Magdalena Hilszer

media / komunikacja / wizerunek / CSR / PR / PA / IR
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Marketing Zarządzanie IT Zarządzanie zespołem Planowanie strategiczne Komunikacja korporacyjna Zarządzanie Prawo jazdy kat B Negocjacje z dostawcami Systemy CMS Promocja CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu Biegła obsługa komputera: pakiet Office Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji PR korporacyjny Brand Identity

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Muzeum Narodowe w Poznaniu
Kierownik Biura Strategii Rozwoju i Marketingu
• Ewaluacja prowadzonych projektów rozwojowych w przyjętej Strategii
• Wdrożenie i rozwijanie metodyki zarządzania projektami
• Rozwój nowoczesnych kanałów marketingowych
• Projektowanie i realizacja badań rynkowych i percepcji marki
• Realizowanie Strategii MNP w zakresie organizacji mecenatu i sponsoringu
• Zarządzanie przyjętym systemem identyfikacji wizualnej (CI)
• Zarządzanie rozwojem aplikacji webowych oraz platform sprzedażowych
• Prowadzenie kampanii produktowych i sprzedażowych w oparciu o nowoczesne kanały komunikacji
• Realizacja strategii marketingowej: oferta produktowa oraz merchandising
• Projektowanie wydarzeń budujących wizerunek MNP jako instytucji społecznie odpowiedzialnej
ENEA SA
Dyrektor Departamentu PR i Komunikacji
• Kreowanie polityki korporacyjnej w zakresie zarządzania marką
• Kreowanie i wdrażanie polityki w zakresie działań PR, CSR
• Tworzenie i realizacja planu promocji i strategii sponsoringowych
• Projektowanie zewnętrznej i wewnętrznej polityki informacyjnej
• Nadzór nad badaniami rynku, marki oraz projektów sponsoringowych
• Zarządzanie Księgą Tożsamości Marki i zapewnianie spójności wszystkich działań wizerunkowych
• Zarządzanie kryzysowe / prowadzenie komunikacji w sytuacji kryzysowej
• Nadzór nad spółkami Grupy w zakresie prowadzonych działań PR, CSR i komunikacji wewnętrznej
ENEA SA
Kierownik Biura Komunikacji
• Sponsoring najważniejszych projektów w obszarze sport i kultura
• Nadzór nad aktualizacją Księgi Tożsamości Marki Enea (CI)
• Badania marketingowe, wizerunkowe, rozpoznawalności i percepcji marki
• Prowadzenie badań w zakresie efektywności projektów sponsoringowych
• Prowadzenie kampanii wizerunkowych w skali regionalnej i ogólnopolskiej
• Współpraca z agencjami eventowymi i marketingu sponsoringowego
• Współpraca z domem mediowym, tworzenie media planów
• Opracowanie strategii na obecność marki w mediach społecznościowych
• Prowadzenie analityki internetowej
• Produkcja i prowadzenie wydarzeń specjalnych o statusie imprez masowych
• Organizacja targów, paneli dyskusyjnych, konferencji branżowych
ENEA Centrum Sp. z o. o.
Kierownik Biura Serwisu Internetowego
• Utrzymanie i rozwój serwisu internetowego Grupy Enea
• Zarządzanie tworzeniem treści serwisu internetowego
• Zarządzanie zespołem wdrożeniowym
• Prowadzenie analityki internetowej, w tym raportów UX / UI
• Pozycjonowanie SEM/ SEO w wyszukiwarkach internetowych
• Koordynowanie masowej wysyłki newsletterów, e-maili i sms
• Współpraca z agencjami interaktywnymi
• Nadzór nad integracjami systemowymi w obszarze serwisu internetowego
• Wdrażanie oraz zarządzanie platformami wspierającymi sprzedaż
• Zarządzanie portfelem domen internetowych
ENEA SA
Kierownik Projektu: Serwis Internetowy Grupy ENEA
• Zarządzanie projektem wdrożenia serwisu internetowego w oparciu o metodologię PMBOK
• Koordynacja zespołów technicznych i biznesowych w projekcie
• Realizacja postępowań zakupowych związanych z realizacją projektu
• Nadzorowanie działań wdrożeniowych
• Projektowanie koncepcji obecności marki Enea w Internecie
• Analiza działań konkurencji w kanałach internetowych i mobilnych
ENEA SA
Starszy Specjalista ds. Public Relations
• Współpraca z mediami ogólnopolskimi i branżowymi
• Organizacja konferencji prasowych oraz konferencji wynikowych
• Przygotowanie bieżących komunikatów do mediów
• Organizacja wydarzeń specjalnych, kampanii informacyjnych i społecznych
• Prowadzenie kanałów komunikacji wewnętrznej: Newsletter, Intranet korporacyjny
ENEA SA
p.o. Kierownika Biura Wizerunku Grupy, Departament Komunikacji Korporacyjnej
• Tworzenie Strategii Komunikacyjnej Marki Enea
• Wdrożenie Strategii Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w Grupie Enea
• Prowadzenie badań marketingowych i wizerunkowych
• Przygotowanie koncepcji ujednolicenia Systemu Identyfikacji Wizualnej
• Wdrożenie programu Wolontariatu Pracowniczego w Grupie Enea
• Uruchomienie multimedialnej platformy edukacyjnej wkontakcieznatura.pl
• Wdrożenie spójnej polityki sponsoringowej i darowizn w Grupie Enea
• Organizacja eventów handlowych i wizerunkowych wspierających rozpoznawalność marki
ENEA SA
Starszy Specjalista ds. Informacji, Biuro Strategii Rozwoju i Sprawozdawczości Korporacyjnej
• Opracowywanie Strategii rozwoju i sprawozdawczości korporacyjnej
• Analiza obowiązujących regulacji na rynku energii w Unii Europejskiej
• Prowadzenie projektów w zakresie kontaktów międzynarodowych
• Organizowanie konferencji branżowych
ENEA SA
Starszy Specjalista ds. Informacji, Biuro Komunikacji Wewnętrznej
• Wdrożenie procesu zarządzania informacją wewnętrzna w oparciu o Intranet korporacyjny
• Administracja i zarządzanie treścią w Intranecie
• Zastępca Redaktora Naczelnego magazynu korporacyjnego „Nasza Enea”
• Prowadzenie projektów sponsoringowych, promocyjnych i społecznych
ENEA SA
Starszy Specjalista ds. Informacji
• Zarządzanie kanałami komunikacji wewnętrznej, w tym Intranet korporacyjny, Newsletter
• Redakcja treści i zarządzanie kontentem w serwisie internetowym
• Zastępca Redaktora Naczelnego magazynu korporacyjnego „Nasza Enea”
• Organizacja wydarzeń specjalnych o charakterze wewnętrznym, np: spotkania Zarządów Grupy
ENEA SA
Rzecznik Prasowy
• Reprezentowanie Grupy Enea w mediach
• Współpraca z mediami lokalnymi, ogólnopolskimi i branżowymi
• Organizacja i prowadzenie konferencji prasowych, wydarzeń medialnych oraz branżowych
• Przygotowywanie raportu z monitoringu mediów
Telewizja WTK
Redaktor Działu Publicystyki
• Przygotowanie ramówki programowej i planu emisji
• Producent, wydawca, autor scenariuszy, gospodarz magazynów i programów publicystycznych
• Wydawca oraz prowadząca serwis informacyjny PULS DNIA
• Producent filmów promocyjnych oraz spotów reklamowych
Telewizja Polska S.A.
reporter/dziennikarz
• Reporter serwisu informacyjnego Teleskop
Telewizja WTK
reporter/dziennikarz
• Prowadząca i wydawca serwisu informacyjnego Codziennik

Projekty

Serwis Internetowy Grupy ENEA
Zaprojektowanie, wdrożenie i rozwój serwisu Internetowego Grupy Enea wraz z subserwisami Spółek Grupy

Szkolenia i kursy

Prince2 Fundation Certificate in Project Managment
UX- PM Certificate - UX|Alliance /Symetria
Certyfikat Brand Innovation - Puls Biznesu
SALESmanago Marketing Automation Specialist - BENHAUER | SALESmanago marketing automation
Skuteczne techniki negocjacji - PROFES | KAIZEN Institute
SPORTBIZ Formum Sportu i Biznesu | Certyfikat uczestnictwa - organizator SportWIN marketing i management
Szkolenie z obsługi CMS Pimcore dla administratorów biznesowych i technicznych - DIVANTE Business Services
Szkolenie Adobe Photoshop - obróbka cyfrowa zdjęć i publikowania w internecie - PSD/TOPOZA
Marketing internetowy - Google Adwords / Google Analytics - Altkom Akademia
Organizational Communication - projekt Kuźnia Liderów / Szkoła Mentorów Warszawa
Kompendium MBA - Quest Change Managers Warszawa
Certyfikowany Social Media Manager - Magazyn Online Marketing
Praktyczne aspekty stosowania ustawy o dostępie do informacji publicznej - Centrum Szkoleniowe Informacja Publiczna.pl
Szkolenie dla Rzeczników Prasowych - pod patronatem Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego | WSB w Poznaniu
Psychologia podejmowania decyzji - ALTKOM Akademia
Spółka Akcyjna na Rynku Publicznym – Studium Europejskie
Trening aktywny z analizą case’ów w zakresie zarządzania sytuacją kryzysową i komunikowania z mediami– Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Poznaniu
Szkolenie z zakresu prawa prasowego, wizerunku medialnego, emisji głosu i ortofonii – TVP S.A.
Intensywny Kurs Języka Niemieckiego DID Deutsch Institut w Norymberdze
Intensywny Kurs Języka Angielskiego Churchill House School of English Language w Ramsgate
Wywieranie wpływu w sytuacjach społecznych – ALTKOM Akademia
Poprawa Komunikacji Wewnętrznej w Firmie oraz Rozwój Współpracy Zespołowej– PTPiREE
Zarządzanie czasem – organizowane przez WORK DESIGN

Edukacja

Logo
Executive Master of Business Administration, MBA
Collegium Humanum Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
Aplikacje Internetowe i Mobilne, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Podyplomowe Studium Business English, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Języków Obcych w Poznaniu
Logo
Historia, magisterskie
UAM Wydział Historyczny

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Zainteresowania

Analiza trendów, badania marki
Psychologia społeczna, psychologia zarządzania
Ekologia, energetyka odnawialna i ochrona środowiska naturalnego,
Malarstwo, grafika i design

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni