Magda Michałowska
Specjalista ds. kadr i finansów, Progres s.c.
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Administrator ds. Obsługi Klienta
- Obsługa Klienta wewnętrznego i zewnętrznego mająca na celu utrzymanie wysokich parametrów jakościowych Oddziału, zgodnie z przyjętymi Standardami Obsługi Klienta
- Obsługa administracji Oddziału, m.in. kontrola wniosków ubezpieczeniowych, polis i dokumentów z nimi związanych ; przygotowywanie raportów
- Zapewnienie siłom sprzedaży podstawowej wiedzy w zakresie procesów, procedur oraz produktów i warunków ogólnych firmy
- Obsługa administracji Oddziału, m.in. kontrola wniosków ubezpieczeniowych, polis i dokumentów z nimi związanych ; przygotowywanie raportów
- Zapewnienie siłom sprzedaży podstawowej wiedzy w zakresie procesów, procedur oraz produktów i warunków ogólnych firmy
Asystentka Prezesa
organizacja i kontrola sprawnego funkcjonowania sekretariatu Prezesa:
obsługa przychodzących i wychodzących rozmów telefonicznych oraz faxów, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, przygotowywanie poczty wychodzącej,
prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja spotkań i podróży służbowych, rozliczanie delegacji, przygotowywanie prezentacji na podstawie otrzymanych
informacji, administracyjne i merytoryczne wsparcie Prezesa firmy w realizowanych działaniach.
obsługa przychodzących i wychodzących rozmów telefonicznych oraz faxów, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, przygotowywanie poczty wychodzącej,
prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja spotkań i podróży służbowych, rozliczanie delegacji, przygotowywanie prezentacji na podstawie otrzymanych
informacji, administracyjne i merytoryczne wsparcie Prezesa firmy w realizowanych działaniach.
Recepcjonistka
prowadzenie głównego sekretariatu firmy, zarządzanie dokumentacją i korespondencją firmową oraz jej archiwizowanie, obsługa centrali telefonicznej,
organizacja podróży służbowych dla pracowników, bezpośrednia współpraca z dostawcami, czuwanie nad sprawnym przepływem faktur pomiędzy oddziałami SAP, bieżące wsparcie pracowników w realizacji codziennych zadań.
organizacja podróży służbowych dla pracowników, bezpośrednia współpraca z dostawcami, czuwanie nad sprawnym przepływem faktur pomiędzy oddziałami SAP, bieżące wsparcie pracowników w realizacji codziennych zadań.
Szkolenia i kursy
„Aby skutecznie zarządzać recepcją” (Selectraining)
„Zarządzanie sobą w czasie” (Future Centre)
„Profesjonalna recepcja/asystentka”
"Efektywne zarządzanie własnym stresem w życiu i sytuacjach zawodowych"
„Zarządzanie sobą w czasie” (Future Centre)
„Profesjonalna recepcja/asystentka”
"Efektywne zarządzanie własnym stresem w życiu i sytuacjach zawodowych"
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia