Umiejętności
inicjatywa i kreatywność w działaniu,
dobra organizacja pracy
sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. reklamy internetowej
wystawiono
Kolejna osoba z którą mi się bardzo dobrze pracowało.
Magda to obowiązkowa i kompetentna dziewczyna. Jeśli trzeba to potrafi zabrać pracę do domu i się poświęcić dla niej.
Jest typowym ekstrawertykiem - nie ma problemów z kontaktami z ludźmi, wręcz przeciwnie. Dzięki temu jest świetnym specjalistą w swojej dziedzinie, myślę, że poziom eksperta to tylko kwestia czasu ze względu na to, że jest bardzo ambitną osobą.
Poza tym nie spotkałem jeszcze, tak dużego zagęszczenia pozytywnej energii na tak niewielkiej przestrzeni. Zawsze potrafiła poprawić mi nastrój i żałowałem, że nie pracowaliśmy w tym samym pokoju.
Magda to obowiązkowa i kompetentna dziewczyna. Jeśli trzeba to potrafi zabrać pracę do domu i się poświęcić dla niej.
Jest typowym ekstrawertykiem - nie ma problemów z kontaktami z ludźmi, wręcz przeciwnie. Dzięki temu jest świetnym specjalistą w swojej dziedzinie, myślę, że poziom eksperta to tylko kwestia czasu ze względu na to, że jest bardzo ambitną osobą.
Poza tym nie spotkałem jeszcze, tak dużego zagęszczenia pozytywnej energii na tak niewielkiej przestrzeni. Zawsze potrafiła poprawić mi nastrój i żałowałem, że nie pracowaliśmy w tym samym pokoju.
Szkolenia i kursy
05.2018 Train the trainer, Poznań
07-08.2017 Programownie serwisów, Siła kwalifikacji, Poznań
02.2016 Google Analytics, Sprawny Marketing, Poznań
09.2015 Kurs zakończony zdanym egzaminem "Akademia Profesjonalnej Rekrutacji", GoldenLine
08.2015 Szkolenie "Manager w firmie", Altkom Akademia, Poznań
07.2015 Szkolenie Facebook PRO, Social Media Now, Poznań
07.2015 Szkolenie "Zarządzanie zespołem", Altkom Akademia, Poznań
07.2015 Szkolenie "Organizacja Pracy", Altkom Akademia, Poznań
05.2015 Kurs zakończony zdanym egzaminem "Akademia profesjonalisty Employer Branding", GoldenLine
05.2015 "Precyzyjny marketing w sklepie i skuteczna sprzedaż w Internecie", Comarch, Poznań
02/ 03.2014 Kurs zakończony zdanym egzaminem "Jak prowadzić skuteczny sklep internetowy", i-sklep.pl
04-06.2013 Kurs fotografii cyfrowej (stopień I), Formaty, Poznań
01.2010 Udział w Konferencji e-Travel Forum, Warszawa
02.2008 „Zarządzanie czasem”, PricewaterhouseCoopers, Warszawa
06.2007 „Negocjacje handlowe”, Poznań
03.2007 uzyskanie certyfikatu konsultanta Google AdWords Professional
04.2005 „Kiedy, gdzie i dlaczego warto korzystać z PR?”, Dni Kariery, Warszawa
04.2005 „Lingwistyczne wzorce wywierania wpływu”, Dni Kariery, Warszawa
04.2005 „Przywództwo i motywacja w organizacji”, Dni Kariery, Warszawa
02.2005 „Odpowiedzialny biznes w (nie)odpowiedzialnym świecie”, Seminarium Naukowe SKM, Supraśl
04-05.2004 kurs szybkiego czytania i technik pamięciowych, Akademia Nauki, Białystok
02.2003 „Asertywność drogą rozwoju osobistego”, Seminarium Naukowe SKM, Augustów
02.2003 „Sztuka prezentacji”, Seminarium Naukowe SKM, Augustów
07-08.2017 Programownie serwisów, Siła kwalifikacji, Poznań
02.2016 Google Analytics, Sprawny Marketing, Poznań
09.2015 Kurs zakończony zdanym egzaminem "Akademia Profesjonalnej Rekrutacji", GoldenLine
08.2015 Szkolenie "Manager w firmie", Altkom Akademia, Poznań
07.2015 Szkolenie Facebook PRO, Social Media Now, Poznań
07.2015 Szkolenie "Zarządzanie zespołem", Altkom Akademia, Poznań
07.2015 Szkolenie "Organizacja Pracy", Altkom Akademia, Poznań
05.2015 Kurs zakończony zdanym egzaminem "Akademia profesjonalisty Employer Branding", GoldenLine
05.2015 "Precyzyjny marketing w sklepie i skuteczna sprzedaż w Internecie", Comarch, Poznań
02/ 03.2014 Kurs zakończony zdanym egzaminem "Jak prowadzić skuteczny sklep internetowy", i-sklep.pl
04-06.2013 Kurs fotografii cyfrowej (stopień I), Formaty, Poznań
01.2010 Udział w Konferencji e-Travel Forum, Warszawa
02.2008 „Zarządzanie czasem”, PricewaterhouseCoopers, Warszawa
06.2007 „Negocjacje handlowe”, Poznań
03.2007 uzyskanie certyfikatu konsultanta Google AdWords Professional
04.2005 „Kiedy, gdzie i dlaczego warto korzystać z PR?”, Dni Kariery, Warszawa
04.2005 „Lingwistyczne wzorce wywierania wpływu”, Dni Kariery, Warszawa
04.2005 „Przywództwo i motywacja w organizacji”, Dni Kariery, Warszawa
02.2005 „Odpowiedzialny biznes w (nie)odpowiedzialnym świecie”, Seminarium Naukowe SKM, Supraśl
04-05.2004 kurs szybkiego czytania i technik pamięciowych, Akademia Nauki, Białystok
02.2003 „Asertywność drogą rozwoju osobistego”, Seminarium Naukowe SKM, Augustów
02.2003 „Sztuka prezentacji”, Seminarium Naukowe SKM, Augustów
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
joga
Organizacje
2012 Udział w Programie "Doktoranci i Klub Partnera"
2003-2007 Studenckie Koło Menedżerów, sekcja Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
2002/2003 Studenckie Koło Menedżerów, sekcja Nowa Gospodarka
2003-2007 Studenckie Koło Menedżerów, sekcja Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
2002/2003 Studenckie Koło Menedżerów, sekcja Nowa Gospodarka
Inne
2012 Udział w konkursie "Grasz o staż"; wysoka ocena rozwiązanego zadania z dziedziny Employer Branding
2006 Udział w konkursie „Grasz o staż”; wysoka ocena rozwiązanego zadania z dziedziny PR
05.2004 Referat pt. „Bankowość elektroniczna” na Konferencji Naukowej zorganizowanej przez SKM
2006 Udział w konkursie „Grasz o staż”; wysoka ocena rozwiązanego zadania z dziedziny PR
05.2004 Referat pt. „Bankowość elektroniczna” na Konferencji Naukowej zorganizowanej przez SKM
Grupy
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Pokolenie Jana Pawła II
Pokolenie JP2:
Nie religie, nie nazwy, czy kościoły, lecz wszyscy wierzący w Chrystusa, jesteśmy pokoleniem z domu Pana. Wszyscy, którzy nie lękają się światła, lecz do niego biegną, by dzięki niemu
PR 2.0
Mówimy tutaj o blogach, Internecie w kontekście PR i wszystkim tym, co się nie śniło piarowym filozofom.