Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Purchasing & Production Planning Specialist
- planowanie produkcji,
- zarządzanie stanem magazynowym materiałów i surowców,
- wsparcie Kierownika Operacyjnego, Kierowników Produkcji, Działu Obsługi Klienta, Magazynu, Działu Jakości,
- zbudowanie i wdrożenie strategii zakupowej materiałów i surowców,
- kontrakty handlowe - negocjacje z Dostawcami, egzekwowanie ustaleń (łańcuch dostaw),
- prognozy, analizy i zestawienia (np. planowanie mocy produkcyjnych w ujęciu długo- i krótkoterminowym),
- zarządzanie budżetem,
- zarządzanie projektem.
- zarządzanie stanem magazynowym materiałów i surowców,
- wsparcie Kierownika Operacyjnego, Kierowników Produkcji, Działu Obsługi Klienta, Magazynu, Działu Jakości,
- zbudowanie i wdrożenie strategii zakupowej materiałów i surowców,
- kontrakty handlowe - negocjacje z Dostawcami, egzekwowanie ustaleń (łańcuch dostaw),
- prognozy, analizy i zestawienia (np. planowanie mocy produkcyjnych w ujęciu długo- i krótkoterminowym),
- zarządzanie budżetem,
- zarządzanie projektem.
Customer Service
- współpraca z kluczowymi Klientami oraz Klientem wewnętrznym (branża FMCG i przemysł farmaceutyczny),
- wsparcie dla Key Account Managerów oraz Dyrektora Operacyjnego – Key Performance Indicators (opracowanie i aktualizacja),
- wsparcie Customer Service Managera przez przygotowywanie ofert komercyjnych i zarządzanie projektem,
- codzienna współpraca z klientem: procesowanie zamówień i reklamacji, fakturowanie, transport,
- wsparcie dla Managera Działu Zakupów w obszarze zamawiania surowców i materiałów, kontakt z Dostawcami – zastępstwo podczas nieobecności,
- pomoc w tworzeniu specyfikacji technicznych produktów (aktualizacja oraz analiza poprawności wprowadzonych danych) – wsparcie dla Działu Technicznego,
- współpraca z Key Account Managerem w zakresie tworzenia i aktualizacji dokumentów handlowych a także Managerem Działu Jakości w zakresie dokumentów jakościowych
- wsparcie dla Key Account Managerów oraz Dyrektora Operacyjnego – Key Performance Indicators (opracowanie i aktualizacja),
- wsparcie Customer Service Managera przez przygotowywanie ofert komercyjnych i zarządzanie projektem,
- codzienna współpraca z klientem: procesowanie zamówień i reklamacji, fakturowanie, transport,
- wsparcie dla Managera Działu Zakupów w obszarze zamawiania surowców i materiałów, kontakt z Dostawcami – zastępstwo podczas nieobecności,
- pomoc w tworzeniu specyfikacji technicznych produktów (aktualizacja oraz analiza poprawności wprowadzonych danych) – wsparcie dla Działu Technicznego,
- współpraca z Key Account Managerem w zakresie tworzenia i aktualizacji dokumentów handlowych a także Managerem Działu Jakości w zakresie dokumentów jakościowych
Supply Chain Department - Customer Service Specialist
- komunikacja z kluczowymi klientami (Modern Trade) oraz klientem lokalnym (Traditional Trade),
- zamówienia Free of Charge – procesowanie zamówień wewnętrznych, kontrola ich poprawności merytorycznej a także zgodności z przyjętym procesem obiegu dokumentów,
- realizacja polityki cenowej i rabatowej jako wsparcie dla Działu Sprzedaży,
- tworzenie analiz w oparciu o codzienną współpracę z klientem (Key Performance Indicators) będące wsparciem dla Key Account Managerów i Dyrektora Sprzedaży,
- współpraca z terenowymi Siłami Sprzedaży (kanał tradycyjny),
- codzienna współpraca z klientem: przyjmowanie i procesowanie zamówień oraz reklamacji, fakturowanie, transport, obieg dokumentów, archiwizacja,
- praca z systemie SAP.
- zamówienia Free of Charge – procesowanie zamówień wewnętrznych, kontrola ich poprawności merytorycznej a także zgodności z przyjętym procesem obiegu dokumentów,
- realizacja polityki cenowej i rabatowej jako wsparcie dla Działu Sprzedaży,
- tworzenie analiz w oparciu o codzienną współpracę z klientem (Key Performance Indicators) będące wsparciem dla Key Account Managerów i Dyrektora Sprzedaży,
- współpraca z terenowymi Siłami Sprzedaży (kanał tradycyjny),
- codzienna współpraca z klientem: przyjmowanie i procesowanie zamówień oraz reklamacji, fakturowanie, transport, obieg dokumentów, archiwizacja,
- praca z systemie SAP.
