Doświadczenie zawodowe
Account Executive
Agencja Reklamowa Tek D&M
*udział w procesie planowania i prowadzenia kampanii reklamowych oraz tworzeniu prawidłowych relacji agencji z klientem
*zarządzanie bazą danych,
*inicjowanie kontaktów z potencjalnym klientem,
*współuczestniczenie w wybranych spotkaniach z klientem,
*przygotowywanie materiałów prezentacyjnych i ofert dla klientów,
*zarządzanie bazą danych,
*inicjowanie kontaktów z potencjalnym klientem,
*współuczestniczenie w wybranych spotkaniach z klientem,
*przygotowywanie materiałów prezentacyjnych i ofert dla klientów,
Junior Account Executive
Swiift- www.swiift.pl
- udział w procesie planowania i prowadzenia kampanii reklamowych oraz tworzeniu prawidłowych relacji agencji z klientem,
- twórcze rozwiązywanie wszystkich możliwych problemów związanych z prowadzoną kampanią,
- zapewnienie klientowi, przełożonym i współpracownikom dostępu do wszystkich informacji istotnych dla prowadzonej kampanii.
- współpraca ze wszystkimi działami przy rozwiązywaniu problemów dotyczących każdego elementu kampanii,
- monitoring kampanii reklamowej w czasie jej trwania - na bieżąco informuje przełożonych o wszystkich szczegółach prowadzonej kampanii,
- dostarczanie informacji na temat procesu powstawania oraz przebiegu kampanii,
- przygotowywanie raportów dla swoich przełożonych i klientów,
- zarządzanie bazą danych,
- inicjowanie kontaktów z potencjalnym klientem,
- współuczestniczenie w wybranych spotkaniach z klientem,
- przygotowywanie materiałów prezentacyjnych i ofert dla klientów,
- twórcze rozwiązywanie wszystkich możliwych problemów związanych z prowadzoną kampanią,
- zapewnienie klientowi, przełożonym i współpracownikom dostępu do wszystkich informacji istotnych dla prowadzonej kampanii.
- współpraca ze wszystkimi działami przy rozwiązywaniu problemów dotyczących każdego elementu kampanii,
- monitoring kampanii reklamowej w czasie jej trwania - na bieżąco informuje przełożonych o wszystkich szczegółach prowadzonej kampanii,
- dostarczanie informacji na temat procesu powstawania oraz przebiegu kampanii,
- przygotowywanie raportów dla swoich przełożonych i klientów,
- zarządzanie bazą danych,
- inicjowanie kontaktów z potencjalnym klientem,
- współuczestniczenie w wybranych spotkaniach z klientem,
- przygotowywanie materiałów prezentacyjnych i ofert dla klientów,
przełożony
wystawiono
Jak na bardzo młodą osobę na stanowisku Junior Account Executive, Magdalena wykazała się ogromną wiedzą teoretyczną, którą w codziennej pracy przekładała na praktyczne doświadczenia. Miała bardzo szeroki zakres obowiązków, co pozwalało jej na zdobywanie wiedzy i umiejętności w wielu dziedzinach, jak pozyskiwanie nowych klientów, ich bieżąca obsługa oraz wyszukiwanie podwykonawców.
Magdalena jest osobą bardzo ambitną. Chętnie uczy się nowych rzeczy, podejmuje wyzwania, a tym samym rozwija swoje kwalifikacje zawodowe. Jest sumienna i obowiązkowa. Zawsze w pełni wywiązuje się z powierzonych obowiązków. Doskonale radzi sobie w pracy pod presja czasu. Łatwo nawiązuje kontakty zarówno ze współpracownikami jak i z klientami oraz podwykonawcami, co pozwala jej na bardzo szybkie zaadaptowanie się w nowych warunkach.
Magdalena jest osoba godną polecenia zarówno jeśli chodzi o pracę w agencji reklamowej jak i każdej innej firmie, gdzie z pewnością spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagającego pracodawcy.
Magdalena jest osobą bardzo ambitną. Chętnie uczy się nowych rzeczy, podejmuje wyzwania, a tym samym rozwija swoje kwalifikacje zawodowe. Jest sumienna i obowiązkowa. Zawsze w pełni wywiązuje się z powierzonych obowiązków. Doskonale radzi sobie w pracy pod presja czasu. Łatwo nawiązuje kontakty zarówno ze współpracownikami jak i z klientami oraz podwykonawcami, co pozwala jej na bardzo szybkie zaadaptowanie się w nowych warunkach.
Magdalena jest osoba godną polecenia zarówno jeśli chodzi o pracę w agencji reklamowej jak i każdej innej firmie, gdzie z pewnością spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagającego pracodawcy.
Junior Account Executive
- wspieranie efektywności agencji poprzez udział w określaniu krótko- i długoterminowych celów, dostarczanie odpowiednich informacji, sygnalizowanie spraw wymagających rozpatrzenia
- przygotowywanie raportów dla swoich przełożonych i klientów,
- zarządzanie bazą danych,
- inicjowanie kontaktów z potencjalnym klientem,
- współuczestniczenie w wybranych spotkaniach z klientem,
- przygotowywanie materiałów prezentacyjnych i ofert dla klientów,
- przygotowywanie raportów dla swoich przełożonych i klientów,
- zarządzanie bazą danych,
- inicjowanie kontaktów z potencjalnym klientem,
- współuczestniczenie w wybranych spotkaniach z klientem,
- przygotowywanie materiałów prezentacyjnych i ofert dla klientów,
Szkolenia i kursy
październik-grudzień 2010- Akademia Public Relations, Firma 2000
luty 2010 "Techniki Sprzedaży", PM Group Sp.J.
marzec 2010 "Doskonalenie procesu sprzedaży", PM Group Sp.J
luty 2010 "Techniki Sprzedaży", PM Group Sp.J.
marzec 2010 "Doskonalenie procesu sprzedaży", PM Group Sp.J
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
Grupa ludzi związanych z APS-em (studenci, absolwenci, itp.)
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Grupa skupiająca osoby związane z Fundacją Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości - beneficjentów, pracowników i osoby zainteresowanych współpracą z AIP
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Firma
Firma - dla tych którzy dopiero zaczynają (lub nie wiedzą jak to zrobić) i dla tych którzy już prowadzą swoje własne firmy i chcieliby się podzielić z innymi swoją wiedzą.
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
GoBoard Ambient Media
Zapraszam wszystkich zainteresowanych innowacyjnym sposobem promocji swojej firmy bądź produktu
Jestem Kobietą
Grupa stworzona dla kobiet zainteresowanych swoim rozwojem często poza schematami narzuconymi przez zewnętrzne ramy społeczne.