Umiejętności
• znajomość pakietu Microsoft Office i baz danych takich jak SAP, GERP,GRMS,PKMS,JMS,TRF,OPUS
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. promocji i pozyskiwania inwestora
Odpowiedzialna za:
•pozyskiwanie i bieżąca obsługa inwestorów polskich i zagranicznych;
•opracowywanie i udzielanie informacji o warunkach inwestowania, przygotowywanie wielojęzycznych ofert inwestycyjnych w formie materiałów drukowanych, mailowych, prezentacji multimedialnych;
•współudział w planowaniu i realizacji zadań promocyjno-reklamowych firmy;
•aktywne poszukiwanie nowych Inwestorów (opracowywanie baz danych, współtworzenie bieżących planów promocyjnych i kierunków pozyskiwania bezpośrednich inwestycji zagranicznych i polskich, przygotowywanie i udział w zagranicznych misjach gospodarczych, targach branżowych, seminariach, konferencjach, kongresach, business mixerach);
•prezentacja Strefy podczas bezpośrednich spotkań z Klientem, wybór oferty inwestycyjnej, prezentacja terenów inwestycyjnych, negocjacje, opieka nad Inwestorem podczas procedury uzyskania zezwolenia, opieka po inwestycyjna;
•bieżąca współpraca z jednostkami samorządowymi i rządowymi, międzynarodowymi, instytucjami otoczenia biznesowego;
•aktualizowanie danych statystycznych dotyczących województw;
•znajomość zmian w przepisach prawnych dot. funkcjonowania specjalnych stref ekonomicznych w Polsce;
•współudział w organizowaniu oficjalnych wizyt przedstawicieli przedsiębiorców i delegacji zagranicznych w ŁSSE;
•przygotowanie i wysyłanie zapytań ofertowych na zakup materiałów i usług zgodnie z procedurami.
•pozyskiwanie i bieżąca obsługa inwestorów polskich i zagranicznych;
•opracowywanie i udzielanie informacji o warunkach inwestowania, przygotowywanie wielojęzycznych ofert inwestycyjnych w formie materiałów drukowanych, mailowych, prezentacji multimedialnych;
•współudział w planowaniu i realizacji zadań promocyjno-reklamowych firmy;
•aktywne poszukiwanie nowych Inwestorów (opracowywanie baz danych, współtworzenie bieżących planów promocyjnych i kierunków pozyskiwania bezpośrednich inwestycji zagranicznych i polskich, przygotowywanie i udział w zagranicznych misjach gospodarczych, targach branżowych, seminariach, konferencjach, kongresach, business mixerach);
•prezentacja Strefy podczas bezpośrednich spotkań z Klientem, wybór oferty inwestycyjnej, prezentacja terenów inwestycyjnych, negocjacje, opieka nad Inwestorem podczas procedury uzyskania zezwolenia, opieka po inwestycyjna;
•bieżąca współpraca z jednostkami samorządowymi i rządowymi, międzynarodowymi, instytucjami otoczenia biznesowego;
•aktualizowanie danych statystycznych dotyczących województw;
•znajomość zmian w przepisach prawnych dot. funkcjonowania specjalnych stref ekonomicznych w Polsce;
•współudział w organizowaniu oficjalnych wizyt przedstawicieli przedsiębiorców i delegacji zagranicznych w ŁSSE;
•przygotowanie i wysyłanie zapytań ofertowych na zakup materiałów i usług zgodnie z procedurami.
Specjalista ds. Rozwoju Biznesu
Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej,
rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Odpowiedzialna za:
• Aktywne pozyskiwanie Klientów Biznesowych w zakresie sprzedaży usług HR (pracy
tymczasowej, rekrutacji stałych oraz doradztwa personalnego)
• Budowanie długofalowych relacji z Klientami
• Docieranie do potencjalnych klientów, zrozumienie ich potrzeb oraz przedstawienie
odpowiedniej oferty zakończone sfinalizowaniem sprzedaży
• Negocjowanie warunków współpracy z Klientami
• Doradztwo dla klientów z zakresu elastycznych form zatrudnienia oraz profesjonalnych usług
HR
• Budowanie dobrego wizerunku firmy na rynku
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
• Reprezentowanie firmy w spotkaniach biznesowych i eventach
rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Odpowiedzialna za:
• Aktywne pozyskiwanie Klientów Biznesowych w zakresie sprzedaży usług HR (pracy
tymczasowej, rekrutacji stałych oraz doradztwa personalnego)
• Budowanie długofalowych relacji z Klientami
• Docieranie do potencjalnych klientów, zrozumienie ich potrzeb oraz przedstawienie
odpowiedniej oferty zakończone sfinalizowaniem sprzedaży
• Negocjowanie warunków współpracy z Klientami
• Doradztwo dla klientów z zakresu elastycznych form zatrudnienia oraz profesjonalnych usług
HR
• Budowanie dobrego wizerunku firmy na rynku
• Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
• Reprezentowanie firmy w spotkaniach biznesowych i eventach
Młodszy Trener
ERGO Pro Polska
Grupa Ergo należy do grona czołowych firm ubezpieczeniowych w Europie.
Odpowiedzialna za:
utworzenie drużyny przyszłych sprzedawców;
przygotowanie sprzedawców do początkowych sprzedaży;
organizowanie regularnych spotkań treningowych z utworzoną drużyną;
wsparcie w sprzedaży na spotkaniach biznesowych;
pomoc w poprawnym wypełnieniu dokumentów;
obsługa istniejących klientów;
Raportowanie na potrzeby firmy.
Odpowiedzialna za:
utworzenie drużyny przyszłych sprzedawców;
przygotowanie sprzedawców do początkowych sprzedaży;
organizowanie regularnych spotkań treningowych z utworzoną drużyną;
wsparcie w sprzedaży na spotkaniach biznesowych;
pomoc w poprawnym wypełnieniu dokumentów;
obsługa istniejących klientów;
Raportowanie na potrzeby firmy.
Kontroler/administrator
Samsung Electronics UK
W dziale technicznych zwrotów odpowiedzialna za:
obsługę programów: GRMS,GERP i SAP oraz konta w SVPN i My Single;
tworzenie nowych wniosków w celu skredytowania klientów;
prowadzenie dochodzenia w związku z niezgodnościami i rozbieżnościami dot. zwróconego
towaru;
sporządzanie pełnych raportów i przekazywanie ich do odpowiednich działów;
kontrola procesu TRN w celu uniknięcia duplikacji kredytów;
szkolenie pracowników w prawidłowej obsłudze procesu TRN;
pomoc menadżerowi w jego codziennych obowiązkach i administracji.
W dziale zaopatrzenia firmy odpowiedzialna za:
wyznaczanie i rezerwowanie daty przywozu towarów z kraju i zagranicy;
przekazywanie dokumentacji do odpowiednich działów;
pierwszy kontakt z nadawcą w przypadku niezgodności bądź uszkodzenia towaru;
kontrola zgodności towaru w systemie i wyjaśnianie rozbieżności;
kontrola kompletności raportów i przekazywanie ich do odpowiednich działów.
W dziale zamówień i zaopatrzenia klienta odpowiedzialna za:
uzgodnienie z klientem zamówienia towaru;
obsługa zamówienia w systemie;
pierwszy kontakt z klientem i innymi działami w przypadku niezgodności;
obsługę programów: GRMS,GERP i SAP oraz konta w SVPN i My Single;
tworzenie nowych wniosków w celu skredytowania klientów;
prowadzenie dochodzenia w związku z niezgodnościami i rozbieżnościami dot. zwróconego
towaru;
sporządzanie pełnych raportów i przekazywanie ich do odpowiednich działów;
kontrola procesu TRN w celu uniknięcia duplikacji kredytów;
szkolenie pracowników w prawidłowej obsłudze procesu TRN;
pomoc menadżerowi w jego codziennych obowiązkach i administracji.
W dziale zaopatrzenia firmy odpowiedzialna za:
wyznaczanie i rezerwowanie daty przywozu towarów z kraju i zagranicy;
przekazywanie dokumentacji do odpowiednich działów;
pierwszy kontakt z nadawcą w przypadku niezgodności bądź uszkodzenia towaru;
kontrola zgodności towaru w systemie i wyjaśnianie rozbieżności;
kontrola kompletności raportów i przekazywanie ich do odpowiednich działów.
W dziale zamówień i zaopatrzenia klienta odpowiedzialna za:
uzgodnienie z klientem zamówienia towaru;
obsługa zamówienia w systemie;
pierwszy kontakt z klientem i innymi działami w przypadku niezgodności;
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering