Doświadczenie zawodowe
właściciel/freelancer
Czerwony Kapelusz Magdalena Biernacka
Delikatesy Centrum (współpraca stała od 08. 2011 r):
- współtworzenie projektów i layoutów gazetek, magazynów i katalogów
- propozycje tematów tygodniowych gazetek promocyjnych
- tworzenie artykułów do tygodniowych gazetek promocyjnych
- przygotowywanie tekstów do promocyjnych gazetek tematycznych
- tworzenie tekstów do katalogów dla franczyzobiorców
- copywriting na potrzeby kampanii reklamowych (BTL)
- współpraca ze studiem graficznym, działem korekty, działem marketingu
Grupa Adamed (współpraca stała w okresie od 02.2014 do 06.2015):
- opracowanie strategii komunikacji i promocji w social media dla marek z kategorii OTC oraz suplementów diety: Sinufast, Atoperal, Atoperal Baby, Pumovap, Qcera, Sulphera
- opracowanie strategii komunikacji w social media dla serwisu Adamed expert
- przygotowanie tekstów redakcyjnych na strony www dla marki Mama DHA, Hialeye
Mobizzy (współpraca stała od 08.2013):
- opracowanie strategii komunikacji w kanale mobilnym dla klientów spółki (min.: stała współpraca z portalem Onet.pl)
Matras (współpraca projektowa):
- copywriting na potrzeby promocji i kampanii reklamowych (ATL, BTL)
- współtworzenie projektów i layoutów gazetek, magazynów i katalogów
- propozycje tematów tygodniowych gazetek promocyjnych
- tworzenie artykułów do tygodniowych gazetek promocyjnych
- przygotowywanie tekstów do promocyjnych gazetek tematycznych
- tworzenie tekstów do katalogów dla franczyzobiorców
- copywriting na potrzeby kampanii reklamowych (BTL)
- współpraca ze studiem graficznym, działem korekty, działem marketingu
Grupa Adamed (współpraca stała w okresie od 02.2014 do 06.2015):
- opracowanie strategii komunikacji i promocji w social media dla marek z kategorii OTC oraz suplementów diety: Sinufast, Atoperal, Atoperal Baby, Pumovap, Qcera, Sulphera
- opracowanie strategii komunikacji w social media dla serwisu Adamed expert
- przygotowanie tekstów redakcyjnych na strony www dla marki Mama DHA, Hialeye
Mobizzy (współpraca stała od 08.2013):
- opracowanie strategii komunikacji w kanale mobilnym dla klientów spółki (min.: stała współpraca z portalem Onet.pl)
Matras (współpraca projektowa):
- copywriting na potrzeby promocji i kampanii reklamowych (ATL, BTL)
Kierownik działu marketingu
- opracowanie, wdrażanie i kontrola wykonania krótko- i długoterminowych planów marketingowych firmy
- uczestnictwo w formułowaniu krótko i długo falowych planów marketingowych dla poszczególnych produktów oraz ich grup
- ustalanie najkorzystniejszych kanały dystrybucji
- nadzór, projektowanie i realizację badań rynku i konsumentów -
- monitorowanie działań konkurencji i wyników sprzedaży firmy i rynku -
- nadzorowanie przygotowania i kontrola wykonania budżetu marketingowego
- odpowiedzialność za całość działań promocyjnych i reklamowych firmy (cele promocyjne, wybór odpowiednich narzędzi promocyjnych i reklamowych, współpraca z firmami zewnętrznymi: agencje reklamowe, drukarnie, agencje pr, itp.)
- analiza efektywności prowadzonych działań promocyjnych oraz inicjowanie i rekomendowanie zmian
- współpraca z działem sprzedaży firmy w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej
- zarządzanie podległym zespołem pracowników
- uczestnictwo w formułowaniu krótko i długo falowych planów marketingowych dla poszczególnych produktów oraz ich grup
- ustalanie najkorzystniejszych kanały dystrybucji
- nadzór, projektowanie i realizację badań rynku i konsumentów -
- monitorowanie działań konkurencji i wyników sprzedaży firmy i rynku -
- nadzorowanie przygotowania i kontrola wykonania budżetu marketingowego
- odpowiedzialność za całość działań promocyjnych i reklamowych firmy (cele promocyjne, wybór odpowiednich narzędzi promocyjnych i reklamowych, współpraca z firmami zewnętrznymi: agencje reklamowe, drukarnie, agencje pr, itp.)