Sales Department - Assistant to Shopper&Customer Marketing
- współpraca z terenowymi i centralnymi siłami sprzedaży,
- komunikacja z klientem hurtowym i detalicznym, odpowiadanie na pytania mailowe i telefoniczne,
- przygotowywanie raportów i analiz dla Managera Sprzedaży w kanale tradycyjnym oraz Dyrektora Sprzedaży,
- koordynacja i analiza systemów raportowania terenowych sił sprzedaży,
- planowanie i kontrola wykorzystania budżetów,
- realizacja strategii cenowej i rabatowej firmy,
- wsparcie działań marketingowych, np. przy programach lojalnościowych,
- administracja, weryfikacja i ewentualna korekta danych w systemie EBI,
- akceptacja merytoryczna faktur za usługi marketingowe świadczone przez klientów (elektroniczny obieg dokumentów),
- praca w systemie SAP – moduł controllingowy, SAP BW, ECOD.
- komunikacja z klientem hurtowym i detalicznym, odpowiadanie na pytania mailowe i telefoniczne,
- przygotowywanie raportów i analiz dla Managera Sprzedaży w kanale tradycyjnym oraz Dyrektora Sprzedaży,
- koordynacja i analiza systemów raportowania terenowych sił sprzedaży,
- planowanie i kontrola wykorzystania budżetów,
- realizacja strategii cenowej i rabatowej firmy,
- wsparcie działań marketingowych, np. przy programach lojalnościowych,
- administracja, weryfikacja i ewentualna korekta danych w systemie EBI,
- akceptacja merytoryczna faktur za usługi marketingowe świadczone przez klientów (elektroniczny obieg dokumentów),
- praca w systemie SAP – moduł controllingowy, SAP BW, ECOD.
Order Management Department (Supply Chain) - Junior Order Handling Specialist
- współpraca z terenowymi i centralnymi siłami sprzedaży oraz z dostawcami i przedstawicielami klientów firmy,
- organizacja transportu produktów i materiałów marketingowych w ramach wewnętrznej, ogólnopolskiej struktury firmy oraz do kontrahentów zewnętrznych,
- kontrola poprawności zamówień marketingowych i sprzedażowych,
- realizacja zamówień sprzedażowych, wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności,
- współpraca z przewoźnikami oraz dostawcami,
- rozliczanie kosztów logistycznych,
- planowanie i nadzór nad wykorzystaniem budżetu,
- akceptacja merytoryczna faktur za usługi transportowe,
- analiza wydań marketingowych pod kątem kwalifikacji podatkowej – VAT.
- organizacja transportu produktów i materiałów marketingowych w ramach wewnętrznej, ogólnopolskiej struktury firmy oraz do kontrahentów zewnętrznych,
- kontrola poprawności zamówień marketingowych i sprzedażowych,
- realizacja zamówień sprzedażowych, wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności,
- współpraca z przewoźnikami oraz dostawcami,
- rozliczanie kosztów logistycznych,
- planowanie i nadzór nad wykorzystaniem budżetu,
- akceptacja merytoryczna faktur za usługi transportowe,
- analiza wydań marketingowych pod kątem kwalifikacji podatkowej – VAT.
Accounting Department - Trainee
- praca w systemie SAP R/3 – moduł finansowy,
- rozliczenia księgowe z oddziałami grupy kapitałowej Beiersdorf na świecie,
- import oraz wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów – księgowanie faktur, SADów, rozliczanie kont dostawców, potwierdzanie i uzgadnianie sald, bieżąca współpraca oraz kontakty z zagranicznymi kontrahentami,
- księgowanie faktur zakupowych za usługi promocyjne i marketingowe,
- bieżąca współpraca z Działem Zakupów w celu wyjaśniania rozbieżności cenowych oraz ilościowych pomiędzy fakturą a zamówieniem,
- praca z wykorzystaniem MS Excel – przygotowywanie zestawień na bieżące potrzeby działu,
- uzupełnianie finansowych baz danych, archiwizacja dokumentów,
- planowanie wydatków związanych z zakupami EUR,
- kontrola poprawnego obiegu dokumentów księgowanych faktur.
- rozliczenia księgowe z oddziałami grupy kapitałowej Beiersdorf na świecie,
- import oraz wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów – księgowanie faktur, SADów, rozliczanie kont dostawców, potwierdzanie i uzgadnianie sald, bieżąca współpraca oraz kontakty z zagranicznymi kontrahentami,
- księgowanie faktur zakupowych za usługi promocyjne i marketingowe,
- bieżąca współpraca z Działem Zakupów w celu wyjaśniania rozbieżności cenowych oraz ilościowych pomiędzy fakturą a zamówieniem,
- praca z wykorzystaniem MS Excel – przygotowywanie zestawień na bieżące potrzeby działu,
- uzupełnianie finansowych baz danych, archiwizacja dokumentów,
- planowanie wydatków związanych z zakupami EUR,
- kontrola poprawnego obiegu dokumentów księgowanych faktur.
Szkolenia i kursy
Szkolenie MS Excel dla zaawansowanych,
First Certificate in English (FCE)
First Certificate in English (FCE)
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Inne
- MS Office (Word, Excel, Power Point, Access),
- SAP, SAP BW, SRM,
- ECOD, EDI,
- CERM,
- Prawo jazdy kat. B.
- SAP, SAP BW, SRM,
- ECOD, EDI,
- CERM,
- Prawo jazdy kat. B.
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni