Umiejętności
Microsoft Office
Social Media
Myślenie strategiczne
Rozwiązywanie problemów
Analiza danych
Analiza rynku
Prawo jazdy kat B
umiejętność szybkiego uczenia się
komunikatywność
Rozwój produktu
Nielsen Answers
Opakowania
Zarządzenie marką
Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Junior Brand Manager
- odpowiedzialność za marki: DrWitt, Tarczyn, Caprio
- odpowiedzialność za wizerunek marek w social media (DrWitt i Tarczyn) oraz działania digitalowe
- realizacja rocznego planu działań dla prowadzonych marek
- współtworzenie strategii rozwoju i planów długoterminowych
- wprowadzanie na rynek nowych produktów
- rozwój i modyfikacja istniejących produktów oraz ich opakowań
- współpraca z agencjami zewnętrznymi: agencje kreatywne, social mediowe (Zjednoczenie), digitalowe, badawcze (IQS)
- analiza kategorii w oparciu o dane Nielsen, Mintel i inne
- współpraca z innymi działami wewnętrznymi firmy
Osiągnięcia: ogólnopolska kampania reklamowa DrWitt (2017, 2018) - wyhamowanie trendu spadkowego, wzrost sprzedaży; kampania DrWitt 2017 - nominacja Effie Awards
- odpowiedzialność za wizerunek marek w social media (DrWitt i Tarczyn) oraz działania digitalowe
- realizacja rocznego planu działań dla prowadzonych marek
- współtworzenie strategii rozwoju i planów długoterminowych
- wprowadzanie na rynek nowych produktów
- rozwój i modyfikacja istniejących produktów oraz ich opakowań
- współpraca z agencjami zewnętrznymi: agencje kreatywne, social mediowe (Zjednoczenie), digitalowe, badawcze (IQS)
- analiza kategorii w oparciu o dane Nielsen, Mintel i inne
- współpraca z innymi działami wewnętrznymi firmy
Osiągnięcia: ogólnopolska kampania reklamowa DrWitt (2017, 2018) - wyhamowanie trendu spadkowego, wzrost sprzedaży; kampania DrWitt 2017 - nominacja Effie Awards
Brand Manager
- odpowiedzialność za marki: Stella, Anna Zaradna, Lula
- wprowadzanie na rynek nowych produktów
- rozwój i modyfikacja istniejących produktów oraz kategorii produktów
- negocjowanie i podpisywanie umów handlowych z podwykonawcami
- zarządzanie zespołem (3 osoby)
- monitorowanie bieżącej sytuacji rynkowej i analiza działań konkurencji
- współpraca z agencjami kreatywnymi i badawczymi
- współpraca z działem sprzedaży w zakresie budowania wizerunku marki
- współpraca z innymi działami firmy oraz z firmami zewnętrznymi w zakresie produkcji
Osiągnięcia: wprowadzenie na rynek marki Lula, rebranding marek Stella i Anna Zaradna
- wprowadzanie na rynek nowych produktów
- rozwój i modyfikacja istniejących produktów oraz kategorii produktów
- negocjowanie i podpisywanie umów handlowych z podwykonawcami
- zarządzanie zespołem (3 osoby)
- monitorowanie bieżącej sytuacji rynkowej i analiza działań konkurencji
- współpraca z agencjami kreatywnymi i badawczymi
- współpraca z działem sprzedaży w zakresie budowania wizerunku marki
- współpraca z innymi działami firmy oraz z firmami zewnętrznymi w zakresie produkcji
Osiągnięcia: wprowadzenie na rynek marki Lula, rebranding marek Stella i Anna Zaradna
Manager ds rozwoju
Agencja reklamowa IF Polska
- analiza rynku i konkurencji
- poszukiwanie, tworzenie i rozwój nowych usług
- budowanie długotrwałych relacji z klientami i podwykonawcami
- negocjowanie i podpisywanie umów handlowych z klientami i podwykonawcami
- zarządzanie zespołem projektowym podczas realizacji zleceń
- realizacja działań marketingowych dla klientów, m.in.:
- opracowywanie strategii reklamowych, współtworzenie kampanii reklamowych i akcji
- promocyjnych (produktowych, konsumenckich i wizerunkowych w tym branży FMCG)
- planowanie i wykonywanie budżetów promocyjnych
- tworzenie koncepcji promocji sprzedaży i programów motywacyjnych
