Magdalena Wąsowicz

Magdalena Wąsowicz

Market Research Manager, Avon Cosmetics
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
portugalski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Avon Cosmetics Polska
Market Research Manager- Marketing Central & Eastern Europe
Koordynacja projektów badawczych realizowanych w rejonie Europy Środkowej i Wschodniej

Opracowywanie analiz strategicznych, na podstawie różnorodnych źródeł danych, na potrzeby działu marketingu Europy Środkowo - Wschodniej oraz Marketingu Europejskiego

Prowadzenie prezentacji wyników badań oraz warsztatów
strategicznych w oparciu o dane badawcze, rynkowe

Prowadzenie sesji kreatywnych poświęconych poszukiwaniu pomysłów na nowe produkty (także na poziomie międzynarodowym)
Logo
Account Manager / Research Team Leader
Esteem Brand Strategies
Koordynacja pracy zespołu badawczego

Realizacja projektów badawczych (jakościowych i ilościowych) oraz konsultingowych dla klientów z branż FMCG, media, agencje reklamowe, administracja samorządowa i inne

Współpraca przy opracowywaniu strategii reklamowych
Logo
Project Manager
CASE Consumer Attitudes & Social Enquiry
Realizacja projektów badawczych jakościowych oraz ilościowych dla klientów z branż:FMCG, telekomunikacja, media, farmaceutyki
Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zastosowania technik projekcyjnych w badaniach jakościowych
TNS Polska
Researcher
Realizacja różnorodnych projektów badawczych
Specjalizacja w realizacji badań z wykorzystaniem licencjonowanej metodologii Needscope
Moderowanie grup fokusowych, wywiadow indywidualnych

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

muzyka i śpiewanie i oczywiście zgłębianie natury ludzi i społeczeństw

Organizacje

ESOMAR

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką