Umiejętności
Prawo jazdy kat B
Comarch Optima
Pakiet MS Offiece
J.niemiecki - dobry
Program hotelowy Spasoft
Języki
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Księgowa
Biuro Księgowe FK Teresa Owsiak
- Prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów i wyliczenie na jej podstawie miesięcznej/kwartalnej zaliczki na podatek dochodowy
-księgowanie faktur
-księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z ustawą o rachunkowości
- Sporządzanie deklaracji VAT, CIT,
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i innych wymaganych rejestrów
- Dekretowanie oraz księgowanie dokumentów
- Kontrola dokumentacji pod względem rachunkowym i formalnym
- Wykonywanie przelewów bankowych, księgowanie wyciągów bankowych,
- fakturowanie
- praca na programie księgowym Comarch Optima
-księgowanie faktur
-księgowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z ustawą o rachunkowości
- Sporządzanie deklaracji VAT, CIT,
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i innych wymaganych rejestrów
- Dekretowanie oraz księgowanie dokumentów
- Kontrola dokumentacji pod względem rachunkowym i formalnym
- Wykonywanie przelewów bankowych, księgowanie wyciągów bankowych,
- fakturowanie
- praca na programie księgowym Comarch Optima
Specjalista ds sprzedaży/Housekeeping Manager
•aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów w segmencie turystycznym
•zarządzanie przychodzącymi zapytaniami
• dokonywanie i potwierdzanie rezerwacji grupowych
•utrzymywanie kontaktów z stałymi tour operatorami
•współpraca z innymi działami Hotelu tak, aby zapewnić jak najlepszą jakość usług
•realizacja polityki sprzedażowej Hotelu
•monitorowanie bieżącej sprzedaży
•analiza i znajomość rynku rezerwacji grupowych
•wprowadzanie i aktualizacja danych w hotelowym systemie rezerwacji;
wystawianie Faktur Vat
• organizowanie, koordynowanie i kontrola pracy w dziale Housekeeping
• ewidencja czasu pracy, sporządzenie grafików pracy
• dbanie o wizerunek i jakość świadczonych usług
•zarządzanie przychodzącymi zapytaniami
• dokonywanie i potwierdzanie rezerwacji grupowych
•utrzymywanie kontaktów z stałymi tour operatorami
•współpraca z innymi działami Hotelu tak, aby zapewnić jak najlepszą jakość usług
•realizacja polityki sprzedażowej Hotelu
•monitorowanie bieżącej sprzedaży
•analiza i znajomość rynku rezerwacji grupowych
•wprowadzanie i aktualizacja danych w hotelowym systemie rezerwacji;
wystawianie Faktur Vat
• organizowanie, koordynowanie i kontrola pracy w dziale Housekeeping
• ewidencja czasu pracy, sporządzenie grafików pracy
• dbanie o wizerunek i jakość świadczonych usług
Szkolenia i kursy
Kurs Księgowego--Stowarzyszenie Księgowych w Polsce
Edukacja
Specjalizacje
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Inne
Inne
Prawo jazdy kategorii B