- tworzenie materiałów reklamowych (BTL, ATL) i stron internetowych
- poszukiwanie, tworzenie i rozwój nowych usług
- budowanie długotrwałych relacji z klientami i podwykonawcami
- negocjowanie i podpisywanie umów handlowych z klientami i podwykonawcami
- zarządzanie zespołem projektowym podczas realizacji zleceń
- realizacja działań marketingowych dla klientów, m.in.:
- opracowywanie strategii reklamowych, współtworzenie kampanii reklamowych i akcji
- promocyjnych (produktowych, konsumenckich i wizerunkowych w tym branży FMCG)
- planowanie i wykonywanie budżetów promocyjnych
- tworzenie koncepcji promocji sprzedaży i programów motywacyjnych
- tworzenie materiałów reklamowych (BTL, ATL) i stron internetowych
Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
- współtworzenie założeń do polityki komunikacji wewnętrznej Grupy Handlowej Emperia
- opracowanie i wdrożenie planu komunikacji wewnętrznej w ramach projektów
- współpraca z różnymi działami spółek wchodzących w skład Grupy Handlowej Emperia w całej Polsce w zakresie projektów wewnętrznych
- koordynacja przepływu informacji wewnątrz całej Grupy Handlowej Emperia
- redagowanie wydawnictw wewnętrznych
- rozwój, opieka merytoryczna i techniczna nad intranetem
- organizacja eventów (od 20 do 2000 osób) i szkoleń wewnętrznych dla pracowników na różnych szczeblach organizacji
- opracowanie i wdrożenie planu komunikacji wewnętrznej w ramach projektów
- współpraca z różnymi działami spółek wchodzących w skład Grupy Handlowej Emperia w całej Polsce w zakresie projektów wewnętrznych
- koordynacja przepływu informacji wewnątrz całej Grupy Handlowej Emperia
- redagowanie wydawnictw wewnętrznych
- rozwój, opieka merytoryczna i techniczna nad intranetem
- organizacja eventów (od 20 do 2000 osób) i szkoleń wewnętrznych dla pracowników na różnych szczeblach organizacji
Specjalista ds. evetów i szkoleń
- aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie eventów marketingowych i szkoleń
- merytoryczne przygotowanie ofert evetowych i szkoleniowych
- planowanie oraz aktywna realizacja projektów szkoleniowych i eventowych, zarządzanie zespołami projektowymi
(2-15 osób)
- planowanie strategiczne działań marketingowych oraz PR, realizacja projektów marketingowych wspierających aktywną sprzedaż, realizacja kampanii reklamowych
- tworzenie materiałów reklamowych
- merytoryczne przygotowanie ofert evetowych i szkoleniowych
- planowanie oraz aktywna realizacja projektów szkoleniowych i eventowych, zarządzanie zespołami projektowymi
(2-15 osób)
- planowanie strategiczne działań marketingowych oraz PR, realizacja projektów marketingowych wspierających aktywną sprzedaż, realizacja kampanii reklamowych
- tworzenie materiałów reklamowych
Szkolenia i kursy
Excel - poziom zaawansowany (2017)
Od kreatywności do ciekawych rozwiązań (2017)
7 nawyków skutecznego działania (2017)
Myślenie strategiczne (2016)
Efektywność osobista – organizacja, samodyscyplina, uważność (2016)
Szkoła Jazdy Subaru: I stopień - Trening bezpiecznej jazdy (2015)
Od kreatywności do ciekawych rozwiązań (2017)
7 nawyków skutecznego działania (2017)
Myślenie strategiczne (2016)
Efektywność osobista – organizacja, samodyscyplina, uważność (2016)
Szkoła Jazdy Subaru: I stopień - Trening bezpiecznej jazdy (2015)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
2 kotki / żeglarstwo / kulinaria / marketing
Organizacje
AIESEC Polska - Członek rady wykonawczej 2001-2002
Inne
Inne osiągnięcia - rejs przez Atlantyk: Teneryfa - Madera - Gibraltar
na trasie Madera - Gibraltar 96 godzin na wodzie non-stop
na trasie Madera - Gibraltar 96 godzin na wodzie non-stop