Magda Michałowska

Magda Michałowska

Specjalista ds. kadr i finansów, Progres s.c.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Unum Życie TUiR S.A.
Administrator ds. Obsługi Klienta
- Obsługa Klienta wewnętrznego i zewnętrznego mająca na celu utrzymanie wysokich parametrów jakościowych Oddziału, zgodnie z przyjętymi Standardami Obsługi Klienta
- Obsługa administracji Oddziału, m.in. kontrola wniosków ubezpieczeniowych, polis i dokumentów z nimi związanych ; przygotowywanie raportów
- Zapewnienie siłom sprzedaży podstawowej wiedzy w zakresie procesów, procedur oraz produktów i warunków ogólnych firmy
SAP Polska
Asystentka Prezesa
organizacja i kontrola sprawnego funkcjonowania sekretariatu Prezesa:
obsługa przychodzących i wychodzących rozmów telefonicznych oraz faxów, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, przygotowywanie poczty wychodzącej,
prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja spotkań i podróży służbowych, rozliczanie delegacji, przygotowywanie prezentacji na podstawie otrzymanych
informacji, administracyjne i merytoryczne wsparcie Prezesa firmy w realizowanych działaniach.
SAP Polska
Recepcjonistka
prowadzenie głównego sekretariatu firmy, zarządzanie dokumentacją i korespondencją firmową oraz jej archiwizowanie, obsługa centrali telefonicznej,
organizacja podróży służbowych dla pracowników, bezpośrednia współpraca z dostawcami, czuwanie nad sprawnym przepływem faktur pomiędzy oddziałami SAP, bieżące wsparcie pracowników w realizacji codziennych zadań.
Orange Polska S.A.
Pracownik Biurowy
wsparcie sprzedawców w zakresie przygotowywania umów dla klientów, obsługa telefoniczna klientów, prowadzenie książki korespondencyjnej, praca w programach Soft People i Serat.
Polskie Centrum Marketingowe
Telemarketer
telefoniczna sprzedaż prasy związanej z tematyką prawno-księgową.

Szkolenia i kursy

„Aby skutecznie zarządzać recepcją” (Selectraining)
„Zarządzanie sobą w czasie” (Future Centre)
„Profesjonalna recepcja/asystentka”
"Efektywne zarządzanie własnym stresem w życiu i sytuacjach zawodowych"

Edukacja

Logo
Administracja, licencjackie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia