Umiejętności
AML
Umiejętności analityczne
bankowość
Analiza finansowa
Poznaj swojego klienta
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Product Quality Control Analyst
- weryfikacja poprawności informacji zgromadzonych przez analityków podczas pracy na profilach klientów
- wspieranie zespołu poprzez dzielenie się wiedzą i doświadczeniem oraz ciągły coaching
- zaangażowanie w dodatkowe zadania, tj. aktualizowanie map procesów, procedur, wdrażanie nowych pQC shadows
- wspieranie zespołu poprzez dzielenie się wiedzą i doświadczeniem oraz ciągły coaching
- zaangażowanie w dodatkowe zadania, tj. aktualizowanie map procesów, procedur, wdrażanie nowych pQC shadows
Młodszy Analityk ds. weryfikacji klienta KYC
- wspomaganie Team Leadera w zarządzaniu zespołem poprzez wykonywanie zadań TL Deputy (zastępcy),
- sporządzanie raportów KYC zgodnie z zasadą due diligence, na wymaganym poziomie pod względem jakości oraz w odpowiednim czasie,
- wykonywanie poszukiwań za pomocą wewnętrznych i zewnętrznych źródeł, gromadzenie i analiza dokumentacji zgodnie z wymogami CIP/KYC,
- dokonywanie weryfikacji i kontroli negatywnych wiadomości, wskazywanie tzw. czerwonych flag i eskalacja sytuacji, zgodnie z polityką i procedurami,
- zapewnianie odpowiedniej i poufnej obsługi / wymiany poufnych informacji,
- wkład w nowe rozwiązania i udział w wysiłkach zmierzających do dalszej poprawy i usprawnienia procesu,
- praca pod presją czasu,
- uczestniczenie w programie tzw. „Buddy” – wsparcie nowego członka zespołu pod kątem administracyjnym i przede wszystkim merytorycznym, wprowadzenie do zespołu i pracy annalistyka KYC,
- praca z codziennym użyciem języka angielskiego
- sporządzanie raportów KYC zgodnie z zasadą due diligence, na wymaganym poziomie pod względem jakości oraz w odpowiednim czasie,
- wykonywanie poszukiwań za pomocą wewnętrznych i zewnętrznych źródeł, gromadzenie i analiza dokumentacji zgodnie z wymogami CIP/KYC,
- dokonywanie weryfikacji i kontroli negatywnych wiadomości, wskazywanie tzw. czerwonych flag i eskalacja sytuacji, zgodnie z polityką i procedurami,
- zapewnianie odpowiedniej i poufnej obsługi / wymiany poufnych informacji,
- wkład w nowe rozwiązania i udział w wysiłkach zmierzających do dalszej poprawy i usprawnienia procesu,
- praca pod presją czasu,
- uczestniczenie w programie tzw. „Buddy” – wsparcie nowego członka zespołu pod kątem administracyjnym i przede wszystkim merytorycznym, wprowadzenie do zespołu i pracy annalistyka KYC,
- praca z codziennym użyciem języka angielskiego
Junior KYC Analyst (dla HSBC)
- weryfikacja klienta pod kątem przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy oraz nadużyciom, a także finansowania działalności przestępczej
- wyszukiwanie informacji w dostępnych źródłach tj. Lexis Diligence, World-Check, Bloomberg, etc. oraz ich weryfikacja,
- sporządzanie raportów KYC zgodnie z zasadą due diligence, na wymaganym poziomie pod względem jakości oraz w odpowiednim czasie,
- praca w języku angielskim
- wyszukiwanie informacji w dostępnych źródłach tj. Lexis Diligence, World-Check, Bloomberg, etc. oraz ich weryfikacja,
- sporządzanie raportów KYC zgodnie z zasadą due diligence, na wymaganym poziomie pod względem jakości oraz w odpowiednim czasie,
- praca w języku angielskim
asystent doradcy klienta bankowości prywatnej
