations projects with reporting cross-functional teams
Innovation development from concept until launch including ATL/BTL plan & business case
Co-operation with Heineken Global Team
Grupa Żywiec S.A.
Senior Brand Manager
Brand Management of Warka Radler (leader of the category in Poland), responsible for brand strategy & full ALT/BTL
Introduction of Warka Radler 0,0% on the market - full responsibility of implementation
Budget & brand profitability management
Innovations for Warka Radler including profit pools, strategy & implementation
Cros-functional teams leadership
Co-operation with Heineken Global and Regional offices
Nomination to EFFIE 2013 award (drinks category)
Grupa Żywiec S.A.
New Product Development Manager
Introduction of Warka Radler – the biggest Radler in Heineken company
Introduction of Desperados Red – the first guarana flavoured beer on Polish market
Introduction of Leżajsk Pszeniczne – the first wheat beer brewed in Grupa Żywiec
Project management of NPD projects including relevant market research & business cases
Preparation of NPD portfolio pipeline & strategy
Participation in international projects within the Heineken Company
Development of 3-year strategy for Desperados brand
Grupa Żywiec S.A.
Brand Manager Freeq
Zarządzanie marką, projekty z zakresu NPD
Grupa Żywiec S.A.
Brand Manager - Marki Regionalne
Zarządzanie markami - Specjal, Leżajsk, Brackie
Grupa Żywiec S.A.
Brand Manager Heineken
Open'er Festival; Innowacje opakowaniowe
Grupa Żywiec S.A.
Brand Manager Budweiser i Specjalności Piwne
Wprowadzenie marki Budweiser na polski rynek
Zarządzanie portfolio specjalności piwnych
Grupa Żywiec S.A.
Junior Brand Manager Heineken
- Wprowadzenie marki Heineken na rynek polski w ramach portfela Grupy Żywiec
- Opracowanie i wdrożenie strategii BTL marki; aktywacja marki w internecie
- Opracowanie koncepcji i organizacja pierwszej edycji Heineken Open’er Festival
- Nagrody EFFIE (2003 – Srebro, 2004 – Srebro, 2005 – Brąz)
Logo
Stażystka
Heineken Latin America, Rio de Janeiro, Brazylia
Lider projektu wizerunkowego dla marki Heineken (Ameryka Południowa i Karaiby)
Grupa Żywiec S.A.
Heineken International Business Course
Dział PR oraz Marketing - marka Żywiec

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Business Administration, licencjackie
Centenary College, Hackettstown, N.J., USA
Logo
Ekonomia, licencjackie
Princeton University, Princeton, N.J., USA

Grupy

Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Żeglarstwo
Żeglarstwo
Pływasz na mazurach, a może na pacyfiku? Dołącz do nas.