Magdalena Szewczyk

Specjalista ds. administracji, FAM Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office Prawo jazdy kat B Generator wniosków płatniczych Projekty unijne język migowy na poziomie podstawowym Programy unijne Generator wniosków o płatność PO KL HTML + CSS HTML5/CSS3 - podstawy

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

FAM SP. J.
Specjalista ds. administracji
• Obsługa kadrowa pracowników tymczasowych oraz zatrudnionych na stałe
• Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa kurierów
• Archiwizacja dokumentów
• Współpraca z księgowością (Urząd Skarbowy, ZUS, KRS)
• Kontakt z bankiem, przygotowywanie dokumentów, wprowadzanie przelewów, rejestrowanie faktur
• Organizacja i zaopatrzenie biura
• Współpraca z kancelarią prawną, windykacja
• Tworzenie baz danych
• Inwentaryzacja sprzętu, opieka i serwis
• Dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji i informacji: obsługa korespondencji tradycyjnej i mailowej
Fine Art Media Sp. z o.o.
Redaktor Portalu Internetowego Dzidziusiowo.pl
• Opracowywanie treści portalu, tworzenie artykułów i notatek
• Redagowanie artykułów i innych materiałów
• Obsługa dedykowanego CMS-a
• Opracowywanie koncepcji i zawartości strony internetowej
• Współpraca z działem graficznym
• Obróbka zdjęć i tworzenie galerii
• Tworzenie forum internetowego portalu od podstaw
• Opracowywanie treści, zawartości oraz strategii forum internetowego portalu
FAM SP. J.
Specjalista ds. programów unijnych
1. Obsługa programu 6.1 „Paszport do Eksportu” Innowacyjna Gospodarka
-pisanie i przygotowanie dokumentacji do wniosku o dofinansowanie;
-pisanie wniosków o zaliczkę, płatność i wniosków końcowych;
-przygotowanie i archiwizacja dokumentów dotyczących projektu (faktury, oświadczenia, kontakt z urzędem/placówkami);
-organizacja spotkań, wyjazdów służbowych za granicę
-kontakt z wystawcami;
-opracowanie i zakup materiałów promocyjnych;
-stworzenie i prowadzenie strony internetowej www.fineartmedia.eu w czterech wersjach językowych oraz fanpage na Facebooku i profilu Google Plus;
-przygotowanie dokumentów i zestawień rozliczeniowych, rozliczanie delegacji służbowych;

2. Obsługa programu Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw, Programu Kapitał Ludzki
-pisanie i przygotowanie dokumentacji do wniosku o dofinansowanie;
-pisanie wniosków o zaliczkę, płatność i wniosków końcowych;
-przygotowanie dokumentacji (deklaracje uczestników, listy obecności, dziennik zajęć, ankieta -ewaluacyjna, tabele, harmonogram szkoleń);
-organizacja szkoleń, organizacja transportu i noclegów dla pracowników;
-opracowanie i zakup materiałów promocyjnych;
-przygotowanie dokumentów i zestawień rozliczeniowych,

3. Obsługa programu 1.5 Rozwój Przedsiębiorczości, Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013
-pisanie wniosków o zaliczkę, płatność i wniosków końcowych;
-przygotowanie dokumentacji przetargowej;
-przygotowanie dokumentów i zestawień rozliczeniowych; opracowanie dokumentów potrzebnych do realizacji projektów;
-analiza rynku – rozpisanie biznes planu, strategii i logistyki;
-przygotowanie protokołów, umów i faktur świadczących o realizacji i zakończeniu projektu;
FAM SP. J.
Asystentka biura
• Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa kurierów
• Archiwizacja dokumentów
• Współpraca z księgowością (Urząd Skarbowy, ZUS, KRS)
• Obsługa klientów
• Przygotowanie i wysyłka ofert sprzedażowych
• Organizacja biura
• Zaopatrzenie biura (zakup artykułów biurowych, przemysłowych)
• Obsługa sekretariatu (odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, wysyłanie faksów)
• Współpraca z kancelarią prawną, windykacja
• Organizacja spotkań
• Prowadzenie i edycja strony internetowej
• Prowadzenie firmowego fanpage na Facebooku
• Przygotowanie prezentacji multimedialnych
• Tworzenie baz danych
• Inwentaryzacja sprzętu, opieka i serwis
Polski Klub Infrastruktury Sportowej
Asystentka
• Aktualizacja teleadresowej bazy danych klientów
• Prowadzenie dokumentacji projektów
• Obsługa telefoniczna klientów
• Przygotowanie i wysyłka ofert sprzedażowych
• Wprowadzanie danych na stronę internetową
• Obsługa biura
Logo
Sekretariat, pracownik merytoryczny
Zarząd Główny Polskiego Związku Głuchych
• Organizacja biura
• Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
• Archiwizacja dokumentów
• Obsługa petentów
• Obsługa sekretariatu (odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej, wysyłanie faksów)
• Prowadzenie strony internetowej
• Organizacja spotkań
• Pomoc w działach: pozyskiwania funduszy (archiwizacja dokumentów,
Sprawdzanie wykazów beneficjentów) i finansowym (opisywanie faktur, rozliczanie delegacji)
• Przygotowanie pism urzędowych
• Organizacja posiedzeń plenarnych, prezydium
• Zaopatrzenie biura (zakup artykułów biurowych, przemysłowych)
• Protokolantka
• Organizacja Krajowego Zjazdu Delegatów
• Nadzorowanie i podpisywanie umów
• Dostarczanie dokumentów do instytucji m.in.: kancelarii Prezydenta,
Kancelarii Premiera i innych urzędów
Logo
Staż w sekretariacie
Zarząd Główny Polskiego Związku Głuchych
• Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji
• Archiwizacja dokumentów
• Obsługa petentów
• Obsługa sekretariatu (odbieranie telefonów, obsługa poczty elektronicznej)
• Prowadzenie strony internetowej
• Organizacja spotkań

Szkolenia i kursy

● Szkolenie Specjalista Web Design, certyfikat CIW Certifications
● Półroczny staż w redakcji tygodnika „Wprost”
● Kurs języka migowego – KSS-1, KSS-2

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Dziennikarstwo i media , licencjackie
Almamer Wyższa Szkoła

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo

Zainteresowania

● Projektowanie stron internetowych (HTML5&CSS3)
● Motoryzacja
● Filmy

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.