- kompletowanie materiałów promocyjnych i dokumentacji do otwarcia rachunków dla doradców, umawianie spotkań doradców z klientami i potencjalnymi klientami,
- dbanie o dokumentację rachunków klientów bankowości prywatnej,
- udziela potencjalnym klientom podstawowych informacji o ofercie bankowości prywatnej a istniejącym klientom udziela informacji o ich rachunku w Banku oraz o zawartych transakcjach,
- wspomaga doradców w profesjonalnej obsłudze sprzedażowej klientów, w codziennej obsłudze rachunków praz w sprawnym obsługiwaniu wniosków, zleceń i reklamacji klientów,
- kontaktowanie się z klientami podczas nieobecności doradcy,
- przyczynianie się do stabilizacji i rozwoju sprzedaży poprzez utrzymanie kompleksowych relacji z klientami i zapewnianie maksymalnej satysfakcji klienta z oferowanych usług bankowych,
- dbanie o utrzymanie ciągłości obsługi klientów oraz prawidłowe funkcjonowanie biura przez obsługę spotkań, konferencji, zamawianie art. biurowych, itd.,
- wspomaganie doradców w kompletowaniu wniosków kredytowych,
- kompletowanie dokumentacji związanej z wnioskowaniem o karty kredytowe, wstępna ocena zdolności kredytowej klienta,
- uczestniczenie w pracach i zadaniach zleconych przez Dyrektora Departamentu Bankowości Prywatnej
- dbanie o dokumentację rachunków klientów bankowości prywatnej,
- udziela potencjalnym klientom podstawowych informacji o ofercie bankowości prywatnej a istniejącym klientom udziela informacji o ich rachunku w Banku oraz o zawartych transakcjach,
- wspomaga doradców w profesjonalnej obsłudze sprzedażowej klientów, w codziennej obsłudze rachunków praz w sprawnym obsługiwaniu wniosków, zleceń i reklamacji klientów,
- kontaktowanie się z klientami podczas nieobecności doradcy,
- przyczynianie się do stabilizacji i rozwoju sprzedaży poprzez utrzymanie kompleksowych relacji z klientami i zapewnianie maksymalnej satysfakcji klienta z oferowanych usług bankowych,
- dbanie o utrzymanie ciągłości obsługi klientów oraz prawidłowe funkcjonowanie biura przez obsługę spotkań, konferencji, zamawianie art. biurowych, itd.,
- wspomaganie doradców w kompletowaniu wniosków kredytowych,
- kompletowanie dokumentacji związanej z wnioskowaniem o karty kredytowe, wstępna ocena zdolności kredytowej klienta,
- uczestniczenie w pracach i zadaniach zleconych przez Dyrektora Departamentu Bankowości Prywatnej
praktykantka
- przeprowadzanie analizy aktualnej sytuacji na rynku depozytów,
- analiza konkurencji na tle oferty łączonej dla klientów indywidualnych będących właścicielami małych firm,
- projektowanie rozwiązań dotyczących oferty łączonej dla obu segmentów klientów,
- wspieranie bieżących projektów Departamentu
- analiza konkurencji na tle oferty łączonej dla klientów indywidualnych będących właścicielami małych firm,
- projektowanie rozwiązań dotyczących oferty łączonej dla obu segmentów klientów,
- wspieranie bieżących projektów Departamentu
praktykantka
GETIN Bank S.A., Centrala w Katowicach
- prowadzenie korespondencji z placówkami GETIN Banku w zakresie polis lokacyjnych
- organizacja, przygotowanie i wysyłka dokumentacji dotyczącej polis lokacyjnych
- uczestnictwo w bieżących projektach realizowanych przez Departament Depozytów Detalicznych
- organizacja, przygotowanie i wysyłka dokumentacji dotyczącej polis lokacyjnych
