Magdalena Bicka

Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office Social Media Myślenie strategiczne Rozwiązywanie problemów Analiza danych Analiza rynku Prawo jazdy kat B umiejętność szybkiego uczenia się komunikatywność Rozwój produktu Nielsen Answers Opakowania Zarządzenie marką Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa Maspex Wadowice Sp. z o.o.
Junior Brand Manager
- odpowiedzialność za marki: DrWitt, Tarczyn, Caprio
- odpowiedzialność za wizerunek marek w social media (DrWitt i Tarczyn) oraz działania digitalowe
- realizacja rocznego planu działań dla prowadzonych marek
- współtworzenie strategii rozwoju i planów długoterminowych
- wprowadzanie na rynek nowych produktów
- rozwój i modyfikacja istniejących produktów oraz ich opakowań
- współpraca z agencjami zewnętrznymi: agencje kreatywne, social mediowe (Zjednoczenie), digitalowe, badawcze (IQS)
- analiza kategorii w oparciu o dane Nielsen, Mintel i inne
- współpraca z innymi działami wewnętrznymi firmy

Osiągnięcia: ogólnopolska kampania reklamowa DrWitt (2017, 2018) - wyhamowanie trendu spadkowego, wzrost sprzedaży; kampania DrWitt 2017 - nominacja Effie Awards
stella pack s.a.
Brand Manager
- odpowiedzialność za marki: Stella, Anna Zaradna, Lula
- wprowadzanie na rynek nowych produktów
- rozwój i modyfikacja istniejących produktów oraz kategorii produktów
- negocjowanie i podpisywanie umów handlowych z podwykonawcami
- zarządzanie zespołem (3 osoby)
- monitorowanie bieżącej sytuacji rynkowej i analiza działań konkurencji
- współpraca z agencjami kreatywnymi i badawczymi
- współpraca z działem sprzedaży w zakresie budowania wizerunku marki
- współpraca z innymi działami firmy oraz z firmami zewnętrznymi w zakresie produkcji

Osiągnięcia: wprowadzenie na rynek marki Lula, rebranding marek Stella i Anna Zaradna
Logo
Manager ds rozwoju
Agencja reklamowa IF Polska
- analiza rynku i konkurencji
- poszukiwanie, tworzenie i rozwój nowych usług
- budowanie długotrwałych relacji z klientami i podwykonawcami
- negocjowanie i podpisywanie umów handlowych z klientami i podwykonawcami
- zarządzanie zespołem projektowym podczas realizacji zleceń
- realizacja działań marketingowych dla klientów, m.in.:
- opracowywanie strategii reklamowych, współtworzenie kampanii reklamowych i akcji
- promocyjnych (produktowych, konsumenckich i wizerunkowych w tym branży FMCG)
- planowanie i wykonywanie budżetów promocyjnych
- tworzenie koncepcji promocji sprzedaży i programów motywacyjnych
- tworzenie materiałów reklamowych (BTL, ATL) i stron internetowych
Emperia Holding S.A.
Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
- współtworzenie założeń do polityki komunikacji wewnętrznej Grupy Handlowej Emperia
- opracowanie i wdrożenie planu komunikacji wewnętrznej w ramach projektów
- współpraca z różnymi działami spółek wchodzących w skład Grupy Handlowej Emperia w całej Polsce w zakresie projektów wewnętrznych
- koordynacja przepływu informacji wewnątrz całej Grupy Handlowej Emperia
- redagowanie wydawnictw wewnętrznych
- rozwój, opieka merytoryczna i techniczna nad intranetem
- organizacja eventów (od 20 do 2000 osób) i szkoleń wewnętrznych dla pracowników na różnych szczeblach organizacji
Agencja reklamowa Cumulus
Specjalista ds. evetów i szkoleń
- aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie eventów marketingowych i szkoleń
- merytoryczne przygotowanie ofert evetowych i szkoleniowych
- planowanie oraz aktywna realizacja projektów szkoleniowych i eventowych, zarządzanie zespołami projektowymi
(2-15 osób)
- planowanie strategiczne działań marketingowych oraz PR, realizacja projektów marketingowych wspierających aktywną sprzedaż, realizacja kampanii reklamowych
- tworzenie materiałów reklamowych
Logo
Kelnerka
Work&Travel USA - Wyndham Hotel, Vermont
obsługa klienta
Nowe Horyzonty
Asystentka ds. szkoleń
- aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie szkoleń dot. umiejętności miękkich
- opracowywanie merytoryczne ofert szkoleniowych, organizacja logistyczna

Szkolenia i kursy

Excel - poziom zaawansowany (2017)

Od kreatywności do ciekawych rozwiązań (2017)

7 nawyków skutecznego działania (2017)

Myślenie strategiczne (2016)

Efektywność osobista – organizacja, samodyscyplina, uważność (2016)

Szkoła Jazdy Subaru: I stopień - Trening bezpiecznej jazdy (2015)

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Zarządzania Marką, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Podyplomowe Studium Public Relations, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Wydział Prawa i Administracji, kierunek – Administracja, licencjackie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Logo
Wydział Ekonomiczny, kierunek – Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

2 kotki / żeglarstwo / kulinaria / marketing

Organizacje

AIESEC Polska - Członek rady wykonawczej 2001-2002

Inne

Inne osiągnięcia - rejs przez Atlantyk: Teneryfa - Madera - Gibraltar
na trasie Madera - Gibraltar 96 godzin na wodzie non-stop

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie