Doświadczenie zawodowe
Recepcjonistka
Profesjonalna obsługa klienta ,
Obsługa programów rezerwacyjnych ONQ i R&I
Koordynowanie i obsługa pobytów grup turystycznych i biznesowych;
Obsługa programów rezerwacyjnych ONQ i R&I
Koordynowanie i obsługa pobytów grup turystycznych i biznesowych;
Receptionistka
The Shelbourne Hotel, dublin
- Przyjmowanie i obsługa gości hotelowych w sposób przyjazny i profesjonalny
- Meldowanie i wymeldowanie gości hotelowych zgodnie ze standardami przyjętymi w hotelu
- Przyjmowanie płatności, korekta rachunków i bilansowanie systemów Opera i Fexco
- Utrzymywanie kontaktu z klientem drogą mailową lub telefoniczną
- Tworzenie i aktualizacja baz danych
- Przyjmowanie skarg i uwag gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów
- Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodząc
- Koordynacja spotkań wewnątrz hotelowych
- Tworzenie rezerwacji hotelowych
- Udzielanie wyczerpujących informacji na temat ofert hotelowych, atrakcji turystycznych
- Night Audit – zamykanie dnia poprzez sporządzenie odpowiednich raportów
- Zamawianie artykułów biurowych
- Meldowanie i wymeldowanie gości hotelowych zgodnie ze standardami przyjętymi w hotelu
- Przyjmowanie płatności, korekta rachunków i bilansowanie systemów Opera i Fexco
- Utrzymywanie kontaktu z klientem drogą mailową lub telefoniczną
- Tworzenie i aktualizacja baz danych
- Przyjmowanie skarg i uwag gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów
- Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodząc
- Koordynacja spotkań wewnątrz hotelowych
- Tworzenie rezerwacji hotelowych
- Udzielanie wyczerpujących informacji na temat ofert hotelowych, atrakcji turystycznych
- Night Audit – zamykanie dnia poprzez sporządzenie odpowiednich raportów
- Zamawianie artykułów biurowych
Operator telefoniczny
The Shelbourne Hotel, Dublin
Odbieranie połączeń telefonicznych i rozporządzanie nimi
Udzielanie profesjonalnych i wyczerpujących informacji na temat usług hotelowych
Przyjmowanie skarg i uwag oraz natychmiastowa reakcja zgodna ze standardami Organizacja biurowa
Sporządzanie odpowiednich raportów
Udzielanie profesjonalnych i wyczerpujących informacji na temat usług hotelowych
Przyjmowanie skarg i uwag oraz natychmiastowa reakcja zgodna ze standardami Organizacja biurowa
Sporządzanie odpowiednich raportów
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Grupy
Pośrednicy pracy
Grupa ta została założona z myślą o wszystkich tych którzy mają ochotę porozmawiać o pośrednictwie pracy, o poszukiwaniu pracy oraz chcą umieścić własne refleksje związane z tym tematem.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Wycieczki LAST MINUTE. NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA
Dla wszystkich spragnionych wakacji :) dokąd się wybrać, za ile, gdzie szybko wszystko załatwić :)