Magdalena Amerla

Customer Service, IMS S. A
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Word obsługa komputera Obsługa urządzeń biurowych Obsługa klienta Prawo jazdy kat B praca w zespole Telefoniczna obsługa klientów Obsługa komputera i urządzeń biurowych praca w zespole, praca z ludźmi, praca biurowa Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych Praca z trudnym klientem Telefoniczna i mailowa obsługa klienta Praca z Klientami Sanus

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Internet Media Services S.A.
Customer Service
Logo
Recepcjonistka
Centrum Chirurgii Specjalistycznej "Ortopedika"
– Obsługa oprogramowania Sanus.
– Obsługa urządzeń biurowych.
– Przyjmowanie płatności oraz wystawianie faktur za świadczone usługi.
– Rejestracja pacjentów do poszczególnych lekarzy, przyjmowanie zgłoszeń zarówno telefonicznie jak i osobiście.
– Utrzymywanie porządku w dokumentach medycznych przychodni, segregacja i archiwizacja tych dokumentów.
– Współpraca z innymi pracownikami przychodni, w szczególności z lekarzami i pielęgniarkami, w celu świadczenia najwyższej jakości usług..

Szkolenia i kursy

11/2016
Podstawy Profesjonalnej Obsługi Pacjenta
Star-Training Partner
11/2007
Terapia zajęciowa, animowanie czasu spędzanego z podopieczni o różnych potrzebach: dzieci, młodzież, starsi, osoby niepełnosprawne, osoby chore.
Stowarzyszenie Zamojskie Centrum Wolontariatu

Edukacja

Logo
Pedagogika Nauczycielska, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi - Oddział w Warszawie
Logo
Pedagogika, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Zamościu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

Fotografia, kuchnia, moda, książka.