- analiza efektywności prowadzonych działań promocyjnych oraz inicjowanie i rekomendowanie zmian
- współpraca z działem sprzedaży firmy w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej
- zarządzanie podległym zespołem pracowników
Brand manager
Do moich obowiązków należy:
- opieka nad dedykowanym portfelem marek min.: Natura Officinalis, Ogród Zapachów
- opracowanie strategii promocji, przygotowywanie, wdrażanie i koordynowanie realizacji planów marketingowych dla prowadzonych marek
- monitorowanie, analizę rynku oraz działań konkurencji na rynku
- przygotowanie i realizacja budżetu marketingowego
- planowanie, organizacja i pełna merytoryczna opieka nad działaniami wizerunkowymi i promocyjnymi, realizacja działań ATL i BTL dla podległych marek
- dostosowanie posiadanej oferty produktowej do potrzeb rynkowych
- opracowanie koncepcji nowego produktu , wyszukanie składowych, wizualizacje, kosztorysowanie
- wprowadzanie na rynek nowych produktów (w tym również z segmentu private label)
- współpraca z działem laboratoryjnym, działem zakupów, działem produkcji i działem handlowym
- koordynowanie projektów mających na celu pozyskanie dofinansowania w ramach funduszy unijnych
- opieka nad dedykowanym portfelem marek min.: Natura Officinalis, Ogród Zapachów
- opracowanie strategii promocji, przygotowywanie, wdrażanie i koordynowanie realizacji planów marketingowych dla prowadzonych marek
- monitorowanie, analizę rynku oraz działań konkurencji na rynku
- przygotowanie i realizacja budżetu marketingowego
- planowanie, organizacja i pełna merytoryczna opieka nad działaniami wizerunkowymi i promocyjnymi, realizacja działań ATL i BTL dla podległych marek
- dostosowanie posiadanej oferty produktowej do potrzeb rynkowych
- opracowanie koncepcji nowego produktu , wyszukanie składowych, wizualizacje, kosztorysowanie
- wprowadzanie na rynek nowych produktów (w tym również z segmentu private label)
- współpraca z działem laboratoryjnym, działem zakupów, działem produkcji i działem handlowym
- koordynowanie projektów mających na celu pozyskanie dofinansowania w ramach funduszy unijnych
Brand manager Forbes & Newsweek
Do moich obowiązków należało:
- przygotowanie i realizacja strategii promocji tytułów,
- realizacja projektów ATL i BTL
- realizacja projektów specjalnych np.: Newsweek : Newsreportaż, Kolekcje filmowe, Encyklopedia Polska,Forbes : Diamenty Forbesa, Kongres Regionów, Premium Brand
- współpraca z agencjami reklamowymi
- koordynacja współpracy miedzy redakcją, biurem reklamy i marketingiem
- rekomendacja, weryfikacja i nadzór nad patronatami medialnymi
- kontrola budżetu marketingowego
- nadzór nad pracą studia graficznego
- rekrutacja, szkolenie, koordynacja grupy telemarketerów na potrzeby projektów specjalnych
- nowe kanały sprzedaży
- przygotowanie i realizacja strategii promocji tytułów,
- realizacja projektów ATL i BTL
- realizacja projektów specjalnych np.: Newsweek : Newsreportaż, Kolekcje filmowe, Encyklopedia Polska,Forbes : Diamenty Forbesa, Kongres Regionów, Premium Brand
- współpraca z agencjami reklamowymi
- koordynacja współpracy miedzy redakcją, biurem reklamy i marketingiem
- rekomendacja, weryfikacja i nadzór nad patronatami medialnymi
- kontrola budżetu marketingowego
- nadzór nad pracą studia graficznego
- rekrutacja, szkolenie, koordynacja grupy telemarketerów na potrzeby projektów specjalnych
- nowe kanały sprzedaży
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż - FMCG
Inne
Grupy
Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe
Potrzebujesz porady psychologa, coacha albo specjalisty od rozwoju osobistego? Ta grupa jest dla Ciebie.
Jesteś psychologiem, coachem lub specjalistą od rozwoju osobistego i chcesz dać się poznać j
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Event Engineering
Forum o eventach, technologiach eventowych, telebimach, laserach, nagłośnieniu i oświetleniu. A także o multimedialnych scenografiach. Zapraszam wszystkich związanych z branżą eventową.
Freelancity.pl
Freelancity.pl
to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów.
W
Gazeta Bankowa
Grupa pracowników i czytelników Gazety Bankowej. Zapraszam do aktywnego uczestnictwa i wypowiedzi.
Grupa Trzymająca Szczęście
Stowarzyszenie Serc Gorących i Twarzy Bananowych :)
Dla wierzących w wartość szczęścia i je pielęgnujących!
Kobieta AKTYWNA
Grupa o Kobietach, które rozwijają się zarówno psyche jak i fizis, czyli aktywnie kształtują swój intelekt i pamiętają o swoim ciele :-)
Dla Kobiet, dla których wiele ciekawych kierunków wciąż jest d
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!