- uczestnictwo w bieżących projektach realizowanych przez Departament Depozytów Detalicznych
stażystka
- prowadzenie korespondencji dotyczącej dochodzenia roszczeń regresowych wobec zagranicznych ubezpieczycieli (w j. angielskim oraz okazjonalnie w j. francuskim i niemieckim), monitoring spraw
- praca z systemami RIN, SLS, Insurer
- rejestrowanie nowych spraw, analiza dokumentacji szkodowej, propozycja sposobu dalszego prowadzenia spraw
- prowadzenie korespondencji dotyczącej tzw. „kolizji interesów”
- prowadzenie korespondencji z jednostkami oraz klientami, wystąpienia o potwierdzenie pokrycia ubezpieczeniowego, sporządzanie baz danych klientów (dział bancassurance)
- praca z systemami RIN, SLS, Insurer
- rejestrowanie nowych spraw, analiza dokumentacji szkodowej, propozycja sposobu dalszego prowadzenia spraw
- prowadzenie korespondencji dotyczącej tzw. „kolizji interesów”
- prowadzenie korespondencji z jednostkami oraz klientami, wystąpienia o potwierdzenie pokrycia ubezpieczeniowego, sporządzanie baz danych klientów (dział bancassurance)
Szkolenia i kursy
- Six Sigma (yellow belt) - 09.2015
- szkolenie nt. prezentacji (Presentation Skills Masterclass) - 03.2015
- wprowadzenie do Project Management dla nie menadżerów - 03.2014
- szkolenie nt. radzenia sobie z trudnymi rozmowami – 11.2013 r.
- Excel z elementami VBA – 11. 2013 r.
- szkolenie z praktycznego wykorzystania Excela – poziom średnioozaawansowany – 10.2012 r.
- udział w kursie „Starting a New Enterprise” prowadzonym przez wykładowców z uniwersytetu Glamorgan (Walia) – 03.2009 r.
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu nt. „ Komunikacja z elementami asertywności” – 08.2008 r.
- Szkolenie nt. NLP organizowane przez PriceWaterhouseCoopers – 07.2008 r.
- dyplom ukończenia kursu języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym – 06.2005 r.,
- szkolenie nt. prezentacji (Presentation Skills Masterclass) - 03.2015
- wprowadzenie do Project Management dla nie menadżerów - 03.2014
- szkolenie nt. radzenia sobie z trudnymi rozmowami – 11.2013 r.
- Excel z elementami VBA – 11. 2013 r.
- szkolenie z praktycznego wykorzystania Excela – poziom średnioozaawansowany – 10.2012 r.
- udział w kursie „Starting a New Enterprise” prowadzonym przez wykładowców z uniwersytetu Glamorgan (Walia) – 03.2009 r.
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu nt. „ Komunikacja z elementami asertywności” – 08.2008 r.
- Szkolenie nt. NLP organizowane przez PriceWaterhouseCoopers – 07.2008 r.
- dyplom ukończenia kursu języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym – 06.2005 r.,
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Zainteresowania
- kino
- literatura (J.M. Coetzee, H. Murakami, J. Carroll),
- muzyka (Ayọ, Nneka, Asha, Mela Koteluk, Monika Brodka itp.)
- tenis ziemny
- literatura (J.M. Coetzee, H. Murakami, J. Carroll),
- muzyka (Ayọ, Nneka, Asha, Mela Koteluk, Monika Brodka itp.)
- tenis ziemny
Organizacje
Dzielnicowy Program Przeciwdziałania Niedostosowaniu Społecznemu Dzieci i Młodzieży „SZANSA” - Wolontariat
Inne
- Laureatka XIII edycji konkursu „Grasz o staż” (2008 r.)
Grupy
Private and Personal Banking
Bankowość prywatna, bankowość osobista- a na co to komu? Novum czy niepotrzebne wydawanie kasy? Rezygnacja z dochodu, czy dbałość o ważnych klientów. W grupie tej znajdziecie wszelkie informacje na te