Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
• prowadzenie działań marketingowych i PR-owych spółki;
• nadzór i prowadzenie projektów marketingowych;
• przygotowywanie materiałów handlowych dla spółki polskiej oraz zagranicznych spółek Klingspor;
• organizacja konferencji (przygotowanie materiałów konferencyjnych, strony www konferencji, prezentacji);
• organizacja szkoleń dla klientów oraz spółek partnerskich z kraju oraz całego świata;
• nadzór nad interesami spółki, przygotowywanie ofert, negocjowanie umów;
• tworzenie baz danych klientów;
• stały kontakt z kontrahentami i klientami firmy z kraju oraz całego świata.
• nadzór i prowadzenie projektów marketingowych;
• przygotowywanie materiałów handlowych dla spółki polskiej oraz zagranicznych spółek Klingspor;
• organizacja konferencji (przygotowanie materiałów konferencyjnych, strony www konferencji, prezentacji);
• organizacja szkoleń dla klientów oraz spółek partnerskich z kraju oraz całego świata;
• nadzór nad interesami spółki, przygotowywanie ofert, negocjowanie umów;
• tworzenie baz danych klientów;
• stały kontakt z kontrahentami i klientami firmy z kraju oraz całego świata.
Marketing/Administration
KSP T.Srokosz i Wspólnicy Sp.k.
• prowadzenie działań marketingowych i PR-owych spółki;
• nadzór i prowadzenie projektów marketingowych
• organizacja konferencji (przygotowanie materiałów konferencyjnych, strony www konferencji, prezentacji);
• organizacja konkursów (przygotowanie regulaminu, plakatów, promocja wydarzenia)
• zarządzanie finansami spółki tj. obsługa konta bankowego, optymalizacja kosztów;
• prowadzenie działu księgowego tj. nadzór nad fakturami, płatnościami;
• nadzór nad interesami spółki, przygotowywanie ofert, negocjowanie umów;
• wyszukiwanie ofert przetargowych i przygotowywanie dokumentów przetargowych;
• tworzenie baz danych klientów;
• organizacja pracy biura, stały kontakt z kontrahentami i klientami firmy
• nadzór i prowadzenie projektów marketingowych
• organizacja konferencji (przygotowanie materiałów konferencyjnych, strony www konferencji, prezentacji);
• organizacja konkursów (przygotowanie regulaminu, plakatów, promocja wydarzenia)
• zarządzanie finansami spółki tj. obsługa konta bankowego, optymalizacja kosztów;
• prowadzenie działu księgowego tj. nadzór nad fakturami, płatnościami;
• nadzór nad interesami spółki, przygotowywanie ofert, negocjowanie umów;
• wyszukiwanie ofert przetargowych i przygotowywanie dokumentów przetargowych;
• tworzenie baz danych klientów;
• organizacja pracy biura, stały kontakt z kontrahentami i klientami firmy
Szkolenia i kursy
1. Trening kreatywnosci - Kurs organizowany przez Deloitte w ramach konferencji SpringCo w Zakopanem;
2. Sztuka perswazji - Kurs organizowany przez Deloitte w ramach konferencji SpringCo w Zakopanem;
3.Koło pozyskiwania informacji - pozyskiwanie danych z Internetu oraz budowę bazy danych w tym pozycjonowanie strony Internetowej przedsiebiorstw
2. Sztuka perswazji - Kurs organizowany przez Deloitte w ramach konferencji SpringCo w Zakopanem;
3.Koło pozyskiwania informacji - pozyskiwanie danych z Internetu oraz budowę bazy danych w tym pozycjonowanie strony Internetowej przedsiebiorstw
Edukacja
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?