Magdalena Kojtych
Specjalista
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
obsługa komputera
Obsługa urządzeń biurowych
dokładność w wykonywaniu zadań
Zaangażowanie w wykonywaną pracę
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista
1. Prowadzenie bieżących analiz ekonomicznych działalności Szpitala dotyczących w szczególności:
- kosztów rzeczowych według miejsca ich powstawania
- kosztów osobowych i struktury wynagrodzeń
- kosztów świadczeń zdrowotnych
- wskaźników działalności
- wykonywania świadczeń według zawartych umów
2. Analiza wniosków o dokonanie zakupów pod względem zgodności z Planem Finansowym i Inwestycyjnym,
3. Nadzór nad celowością proponowanych wnioskami zakupów z punktu widzenia ich ekonomicznej efektywności.
4. Prowadzenie Rejestru Umów o dokonanie zakupów,
5. Analiza przewidywanych kosztów oraz zysków z tytułu udziału Szpitala w badaniach klinicznych,
- kosztów rzeczowych według miejsca ich powstawania
- kosztów osobowych i struktury wynagrodzeń
- kosztów świadczeń zdrowotnych
- wskaźników działalności
- wykonywania świadczeń według zawartych umów
2. Analiza wniosków o dokonanie zakupów pod względem zgodności z Planem Finansowym i Inwestycyjnym,
3. Nadzór nad celowością proponowanych wnioskami zakupów z punktu widzenia ich ekonomicznej efektywności.
4. Prowadzenie Rejestru Umów o dokonanie zakupów,
5. Analiza przewidywanych kosztów oraz zysków z tytułu udziału Szpitala w badaniach klinicznych,
Starszy Konsultant Call Center/ Opiekun Pacjenta Vip/Pracownik Back Office
1. Obsługa polskiej i angielskiej linii dedykowanej klientom VIP
- rezerwacja badań oraz konsultacji lekarskich
- udzielanie informacji na temat zakakresu usług świadcznonych w Centrum Medycznym Enel-Med
2. Opracowanie skryptów rozmów oraz przeprowadzanie warsztatów wspomagających prowadzenie rozmów w języku angielskim
3. Przygotowywanie oraz przeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników Call Center.
4. Koordynowanie usług medycznych w placówkach partnerskich na terenie całej Polski
5. Organizowanie pomocy medycznej klientom towarzystw ubezpieczeniowych
- rezerwacja badań oraz konsultacji lekarskich
- udzielanie informacji na temat zakakresu usług świadcznonych w Centrum Medycznym Enel-Med
2. Opracowanie skryptów rozmów oraz przeprowadzanie warsztatów wspomagających prowadzenie rozmów w języku angielskim
3. Przygotowywanie oraz przeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników Call Center.
4. Koordynowanie usług medycznych w placówkach partnerskich na terenie całej Polski
5. Organizowanie pomocy medycznej klientom towarzystw ubezpieczeniowych
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Call Center
Konsultanci
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy