Umiejętności
Komunikacja kryzysowa
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
Komunikacja Marketingowa
relacje z mediami
Komunikacja w Social Media
organizacja eventów
Strategie PR
sponsoring
Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Marketing Manager oraz Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu
- Opracowanie i realizacja strategii marketingu obejmującej wszystkie obszary działania firmy (czasopisma, konferencje , edukacja ekologiczna)
- Opracowanie i wdrożenie kampanii promocyjnych dla głównych projektów firmy: portalkomunalny.pl, kongresy ENVICON, działania z obszaru edukacji ekologicznej i kluczowych konkursów
- Opracowanie materiałów promocyjnych firmy i poszczególnych obszarów działania
- Weryfikacja założeń i koncepcji poszczególnych produktów i przygotowanie zmian w celu ich uatrakcyjnienia dla odbiorców
- Współpraca z zewnętrznymi podmiotami (agencjami marketingu internetowego, grafikami, drukarniami)
- Opracowanie i wdrożenie kampanii promocyjnych dla głównych projektów firmy: portalkomunalny.pl, kongresy ENVICON, działania z obszaru edukacji ekologicznej i kluczowych konkursów
- Opracowanie materiałów promocyjnych firmy i poszczególnych obszarów działania
- Weryfikacja założeń i koncepcji poszczególnych produktów i przygotowanie zmian w celu ich uatrakcyjnienia dla odbiorców
- Współpraca z zewnętrznymi podmiotami (agencjami marketingu internetowego, grafikami, drukarniami)
PR Manager
- Współtworzenie i realizacja strategii public relations obejmującej działania kształtujące wizerunek firmy jako lidera na rynku funduszy inwestycyjnych specjalizującego się w akcjach Europy Środkowo-Wschodniej
- Współpraca z mediami ogólnopolskimi i regionalnymi (tworzenie bazy mediów, przygotowanie materiałów prasowych, wywiadów, artykułów branżowych, organizacja konferencji, organizacja zagranicznego wyjazdu prasowego, bezpośrednie spotkania relacyjne, komunikacja ekspercka)
- Monitoring mediów pod katem oceny wizerunku firmy i konkurencji
- Organizacja wydarzeń specjalnych dla mediów - konferencje i debaty z udziałem ekspertów
- Opracowanie broszur firmowych, prezentacji i innych materiałów wizerunkowych
- Współzarządzanie sytuacjami kryzysowymi (opracowanie procedury i jej realizacja, identyfikacja zagrożeń, współuczestnictwo w zespole ds. sytuacji kryzysowych)
- Sponsoring konferencji i seminariów branżowych (całościowy nadzór nad realizacją umowy sponsorskiej)
- Koordynacja i nadzór nad eventami wewnętrznymi (duże imprezy jubileuszowe)
- Współpraca z organizacjami branżowymi w zakresie kształtowania polityki PR branży (IZFiA)
Osiągnięcia: skuteczne wykreowanie pożądanego wizerunku funduszy Arka i bardzo dobra ocena pracy PR Managera przez dziennikarzy z mediów ogólnopolskich w niezależnych badaniach
- Współpraca z mediami ogólnopolskimi i regionalnymi (tworzenie bazy mediów, przygotowanie materiałów prasowych, wywiadów, artykułów branżowych, organizacja konferencji, organizacja zagranicznego wyjazdu prasowego, bezpośrednie spotkania relacyjne, komunikacja ekspercka)
- Monitoring mediów pod katem oceny wizerunku firmy i konkurencji
- Organizacja wydarzeń specjalnych dla mediów - konferencje i debaty z udziałem ekspertów
- Opracowanie broszur firmowych, prezentacji i innych materiałów wizerunkowych
- Współzarządzanie sytuacjami kryzysowymi (opracowanie procedury i jej realizacja, identyfikacja zagrożeń, współuczestnictwo w zespole ds. sytuacji kryzysowych)
- Sponsoring konferencji i seminariów branżowych (całościowy nadzór nad realizacją umowy sponsorskiej)
- Koordynacja i nadzór nad eventami wewnętrznymi (duże imprezy jubileuszowe)
