Magdalena Rogalska

kierownik regionalny, manager, specjalista ds. marketingu,, sprzedaży i organizacji szkoleń
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zwiększenie produktywności Zwiększanie rentowności kreatywność Zarządzanie zespołem Zarządzanie Sprzedażą zarządzanie biurem

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
szwedzki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Trener
freelancer
Lubię zajmować się szkoleniami hobbystycznie dlatego tematyka jest rozbieżna .
Trener/ szkoleniowiec w zakresie :
- manager salonu Spa
- przedłużania i zagęszczania rzęs metodą 1:1
- sprzedaż
- komunikacja
- zakładanie działalności
- zarządzanie personelem
- ogrodnik - tereny zielone
- Zumba dla młodzieży szkół pogimnazjalnych
Logo
Dyrektor zarządzający
Top Fryzjer
zarządzanie całym zespołem - wprowadzenie odsprzedaży produktów w salonach - opracowanie oraz wprowadzenie zasad funkcjonowania firmy jako marki – dokument Hyper Service - rekrutacja pracowników - prowadzenie działu hr - prowadzenie działu zamówień - prowadzenie magazynu - organizacja imprez pracowniczych - budowa i realizacja strategii marki - budowa i nadzór nad spójnością komunikacji z klientami - monitoring rynku i trendów konsumenckich - organizacja i koordynacja szkoleń - tworzenie materiałów szkoleniowych - skryptów
Logo
Dyrektor ds. szkoleń
Kwartus sp.zo.o
zarządzanie podległym zespołem,
usprawnianie procesów i zwiększanie efektywności pracy,
budowanie bazy trenerów na terenie całej Polski,
tworzenie polityki rekrutacyjnej trenerów i budowanie systemu współpracy z nimi,
przeprowadzanie i wdrażanie projektów rozwojowych w obszarze swojego działu,
odpowiedzialność za harmonogramowanie i planowanie szkoleń w ramach realizowanych kursów programowania.
Logo
Manager ds. Szkoleń
Centrum Szkoleń Irip
odpowiedzialność i koordynacja procesu szkoleń
tworzenie procedur zgodnie z obowiązującymi wymogami,
odpowiedzialność za realizację obowiązujących procedur,
dbałość o realizację budżetu
sporządzanie i generowanie raportów,
logistyczna organizacja szkoleń
koordynowanie pracy wykładowców/ trenerów
przetargi
Salon kosmetyczny
Specjalista ds. zarządzania i marketingu
Salon kosmetyczny
-promocja i marketing
-reprezentowanie firmy w relacjach z kontrahentami handlowymi, parterami biznesowymi, organami administracyjnymi oraz urzędami restauracji ,
-organizacja eventów
-opieka nad klientem
-rekrutacja pracowników specjalistów, zarządzanie podległymi osoba
-administracja oraz kadry
Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Specjalista d. sprzedaży szkoleń
aktywne zdobywanie nowych klientów,
sprzedaż szkoleń według przyjętych standardów,
dbanie o wysoką jakość obsługi klientów,
pomoc w tworzeniu materiałów promocyjnych.
organizacja szkoleń
rekrutacja trenerów
tworzenie nowych szkoleń
koordynowanie funkcjonowania szkoleni we wszystkich jego obszarach.
organizacja i nadzór nad realizacją usług noclegowych i gastronomicznych oraz dbałość o dobrą jakość tych usług.
promowanie sprzedaży i prowadzenie aktywnej polityki sprzedażowej.
ustalenie cen za usługi zgodnie z przyjętą polityką cenową.
koordynowanie zadań z zakresu zamówień publicznych.
zarządzanie dokumentacją związaną ze szkoleniami
dbałość o powierzony majątek, nadzór nad bieżącą konserwacją, remontami oraz modernizacją obiektu i związanej z nim infrastruktury.
Wojciech Woytynowski
wystawiono
Pani Magda jest kompetentną, rzetelną i sumienną osobą. Bardzo cenią sobie jej pogodę ducha. Terminowo wywiązuje się z powierzonych działań. Gorąco polecam Panią Magdę jako odpowiedzialnego partnera biznesowego.
ośrodek szkoleniowy
Manager Ośrodka Szkoleniowego
Ośrodek szkoleniowy
•Koordynowanie funkcjonowania ośrodka szkoleniowego we wszystkich jego obszarach.
•Organizacja i nadzór nad realizacją usług noclegowychi gastronomicznych oraz dbałość o dobrą jakość tych usług.
