Magdalena Chmielewska

Manager Kategorii (Kupiec)
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Przywództwo Zarządzanie Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word PowerPoint Badania Szkolenie Adobe Photoshop

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
portugalski
dobry
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Jeronimo Martins Polska S.A.
Manager Kategorii
• Management of conserved products categories
• Negotiations of trade conditions with international and polish suppliers
• Creation of product offer and promotional activities for 2840 stores in Poland (FMCG area)
• Assortment analysis and optimization (listing and delisting of products, in-store tests, changes within categories, price positioning)
• Monitoring and optimization of sales and margin
• Market data and competition analysis
• Creation of new, exclusive products with suppliers
• Coordination of thematic actons, responsible for their assortment and financial results
• Close cooperation with supply chain, logistics, operations, layout, legal and marketing departments
UPS
Contract Logistics Administrator
UPS
Logo
Intern in Logistics
Sun Enterprises
• material requirement planning
• identifying reorder points and reporting to the management
• organizational projects improving warehouse and office activities
• cooperation with foreign customers and solving orders related problems
• identifying new potential customers and representing company on trade fairs
• tracking and dealing with web orders according to OTIF
• processing orders, delivery and dispatchment of goods, preparation of invoices and packaging lists
BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.
praktykantka w Dziale Zakupów
− współpraca z zagranicznymi dostawcami
− niezależny projekt dotyczący inwentaryzacji narzędzi
− wprowadzenie standardu 5s w dziale
− przygotowywanie i zarządzanie dokumentacją
− bieżąca praca w Dziale Zakupów
JTI Polska Sp. z o.o.
praktykantka w Dziale Jakości
− stworzenie narzędzia do generowania raportów obliczających KPI
− przeprowadzenie samodzielnego projektu w zakresie optymalizacji zużycia materiałów i organizacji produkcji w wybranych gniazdachprodukcyjnych
− rozwijanie bazy danych w MS Access
− praca w programie SAP
− bieżąca praca w Dziale Jakości na stanowisku Factory Approvera
MobileMS
praktykanta
- aktualizacja i poszerzanie bazy danych klientów w systemie CRM
- aktualizacja strony internetowej firmy
- pomoc w logistycznym planowaniu kampanii reklamowej firmy
- pisanie artykułów prasowych na temat prowadzonych kampanii
Logo
vice prezes, prezes ds. HR
Enactus TUL (dawny SIFE)
− kierowanie członkami organizacji
− organizacja i prowadzenie szkolenia z CSRu i mapowania projektów
− przeprowadzenie rekrutacji I dbanie o rozwój członków
− organizacja eventów promocyjnych
− udział w projekcie zajmującym się organizacją cyklu spotkań i warsztatów dla dzieci, prowadzenie warsztatów w projekcie
AIESEC
uczestnik projektu
- kontakt z zagranicznymi studentami
- przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
- załatwianie spraw formalnych
- prowadzenie spotkań z przedstawicielami organizacji pozarządowych
- organizacja pobytu zagranicznych wolontariuszy w Łodzi

Szkolenia i kursy

26.08.2013 – 13.09.2013 - Intensywny kurs języka portugalskiego EILC ukończony uzyskaniem certyfikatu na poziomie II (odpowiednik poziomu B1) w Portugalii

16-19.01.2013 - uczestnictwo w konferencji ekonomicznej Gaidar Forum w Moskwie jako jeden z 27 studentów z całego świata oraz jeden z 2 studentów z Polski; reprezentowanie Polski i organizacji Enactus na forum międzynarodowym; uczestnicwo w warsztatach na temat odpowiedzialnego biznesu; wymiana doświadczeń z zagranicznymi studentami w zakresie zrównoważonego zarządzania projektami; uczestnictwo w wykładach nt. ekonomii


03.2013 - Uczestnictwo w warsztatach "P&G drugstore channel go-to-market strategy" organizowanych przez firmę Procter&Gamble w Łodzi

21.11.2012 - Międzynarodowej Konferencja Logistyczna„Produkt i Opakowanie” na Politechnice Łódzkiej. Pomoc w organizacji i udział w wykładach:
− rola produktu i opakowania w procesach logistycznych
− ekologiczne opakowania w procesie życia produktu i zarządzaniu
zielonym łańcuchem dostaw
− rola technologii informacyjnych w zarządzaniu łańcuchem dostaw

18-20.11.2012 - Akademia Wiedzy Praktycznej organizowana przez firmę Mars w Łodzi. Uczestnictwo w warsztatach:
− Znaczenie logistyki w sukcesie Snikersa - wyzwania logistyczne
związane z wykorzystywaniem okazji rynkowych
− Wyzwania dla inżyniera
− Zakupy w korporacji

3.10.2012 - Szkolenie z Programu MS Access na poziomie zaawansowanym organizowane przez firmę JTI Sp. z o.o. w Gostkowie Starym

2.04.2012 - Konferencja "Future Leaders" organizowana przez SIFE Poland w Poznaniu. Udział w warsztatach:
− Przywództwo w teorii i praktyce
− Zrównoważony rozwój, innowacje w projektach CSR
− Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji

03-05.2012 - Warsztaty z obsługi programu Microsoft Office Excel przeprowadzone na Politechnice Łódzkie

27.03.2012 - Szkolenie nt. Logistyki procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji organizowane przez firmę COMPLEX Holding, Łódź

10.2010 - 06.2011 - Kurs j. angielskiego; uzyskanie Certificate of Proficiency in English

Edukacja

Logo
Logistyka, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
program Erasmus, licencjackie
Universidade de Lisboa
Logo
Ekonomia, licencjackie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Logistyka, inżynierskie
Politechnika Łódzka

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Magazynowanie
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw

Zainteresowania

Kultura Portugalii, języki obce, couchsurfing, muzyka na żywo, street art

Organizacje

03.2012 – 06.2013 Enactus TUL (dawniej SIFE) vice prezes, prezes HR

01.2011 – 11.2011 - AIESEC Łódź – uczestnik projektu

Inne

Zaawansowana obsługa:
− MS Word
− MS Access
− bardzo dobre zarządzanie czasem, analityczne myślenie
− praca zespołowa, aktywność, komunikatywność, kreatywnośc
− MS Excel
− MS Power Point

Podstawowa obsługa SAP

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Łódź
Łódź
Grupa dla osób mieszkających/studiujących/pracujących w Łodzi
Logistyka
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.