Doświadczenie zawodowe
account manager
Consumer Communications Unit (brand PR)
- Tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnych dla marek:
Electrolux, POLAR, HTC, Toshiba, Durex, Rama, SONY Playstation, OSRAM, Sport&Freizeit, Unilever Food Solutions, Knorr, Bricoman, Grupa Paradyż
- Prowadzenie biura prasowego w zakresie: media relations, social media (w tym Facebook, blogosfera, Instagram, Twitter), tworzenie koncepcji i organizacja konferencji prasowych
- Tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnych dla marek:
Electrolux, POLAR, HTC, Toshiba, Durex, Rama, SONY Playstation, OSRAM, Sport&Freizeit, Unilever Food Solutions, Knorr, Bricoman, Grupa Paradyż
- Prowadzenie biura prasowego w zakresie: media relations, social media (w tym Facebook, blogosfera, Instagram, Twitter), tworzenie koncepcji i organizacja konferencji prasowych
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
muzyka-wykonawczyni i pasjonatka, organizacja imprez/eventów, zaspakajanie ciekawości-empirycznie.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
CZARNE RYTMY
miejsce dla tych co kochają hip-hop, r&b soul, rap. d;a tych co żyją tą muzyką i nie mogę wbić sie w inne rytmy
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Koncertowo
Bez muzyki mniej by mnie było! Szczególnie ulegam magii dźwięków płynących prosto spod palców. Dźwięków, które omijają siatkę na mikrofonie, filtry i inne "udoskonalacze". Taka muzyka najpię
Kontakty dla prasy
Grupę tworzą specjaliści w swoich dziedzinach, którzy chętnie udzielą informacji dziennikarzom jako eksperci. Mile widziani są specjaliści wszystkich dziedzin: prawnicy, psycholodzy, kreatorzy wizerun
Management zespołu
Grupa docelowo ma trafić do ludzi zajmujących się promocją, PR i organizacją koncertów dla jakiegoś zespołu lub miejsca.