Magda Szymańska

reporter, rzecznik prasowy, specjalista ds. komunikacji marketingowej
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

biegła znajomość pakietu Microsoft Office

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Urząd Miejski w Gdańsku
Koordynator projektów
Logo
kierownik Działu Marketingu i Komunikacji, Rzecznik Prasowy
Centrum Hewelianum
• Zarządzanie zespołem pracowników
• Występowanie w roli rzecznika prasowego, przygotowywanie komunikatów prasowych i organizacja konferencji prasowych
• Tworzenie i wdrażanie planów komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
• Analiza otoczenia konkurencyjnego oraz bieżących trendów marketingowych
• Koordynowania pracy punktów obsługi klienta (recepcji)
• Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów sponsoringowych
• Planowanie i zarządzanie budżetem działu
• Współpraca z agencjami reklamowymi i realizacja zamówień publicznych
Urząd Miejski w Gdańsku
Inspektor ds. komunikacji w projekcie EU
• Udział w tworzeniu i prowadzenie strony www.rowerowygdansk.pl
• Realizacja europejskiego projektu abc.multimodal: udział w spotkaniach projektowych, realizacja zamówień publicznych, rozliczanie wydatków i sporządzanie raportów
• Realizacja kampanii promujących zrównoważony transport np. „Rowerem do sklepu” czy „U-lock w prezencie”
Logo
wykładowca w Departamencie Studiów Interdyscylinarnych (Socjologia Zdrowia)
Manchester Metropolitan University
Logo
Cheshire East Council (Anglia)
dwujęzyczny pracownik projektu w radzie hrabstwa
• Planowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników. np z komunikacji międzykulturowej
• Udzielanie porad imigrantom
• Tłumaczenie materiałów informacyjnych oraz występowanie w roli tłumacza
Wydawanie dwujęzycznego biuletynu – pozyskiwanie informacji i pisanie artykułów, edytowanie, projektowanie strony i łamanie stron, zamawianie wydruków i koordynowanie dystrybucji
Portal Regionalny Trojmiasto.pl
reporter
• Opracowywanie tematów, pisanie i edytowanie artykułów
• Edytowanie strony internetowej i moderowanie forum dyskusyjnego
POLSKA PRESS GRUPA
reporter
• Proponowanie tematów artykułów do działu miejskiego, sportowego oraz do dodatku „Zdrowie”
• Pozyskiwanie informacji i pisanie artykułów
• Udzielanie porad Czytelnikom

Szkolenia i kursy

- Promocja w mediach społecznościowych (Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku, 2014)
- Służba przygotowawcza (Urząd Miejski w Gdańsku, 2012)
- Efektywne zarządzanie czasem (Stratus Associates, 2011)
- Kreatywne rozwiązywanie problemów (Stratus Associates, 2011)
- Dwujęzyczne umiejętności w sektorze publicznym – Poziom III (Cable Language, 2011)
- Edytowanie stron internetowych (Cheshire East Council, 2010)
- Zarządzanie czasem (Cheshire East Council, 2010)
- Radzenie sobie z konfliktem (Centre for Good Relations, 2010)
- Język francuski - poziom II (South Cheshire College, 2009-2010)
- Szkolenie dla trenerów (Manchester Advice, 2009)
- Dwujęzyczne umiejętności w sektorze publicznym – Poziom II (Cable Language, 2009)

Edukacja

Logo
Zarządzanie (Marketing), doktoranckie
Uniwersytet Gdański
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

W wolnym czasie śledzę wiadomości w mediach, szczególnie polityczne i sportowe (lekkoatletyka). Interesuję się także kulinariami i modą.

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach
dziennikarze po godzinach - nadal przed komputerem ;) jednak tym razem o rzeczywistości z przymrużeniem oka ;)
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Serdecznie zapraszam do rozmów o marketingu sportowym, marketingu w sporcie oraz inwestowaniu w sport. O wydarzeniach sportowych oczywiście także:)
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Socjo Forum
Socjo Forum
Świat, który nas otacza, społeczeństwo, w którym żyjemy. Sprawy małe i duże. Piszemy o wszystkim, co nas dotyczy pośrednio i bezpośrednio. O wszystkim, co nas zaskakuje, ciekawi, przeraża.