Magdalena Wąsowicz
Market Research Manager, Avon Cosmetics
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
biegły
portugalski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Market Research Manager- Marketing Central & Eastern Europe
Koordynacja projektów badawczych realizowanych w rejonie Europy Środkowej i Wschodniej
Opracowywanie analiz strategicznych, na podstawie różnorodnych źródeł danych, na potrzeby działu marketingu Europy Środkowo - Wschodniej oraz Marketingu Europejskiego
Prowadzenie prezentacji wyników badań oraz warsztatów
strategicznych w oparciu o dane badawcze, rynkowe
Prowadzenie sesji kreatywnych poświęconych poszukiwaniu pomysłów na nowe produkty (także na poziomie międzynarodowym)
Opracowywanie analiz strategicznych, na podstawie różnorodnych źródeł danych, na potrzeby działu marketingu Europy Środkowo - Wschodniej oraz Marketingu Europejskiego
Prowadzenie prezentacji wyników badań oraz warsztatów
strategicznych w oparciu o dane badawcze, rynkowe
Prowadzenie sesji kreatywnych poświęconych poszukiwaniu pomysłów na nowe produkty (także na poziomie międzynarodowym)
Account Manager / Research Team Leader
Esteem Brand Strategies
Koordynacja pracy zespołu badawczego
Realizacja projektów badawczych (jakościowych i ilościowych) oraz konsultingowych dla klientów z branż FMCG, media, agencje reklamowe, administracja samorządowa i inne
Współpraca przy opracowywaniu strategii reklamowych
Realizacja projektów badawczych (jakościowych i ilościowych) oraz konsultingowych dla klientów z branż FMCG, media, agencje reklamowe, administracja samorządowa i inne
Współpraca przy opracowywaniu strategii reklamowych
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
muzyka i śpiewanie i oczywiście zgłębianie natury ludzi i społeczeństw
Organizacje
ESOMAR
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.