- Współpraca z organizacjami branżowymi w zakresie kształtowania polityki PR branży (IZFiA)
Osiągnięcia: skuteczne wykreowanie pożądanego wizerunku funduszy Arka i bardzo dobra ocena pracy PR Managera przez dziennikarzy z mediów ogólnopolskich w niezależnych badaniach
PR Officer
SUEZ Zielona Energia (dawniej SITA Zielona Energia)
- Opracowanie i realizacja strategii komunikacji Instalacji Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych (ITPOK , potocznie spalarni odpadów) jako nowoczesnego i ekologicznego rozwiązania w gospodarce odpadami (działania samodzielne, jak i wspólne z Urzędem Miasta Poznania)
- Media relations (bieżąca współpraca z dziennikarzami z mediów ogólnopolskich i regionalnych, przygotowanie materiałów prasowych, wywiadów, artykułów, całościowa organizacja konferencji prasowych, współorganizacja wyjazdu prasowego, płatna współpraca z mediami)
- Opracowanie materiałów promocyjnych, edukacyjnych, prasowych, prezentacji i innych
- Współtworzenie i zarządzanie stroną internetową poświęconą projektowi www.sita-zielonaenergia.pl
- Wsparcie merytoryczne UM Poznania w sytuacjach kryzysowych
- Przygotowanie i realizacja eventów wewnętrznych i zewnętrznych
- Organizacja i koordynacja udziału firmy w zewnętrznych wydarzeniach (targi POLEKO, konferencje branżowe)
- Osiągnięcia: liczne i wartościowe artykuły na temat instalacji, znakomite efekty konferencji prasowych, pozyskanie dla projektu nagrody Ekologiczna Inwestycja Roku 2014
- Media relations (bieżąca współpraca z dziennikarzami z mediów ogólnopolskich i regionalnych, przygotowanie materiałów prasowych, wywiadów, artykułów, całościowa organizacja konferencji prasowych, współorganizacja wyjazdu prasowego, płatna współpraca z mediami)
- Opracowanie materiałów promocyjnych, edukacyjnych, prasowych, prezentacji i innych
- Współtworzenie i zarządzanie stroną internetową poświęconą projektowi www.sita-zielonaenergia.pl
- Wsparcie merytoryczne UM Poznania w sytuacjach kryzysowych
- Przygotowanie i realizacja eventów wewnętrznych i zewnętrznych
- Organizacja i koordynacja udziału firmy w zewnętrznych wydarzeniach (targi POLEKO, konferencje branżowe)
- Osiągnięcia: liczne i wartościowe artykuły na temat instalacji, znakomite efekty konferencji prasowych, pozyskanie dla projektu nagrody Ekologiczna Inwestycja Roku 2014
kierownik Dyrekcji Komunikacji i Informacji Muszkieterów
Grupa Muszkieterów (centrala sieci sklepów Intermarche i Bricomarche)
Współtworzenie i realizacja strategii public relations grupy. Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna. Media relations. Sponsoring. Reklama. Eventy.
Współzarządzanie Fundacją Muszkieterów.
Współzarządzanie Fundacją Muszkieterów.
Projekty
Szkolenia i kursy
liczne kursy z zakresu public relations i marketingu:
- public relations w social mediach
- komunikowanie tekstem,
- planowanie i organizacja eventów,
- PR w social media
- infografika - skuteczna komunikacja marki z klientami
- public relations w social mediach
- komunikowanie tekstem,
- planowanie i organizacja eventów,
- PR w social media
- infografika - skuteczna komunikacja marki z klientami
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
- motocyklowe i rowerowe wycieczki krajoznawcze,
- spływy kajakowe,
- taniec latynoamerykański,
- podróże, literatura podróżnicza,
- koncerty zespołów grających dobrego rocka :)
- spływy kajakowe,
- taniec latynoamerykański,
- podróże, literatura podróżnicza,
- koncerty zespołów grających dobrego rocka :)
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
KOBIETA BIZNESU
Szkolenia i warsztaty dla Kobiet, Konsultacje wizerunkowe, Rozwój osobisty, Zdrowy styl życia, Coaching, Psycholog