Umiejętności
BTL Activations
Budżety
CRM Program Management
Digital Marketing
Marketing bezpośredni
Event Management
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Project Management
Social Media Marketing
CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Marketingu
Topshop, Dorothy Perkins, American Eagle Outfitters, Mothercare, The Body Shop, Victoria's Secret, Bath&Body Works.
1. Wdrażanie globalnych strategii marketingowych/współpraca z zagranicznymi działami marketingu poszczególnych marek
2. Przygotowanie i wdrażanie lokalnych działań marketingowych w sklepach stacjonarnych (ATL, BTL, trade marketing, digital marketing)
3. Zarządzanie kalendarzem marketingowym
4. Zarządzanie zespołem marketingu, wsparcie zespołów zarządzających markami
5. Zarządzanie budżetem marketingowym i optymalizacja kosztów
6. Zarządzanie relacjami z prasą przy współpracy z agencją PR
7. Współpraca z dostawcami (agencje, drukarnie, dział logistyki, centra handlowe)
8. Koordynowanie działań w zakresie social media
9. Zarządzanie bazą klientów i implementacja programu CRM
10. Negocjowanie umów marketingowych
11. Koordynowanie działań cross-marketingowych
12. Działy marketingu w centrach handlowych – koordynowanie eventów
1. Wdrażanie globalnych strategii marketingowych/współpraca z zagranicznymi działami marketingu poszczególnych marek
2. Przygotowanie i wdrażanie lokalnych działań marketingowych w sklepach stacjonarnych (ATL, BTL, trade marketing, digital marketing)
3. Zarządzanie kalendarzem marketingowym
4. Zarządzanie zespołem marketingu, wsparcie zespołów zarządzających markami
5. Zarządzanie budżetem marketingowym i optymalizacja kosztów
6. Zarządzanie relacjami z prasą przy współpracy z agencją PR
7. Współpraca z dostawcami (agencje, drukarnie, dział logistyki, centra handlowe)
8. Koordynowanie działań w zakresie social media
9. Zarządzanie bazą klientów i implementacja programu CRM
10. Negocjowanie umów marketingowych
11. Koordynowanie działań cross-marketingowych
12. Działy marketingu w centrach handlowych – koordynowanie eventów
PR & Marketing Coordinator
Jackpot, Cottonfield, Part Two, Matinique
Zakres odpowiedzialności:
1. Strategia marketingowa
- opracowywanie rocznego lokalnego kalendarza marketingowego
- planowanie i realizacja lokalnych kampanii ATL, BTL, digital marketing, trade marketing dla marek Jackpot i Cottonfield
- implementacja globalnych kampanii marketingowych
2. Analizy efektywności realizowanych działań
3. Zarzadzanie budżetem marketingowym (przygotowanie budżetu i nadzór nad egzekucją)
4. Zarzadzanie programem lojalnościowym (wdrożenie i rozwój, administrowanie w GIODO)
5. Współpraca:
- Dział sprzedaży – realizacja kampanii, produkcji katalogów, organizacja pokazów mody
- Dział marketingu centrów handlowych – tworzenie magazynów, koordynowanie pokazów mody, organizacja wspólnych działań promocyjnych
- Podwykonawcy (graficy, drukarnie, dział logistyki) – tworzenie, produkcja i dostawa materiałów POS dla sieci salonów
- Ambasadorzy marek - koordynowanie realizacji umów sponsoringowych
- Showroom oraz styliści – koordynowanie dostaw kolekcji
- Fotografowie – zarządzanie sesjami fotograficznymi
- Cross-marketing - aktywne pozyskiwanie partnerów
6. Negocjowanie umów marketingowych (barter, sponsoring, wykorzystanie wizerunku)
7. Działania social media i e-commerce
8. Działania PR (tworzenie media planu, organizacja pokazów mody i spotkań branżowych)
Zakres odpowiedzialności:
1. Strategia marketingowa
- opracowywanie rocznego lokalnego kalendarza marketingowego
- planowanie i realizacja lokalnych kampanii ATL, BTL, digital marketing, trade marketing dla marek Jackpot i Cottonfield
- implementacja globalnych kampanii marketingowych
2. Analizy efektywności realizowanych działań
3. Zarzadzanie budżetem marketingowym (przygotowanie budżetu i nadzór nad egzekucją)
4. Zarzadzanie programem lojalnościowym (wdrożenie i rozwój, administrowanie w GIODO)
5. Współpraca:
- Dział sprzedaży – realizacja kampanii, produkcji katalogów, organizacja pokazów mody
- Dział marketingu centrów handlowych – tworzenie magazynów, koordynowanie pokazów mody, organizacja wspólnych działań promocyjnych
- Podwykonawcy (graficy, drukarnie, dział logistyki) – tworzenie, produkcja i dostawa materiałów POS dla sieci salonów
- Ambasadorzy marek - koordynowanie realizacji umów sponsoringowych
- Showroom oraz styliści – koordynowanie dostaw kolekcji
- Fotografowie – zarządzanie sesjami fotograficznymi
- Cross-marketing - aktywne pozyskiwanie partnerów
6. Negocjowanie umów marketingowych (barter, sponsoring, wykorzystanie wizerunku)
7. Działania social media i e-commerce
8. Działania PR (tworzenie media planu, organizacja pokazów mody i spotkań branżowych)
Koordynator Studia
Zakres odpowiedzialności:
Koordynowanie realizacji zamówień, współpraca z klientami; współpaca z grafikami; prowadzenie rejestrów; prowadzenie spraw pracowniczych.
Koordynowanie realizacji zamówień, współpraca z klientami; współpaca z grafikami; prowadzenie rejestrów; prowadzenie spraw pracowniczych.
Szkolenia i kursy
Coaching, Zarządzanie Zespołem /Dysfunkcje zespołu, uniwersalny model rozwoju grupy, przywództwo, mapy celów/
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
trekking
gitara akustyczna
taniec
fotografia
rolkarstwo
organizacja firmy
zarządzanie ludźmi
psychologia reklamy
gitara akustyczna
taniec
fotografia
rolkarstwo
organizacja firmy
zarządzanie ludźmi
psychologia reklamy
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Agora SA
Agora to wydawca Gazety Wyborczej - największej polskiej gazety opiniotwórczej, Metra - największego polskiego dziennika bezpłatnego, właścicielem stacji radiowych - TOK FM, Rock Radio, Złote P
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative Networking
Kluby networkingowo-kreatywne w całej Polsce. Zajmujemy się promowaniem siebie i znajomych specjalistów, poszukiwaniem partnerów biznesowych, budową rozproszonej sieci biznesowej.
Creative NLP
Tworzymy nowe NLP, stawiamy autentyczność, na kreatywne i pełne pasji życie. Wejdź, poznaj nas i przyłącz się jeśli tego pragniesz.
www.creativenlp.pl
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.