•Promowanie sprzedaży i prowadzenie aktywnej polityki sprzedażowej.
•Ustalenie cen za usługi zgodnie z przyjętą polityką cenową.
•Koordynowanie zadań z zakresu zamówień publicznych.
•Zarządzanie podległym personelem w ramach ustalonego podziału obowiązków oraz koordynacja pracy w celu osiągnięcia najlepszych efektów.
•Szkolenie pracowników w zakresie profesjonalnej obsługi klientówi procedur organizacyjnych.
•Zarządzanie dokumentacją związaną z działalnością ośrodka szkoleniowego.
•Proponowanie usprawnień o charakterze organizacyjnym oraz w zakresie obsługi klientów.
•Koordynacja przygotowania rocznego planu działalności, budżetu oraz planu remontów.
•Dbałość o powierzony majątek, nadzór nad bieżącą konserwacją, remontami oraz modernizacją obiektu i związanej z nim infrastruktury.
•Prowadzenie bieżących analiz kluczowych wskaźników efektywności ośrodka i przygotowywanie comiesięcznych raportów z wykonania budżetu oraz prognozy kroczącej wykonania celów rocznych.
•Nadzór nad wewnętrznym obiegiem dokumentów i rzetelną ewidencją dokumentów księgowych.
Logo
Manager
Restauracja Buddha
- organizacja pracy w restauracji
- organizowanie eventów oraz konferencji prasowych
- sprawy personalne
- rekrutacja pracowników
- nadzór nad przestrzeganiem BHP oraz zasad obsługi klienta
- prowadzenie księgowości
- promocja oraz reklama restauracji
- rozliczanie wynagrodzeń pracowników.
- logistyka
- kontrola stanów magazynowych.
Jean Louis David
Kierownik regionalny
- organizacja pracy w salonach
- współtworzenie hyper serwisu dla całej sieci
- zarządzanie podległymi pracownikami( ok 40 osób)
- nadzór nad obsługą klienta oraz bezpośrednia obsługa klienta
- rekrutacja i selekcja
- organizacja szkoleń
- koordynacja działań w celu realizowania założeń sprzedażowych
- prowadzenie księgowości salonów
- rozliczanie wynagrodzeń pracowników.
- logistyka
- kontrola stanów magazynowych.
- kontrola zużycia produktów.
- tworzenie zapotrzebowań materiałowych
- ustalanie planów finansowych poszczególnych jednostek oraz ich realizacja
- monitorowanie wskaźników efektywności (liczba klientów w salonie wartość biletu)
- nadzór nad prawidłową ekspozycją towarów, jak również nad sprzedażą ustalonych usług
- motywowanie pracowników do wydajniejszej pracy
- kontrola przestrzegania przez pracowników obowiązujących procedur oraz standardów (obrót gotówki, hyper serwis jak również przepisów BHP
- przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji
- promocja i reklama firmy w gazetach, eventach.
- raportowanie bieżącej sytuacji w obsługiwanych jednostkac
- współpraca z innymi działami w firmie : HR, szkoleń, ds. sprzedaży

Szkolenia i kursy

zarządzanie zespołem
obsługa komputera(pakiety biurowe,Excel,Word itd.)
- obsługa kas fiskalnych
- obsługa urządzeń biurowych
- angielski dobry w mowie i piśmie
- ukończony kurs zarządzania
- ukończony kurs „Rola lidera w pracy zespołu” (IQ 145)
- ukończone szkolenie „Komunikacja w obsłudze klienta” (IQ 145)
- ukończone szkolenie „Profesjonalne doradztwo w obsłudze
klienta” (IQ145)
- prawo jazdy kat. „B”
- ukończony kurs strzyżenia oraz farbowania włosów
-ukończony kurs przedłużania włosów
- ukończony kurs trenerski
- ukończony kurs " Trener Zumby "

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

podróże

Inne

Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, jak również zarządzanie nim; upór w dążeniu do celu, otwartość na nowe wyzwania oraz umiejętność dostosowania się do nowych sytuacji; potrzeba ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych, umiejętność trafnej oceny sytuacji i podejmowanie właściwych decyzji, sumienność, efektywność w działaniu, odpowiedzialność, determinacja

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Ms Access
Ms Access
Praktyczne zastosowanie Ms Access