Doświadczenie zawodowe
Office Manager
• Zarządzanie działem administracji
• Nadzór nad pracą działu księgowości, kadr oraz produkcji
• Wprowadzenie i nadzór nad systemem HACCP
• Tworzenie i nadzór nad deklaracjami zgodności na oferowane przez Firmę produkty
• Nadzór nad flotą samochodową
• Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych, pracowniczych oraz BHP
• Tworzenie harmonogramów pracy produkcji
• Nadzór nad budynkami Firmy w Grodzisku Maz i Łomży
• Nadzór i rozliczanie dotacji z UE
• Współpraca z sieciami hipermarketów i supermarketów min Carrefour, Żabka, Jeronimo Martins, Mila, Kaufland.
• Współpraca z bankami (faktoring), Dostawcami, Sanepidem, Urzędem Marszałkowskim, GUS,
• Współpraca oraz uzgodnienia z projektantami, Urzędami oraz Wykonawcami budowanych hal magazynowych dla Firmy
• Negocjowanie cen z PGNiG oraz PGE
• Windykacja należności
• Wykonywanie Inwentaryzacji oraz ewidencji środków trwałych
• Nadzór nad pracą działu księgowości, kadr oraz produkcji
• Wprowadzenie i nadzór nad systemem HACCP
• Tworzenie i nadzór nad deklaracjami zgodności na oferowane przez Firmę produkty
• Nadzór nad flotą samochodową
• Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych, pracowniczych oraz BHP
• Tworzenie harmonogramów pracy produkcji
• Nadzór nad budynkami Firmy w Grodzisku Maz i Łomży
• Nadzór i rozliczanie dotacji z UE
• Współpraca z sieciami hipermarketów i supermarketów min Carrefour, Żabka, Jeronimo Martins, Mila, Kaufland.
• Współpraca z bankami (faktoring), Dostawcami, Sanepidem, Urzędem Marszałkowskim, GUS,
• Współpraca oraz uzgodnienia z projektantami, Urzędami oraz Wykonawcami budowanych hal magazynowych dla Firmy
• Negocjowanie cen z PGNiG oraz PGE
• Windykacja należności
• Wykonywanie Inwentaryzacji oraz ewidencji środków trwałych
ASYSTENTKA ZARZĄDU
• Zarządzanie działem administracji
• Tworzenie budowlanych dokumentacji powykonawczych
• Nadzór nad uzyskiwaniem Aprobat Technicznych z ITB na oferowane produkty
• Wprowadzanie i nadzór nad ISO 14001
• Kontakty z dostawcami i odbiorcami
• Wystawianie faktur
• Windykacja należności
• Wystawianie deklaracji zgodności
• Kontakty z PINB, Urząd Marszałkowski,
• Tworzenie budowlanych dokumentacji powykonawczych
• Nadzór nad uzyskiwaniem Aprobat Technicznych z ITB na oferowane produkty
• Wprowadzanie i nadzór nad ISO 14001
• Kontakty z dostawcami i odbiorcami
• Wystawianie faktur
• Windykacja należności
• Wystawianie deklaracji zgodności
• Kontakty z PINB, Urząd Marszałkowski,
Szkolenia i kursy
SGH- studia doktoranckie
Wydział gospodarki światowej.
07.2016 AUDITOR WEWNĘTRZNY SYSTEMU ZARZĄDZANIA
HIGIENĄ PN-EN 15593;2010
Wydział gospodarki światowej.
07.2016 AUDITOR WEWNĘTRZNY SYSTEMU ZARZĄDZANIA
HIGIENĄ PN-EN 15593;2010
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Grupy
Dasz pracę
Grupa przeznaczona dla osób, które poszukują pracy i chcą w jednym miejscu poznać inne osoby, które są w podobnej sytuacji. Być może poprzez zaprezentowanie swojej kandydatury zaowocuje jakąś propozyc