Umiejętności
Ekonomika
Finanse
Marketing
Public Relations
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Biura
CONET Sieci i Systemy Doktór Sitarz Sp. J.
Koordynowanie przepływu informacji, korespondencji, dbanie o zaopatrzenie biura, sporządzanie ofert handlowych, zamówień, dbanie o terminową realizację zamówień, przygotowywanie dla klientów wniosków oraz dokumentów leasingowych, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, klientami, windykacja, fakturowanie, współpraca z biurem księgowym, dbanie o terminowe regulowanie należności, sporządzanie przelewów podatkowych, biurowych, przygotowywanie dokumentów księgowych, kadrowych, rekrutacja i nadzór pracowników, współpraca z urzędami administracji publicznej.
Asystentka
CONET Sieci i Systemy Doktór Sitarz Sp. J.
Obsługa centrali telefonicznej, fakturowanie, redagowanie dokumentów firmowych, zapewnienie swobodnego przepływu informacji oraz korespondencji, stały kontakt z klientami, kontrahentami, dbanie o porządek w biurze, przyjmowanie i aktualizacja zleceń, zamówień, uzupełnianie bazy danych, archiwizacja dokumentów.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Action Care Sp. z o.o. (Hewlett-Packard outsourcer)
Dział Obsługi Klienta Hewlett – Packard Polska Sp. z o.o.: udzielanie telefonicznie informacji serwisowej lub technicznej mającej związek z serwisem, rejestrowanie przeprowadzonych kontaktów telefonicznych oraz korespondencji wymienianej z klientami Działu Obsługi Klienta, przyjmowanie zgłoszeń klientów na usługi związane z serwisowaniem urządzeń, sprawdzanie uprawnień gwarancyjnych oraz uprawnień klienta, przekierowywanie klientów do odpowiednich działów w firmie
Dział Reklamacji Hewlett – Packard Polska Sp. z o.o.: przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji składanych przez klienta Działu Reklamacji HP, przekazywanie klientowi oficjalnego stanowiska firmy HP, zlecanie przeprowadzenia naprawy urządzenia klienta, współpraca z Centrum Serwisowym HP, Działem Pomocy Technicznej HP, Autoryzowanymi Punktami Serwisowymi HP
Dział Reklamacji Hewlett – Packard Polska Sp. z o.o.: przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji składanych przez klienta Działu Reklamacji HP, przekazywanie klientowi oficjalnego stanowiska firmy HP, zlecanie przeprowadzenia naprawy urządzenia klienta, współpraca z Centrum Serwisowym HP, Działem Pomocy Technicznej HP, Autoryzowanymi Punktami Serwisowymi HP
Szkolenia i kursy
Marzec 2006 – PZiD Synteza, Bytom – „Reklamacje – aspekty prawne i psychologiczne”
Listopad – Październik 2002 Centrum Kształcenia Ustawicznego, Mińsk Mazowiecki – kurs „Sekretarka – asystentka szefa”
Kwiecień 2000 Niepubliczna Placówka Edukacji Nauczycieli, Warszawa – kurs „Wychowawcy kolonijnego”
Listopad – Październik 2002 Centrum Kształcenia Ustawicznego, Mińsk Mazowiecki – kurs „Sekretarka – asystentka szefa”
Kwiecień 2000 Niepubliczna Placówka Edukacji Nauczycieli, Warszawa – kurs „Wychowawcy kolonijnego”
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
Wspinaczka skałkowa, wycieczki rowerowe, ogrodnictwo, squash
Inne
Lipiec 2003 Prawo jazdy kategorii B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Rośliny ogrodowe
atrakcyjne i właściwie dobrane drzewa,krzewy, byliny i wszystko co może rosnąć w ogrodzie, parku na zieleńcu
Squash
Zapraszam wszystkich którzy grają w squasha oraz szukają partnera do gry. Sam chętnie zagram:)