Doświadczenie zawodowe
St. Specjalista ds. Komunikacji Zewnętrznej i Sponsoringu
• kreowanie wizerunku firmy, planowanie i rozwój strategii komunikacji przedsiębiorstwa;
• kampanie zewnętrzne i wewnętrzne;
• przygotowywanie i koordynowanie obiegu materiałów informacyjnych; opracowywanie materiałów prasowych;
• utrzymywanie kontaktu z mediami; organizowanie wydarzeń, konferencji prasowych i spotkań biznesowych, współpraca patronacka;
• raporty z działań public relations, media monitoring;
• analiza zachowań rynkowych / komunikacyjnych konkurencji;
• kampanie i polityka CSR – prowadzenie projektów i nadzór nad fundacją korporacyjną;
sponsoring;
• współpraca z agencjami PR/reklamowymi/eventowymi;
• współpraca z partnerami zewnętrznymi - izbami gospodarczymi, stowarzyszeniami branżowymi, instytucjami publicznymi;
• planowanie i kontrola budżetu;
• kampanie zewnętrzne i wewnętrzne;
• przygotowywanie i koordynowanie obiegu materiałów informacyjnych; opracowywanie materiałów prasowych;
• utrzymywanie kontaktu z mediami; organizowanie wydarzeń, konferencji prasowych i spotkań biznesowych, współpraca patronacka;
• raporty z działań public relations, media monitoring;
• analiza zachowań rynkowych / komunikacyjnych konkurencji;
• kampanie i polityka CSR – prowadzenie projektów i nadzór nad fundacją korporacyjną;
sponsoring;
• współpraca z agencjami PR/reklamowymi/eventowymi;
• współpraca z partnerami zewnętrznymi - izbami gospodarczymi, stowarzyszeniami branżowymi, instytucjami publicznymi;
• planowanie i kontrola budżetu;
Edukacja
Specjalizacje
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Public Relations
Inne
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?